Wykonywanie usługi zbierania, transportu i przetwarzania odpadów medycznych wytwarzanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi zbierania, transportu i przetwarzania odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-19
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00228918
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usługi zbierania, transportu i przetwarzania odpadów medycznych
wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi zbierania, transportu i przetwarzania odpadów medycznych
wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1a7a9d-2769-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017065/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utylizacja odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zozsiemianowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl /
https://miniportal.uzp.gov.pl, e-mail Zamawiającego zp@zozsiemianowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, komputer klasy PC
lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze
wersje,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript,zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf, Platforma zakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowan

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/23/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 409200 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zbierania, transportu, prztewarzania odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy nieodpłatnego wyposażenia Zamawiającego na czas wykonywania umowy w pojemniki zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, które będą stanowiły własność Wykonawcy przez okres trwania umowy i po jej zakończeniu. W przypadku określonym obowiązującymi przepisami Wykonawca dostarcza również na swój koszt pojemniki jednorazowe. W okresie trwania umowy pojemniki służące do transportu i gromadzenia odpadów mają być dezynfekowane przez Wykonawcę

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów: bilans ceny i kryteriów „Terminu zapłaty” oraz „Ilość pojazdów”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pojazdów przeznaczonych do realizacji usługi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- posiadanie zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach przewidzianych w SIWZ wydaną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach;
- przetwarzanie odpadów winno następować na terenie województwa śląskiego;
- posiadanie zezwolenia na transport odpadów o kodach przewidzianych w SIWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - posiadanie zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów o kodach przewidzianych w SIWZ wydaną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach;
- przetwarzanie odpadów winno następować na terenie województwa śląskiego;
- posiadanie zezwolenia na transport odpadów o kodach przewidzianych w SIWZ.
3) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na zbieraniu oraz przetwarzaniu odpadów medycznych o łącznej wartości min. 250.000 PLN rocznie lub realizuje takie usługi, z czego zrealizował już usługi o wartości min. 250.000,00 zł rocznie. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem poświadczenia, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu przystosowanymi do realizacji zamówienia, co najmniej 2 pojazdy - do oferty należy dołączyć wykaz środków transportu przystosowanych do realizacji zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 2 samochodami przystosowanymi do odbioru odpadów oraz dołączyć kserokopie aktualnych dowodów rejestracyjnych i ubezpieczeń pojazdów wraz z ważnymi przeglądami technicznymi i dopuszczeniem tych pojazdów do transportu odpadów o kodach wskazanych w SIWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w
art. 125 ust 1 ustawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postę¬po¬wa¬niu o udzielenie zamówienia albo repre¬zen¬towania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.1. obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
1.2. zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
1.3. działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
1.4. zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
1.5. zmian związanych z koniecznością dostosowania treści umowy do obowiązujących przepisów w razie ich zmiany,
1.6. omyłek mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
1.7. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
1.8. zmiany ilości lub rodzaju pojemników jakie mają być dostarczone przez Wykonawcę, zmiany częstotliwości wywozu odpadów, jeżeli zmiany powyższe wynikają z potrzeb Zamawiającego lub zmieniających się przepisów prawa;
1.9. wydłużenia czasu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa energii elektrycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu: dostawa leków, substancji do receptury
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: Usługi w zakresie ubezpieczenia budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI