Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek administracji publicznej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-09
  • Numer ogłoszenia607905-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607905-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek administracji publicznej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00102289000000, ul. Al. Kościuszki  83 , 90-436  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 25 47 163, , e-mail przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl, , faks 042 25 47 181.
Adres strony internetowej (URL): www.lodzkie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lodzkie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lodzkie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Adres : Al. Kościuszki 83, 90 - 436 Łódź (kancelaria 1).
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek administracji publicznej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.76.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 15 części:1) część nr 1 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla jednostek wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ;2) część nr 2 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Głownie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;3) część nr 3 - wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Kutnie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;4) część nr 4 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Łowiczu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;5) część nr 5 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Opocznie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;6) część nr 6 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim oraz Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi (siedziba pomocniczaw Piotrkowie Trybunalskim) oraz dla jednostki Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi (zlokalizowanej w Piotrkowie Trybunalskim) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;7) część nr 7 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Poddębicach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;8) część nr 8 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Radomsku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;9) część nr 9 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;10) część nr 10 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Skierniewicach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;11) część nr 11 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Mazowieckim zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;12) część nr 12 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Wieluniu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ13) część nr 13 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Wieruszowie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ14) część nr 14 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ15) część nr 15 – wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Zgierzu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w pkt 2.5. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.6. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4 i 4 a do SIWZ.Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928480-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości do 5% zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-04   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-04 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystościi porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.);- ważny wpis do rejestru prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca:a) nie podlega wykluczeniu - (Załącznik nr 5 do SIWZ) orazb) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone ( Załącznik nr 5a do SIWZ),- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439),- ważny wpis do rejestru prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych.w zakresie transportu odpadów komunalnych.- dotyczy wszystkich części zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale Va ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym Dziale przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu tego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej.4. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zwanego dalej Prezesem Izby, w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.7. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej.9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 7 i 8 wnosi się w terminie5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.10. Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,2) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.11. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ, obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz przepisy Kodeksu cywilnego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. T. Kościuszki 83, 90 – 436 Łódź; 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby podległych jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z udostępnieniem pojemników na odpady (1001-ILZ.260.76.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 oraz art. 139 ust. 3 Ustawy;5) w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, iż ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z Ustawą;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chęć wzięcia udziałuw postępowaniu wywołuje konieczność podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jako wymóg ustawowy określony w przepisach Ustawy, związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;9) zasada jawności, o której mowa w art. 96 ust. 3 Ustawy ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależnośćdo związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności,o których mowa w art. 8 ust. 3-5 Ustawy, stosuje się odpowiednio;10) od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, ochrona praw innej osoby fizycznej lub prawnej, z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);11) zgodnie z art. 97 ust. 1b Ustawy skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą,z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;12) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy realizacja Pani/Pana prawa wymagać będzie niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.Wystąpienie z żądaniem, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;13) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, których podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek administracji skarbowej (wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ) wraz z udostępnieniem pojemników na odpady.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacji o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia: 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Głownie wraz z udostępnieniem pojemników na odpady.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Głownie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Kutnie wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Kutnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Łowiczu wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Łowiczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Opocznie wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Opocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalski, Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi (siedziba pomocnicza w Piotrkowie Trybunalskim) oraz dla jednostki Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi (zlokalizowanej w Piotrkowie Trybunalskim) wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim, Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi (siedziba pomocnicza w Piotrkowie Trybunalskim) oraz dla jednostki Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi (zlokalizowanej w Piotrkowie Trybunalskim). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Poddębicach wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Poddębicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Radomsku wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Radomsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Skierniewicach wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Skierniewicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Mazowieckim wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Wieluniu wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Wieluniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Wieruszowie wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Wieruszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Zgierzu wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Urzędu Skarbowego w Zgierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wywóz stałych odpadów komunalnych z każdego z miejsc określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje o warunkach częstotliwości odbioru odpadów, ilości i wielkości pojemników na gromadzenie odpadów zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia 4 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 34928480-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ścian żelbetowych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania ścian żelbetowych. Rozpoczęcie prac planowane po 6 maja na inwestycji w Łodzi (aquapark). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI