Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby IAS...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby IAS w Łodzi i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-01-31
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00030617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych
na potrzeby IAS w Łodzi i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych
na potrzeby IAS w Łodzi i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników na odpady

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df884d2-79d2-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011445/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i podległych jednostek wraz z udostępnieniem pojemników na odpady

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacją między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji będzie odbywać się w języku polskim, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „KORESPONDENCJA”.3.Ogólne zasady korzystania z platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 2)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do złożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”; 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnianie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyśpieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym ww. potwierdzeniu. 4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. 4.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa IAS w Łodzi, + 48 22 257 22 23, + 48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 09.00 – 17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl .5.Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1)dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;2)Zamawiający dopuszcza podpisywanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.6.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje oraz uprawnienia do instalacji oprogramowania potrzebnego do obsługi podpisu elektronicznego;
3) włączona obsługa JavaScript; 4)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf; 5) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 . 7.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100MB w formatach: pdf, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zalecanym formatem jest pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź;2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczeniu usług polegających na wywozie stałych odpadów komunalnych wraz z udostępnieniem pojemników na odpady na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek, (1001-ILZ.260.7.2022), prowadzonym w trybie podstawowym;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:a)osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy;
b) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Łodzi;
c) spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie,
ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, NIP: 526-25-35-153, REGON: 017282436, jako właściciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej w Łodzi prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającej pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl,5) w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, iż ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z Ustawą; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chęć wzięcia udziału
w postępowaniu wywołuje konieczność podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jako wymóg ustawowy określony w przepisach Ustawy, związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 8)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 9) zasada jawności, o której mowa w art. 74 ust 1 i 2 Ustawy ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Ustawy, stosuje się odpowiednio(...) Z uwagi na ograniczenia w zakresie ilości znaków dalsza część klauzuli w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników
na odpady dla Urzędu Skarbowego w Kutnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Łowiczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Poddębicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Wieluniu

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Wieruszowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Zgierzu

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Pabianicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wywóz stałych odpadów komunalnych i udostępnienie pojemników na odpady dla Urzędu Skarbowego w Łasku

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji poprzez zwiększenie zamówienia podstawowego do 20 %:
1) planowana ilość realizacji w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji,
z podziałem wg załącznika formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) uruchomienie opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
6) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych dla niego ilości wywozu odpadów komunalnych, w poszczególnych jednostkach, objętej zamówieniem podstawowym;
7) uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie;
8) złożenie zamówienia w ramach poszczególnych dostaw obejmujące ilości wykraczające poza zamówienie podstawowe jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w zakresie wskazanym w składanym zamówieniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny:
• C = cena ( waga 100 % )
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska max. ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.) – dotyczy wszystkich części;
 ważny wpis do rejestru prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych – dotyczy wszystkich części
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku;
d) zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp - Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (warunek określony w Rozdziale V ust. 2 lit. b): a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.) – dotyczy wszystkich części; b) ważny wpis do rejestru prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) w zakresie transportu odpadów komunalnych – dotyczy wszystkich części.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie
do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych
w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale VI pkt 3 ppkt 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku,
b) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 1 SWZ składa każdy z nich.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy wymaga zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 455 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian:
a) wynikających z nowej sytuacji prawno-organizacyjnej u Zamawiającego, która zaistnieje w trakcie realizacji umowy,
b) obowiązujących przepisów prawa, które będą miały istotny wpływ na wysokość ponoszonych przez Wykonawcę kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy,
c) dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy, skrócenia w przypadku wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku niewybrania nowego Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w przypadku zakończenia realizacji wcześniejszej umowy – na warunkach i w sposób określony w umowie.
4. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie, a mających wpływ na jej ważność.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem http://ias-lodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy przęseł ogrodzeniowych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy przęseł ogrodzeniowych. Wymiana starych na nowe-stare są z siatki krepowanej w kątowniku. Nowe najlepiej z profil zamkniętych poziomych. Wymiar przęsła to ok.200 cm x 135 cm.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI