Wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Głównego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie, al. Niepodległości 208
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-11-09
  • ZamawiającyGłówny Urząd Statystyczny
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00408474
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie, al. Niepodległości 208

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 608 36 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie, al. Niepodległości 208

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9e22c7-4f8b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041047/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie, al. Niepodległości 208

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym odbywa się przy użyciu: 1) Platformy, dostępnej pod adresem: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl/,
2) poczty elektronicznej osób uprawnionych do kontaktów w sprawie zamówienia:
a) Marzena Brzychcy, e-mail: m.brzychcy@stat.gov.pl,
b) Olga Czerska, e-mail:o.czerska@stat.gov.pl,
c) Weronika Danowska , e-mail: w.danowska@stat.gov.pl.
2. Wymagania tech. i organiz. wysył. i odbier. dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy określa instrukcja dla Wykonawców korzystających z Platformy. W przypadku
wątpliwości związanych z korzystaniem z Platformy, zalecany jest kontakt z dostawcą rozwiązania tel. +48 22 576 87 90 (w dni
robocze, godz. 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające komunik. pomiędzy Zamaw. a Wykon., w przypadku korzystania z
Platformy określono w pkt 10 SWZ.
4. Wykon. na Platformie bez zalogowania może zapoznać się z dok. postęp. oraz zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie SWZ.
5. We wszelkiej korespon. związanej z postęp. należy posługiwać się nr ogłoszenia o zamówieniu lub nr postęp. nadanym przez
Zamaw.
6. Warunkiem przystąpienia do postęp. i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie MarketPlanet; Warunkiem założenia
konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl/; Proces
akceptacji wniosku z poprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.
7. Złożenie oferty możliwe będzie tylko przy użyciu Platformy dostępnej pod adresem: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl/.
8. Dopuszczalna wielkość plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 100 MB.
9. Za datę złożenia oferty, przyjmuje się datę i godzinę jej wczytania na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny
jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formacie danych w txt, .rtf, .pdf, .odt, .ods, .doc, .docx, .xls, .xslx, .xps.
11. Zamaw. wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa. Dopuszczalny format podpisu elektronicznego, to:
1) dokumenty w formacie "pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż "pdf", wtedy wymagany jest oddzielny plik z podpisem. W przypadku
podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis.
12. Wykon. składając ofertę powinien oznaczyć dok., czy stanowią one "tajemnicę przedsiębiorstwa” w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub czy są dokumentami „jawnymi”.
13. Dok. składane wraz z ofertą, w tym oświadczenia, składane są w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.
14. W przypadku przekazywania przez Wykon. elektron. kopii dok. lub oświad., opatrzenie jej kwalifik. podpisem elektron., przez
Wykon. albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykon. na zasadach określ. w art. 118 ustawy
albo przez podwykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z
oryginałem.
15. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych przez Strony przyjmuje się datę i godzinę
ich:
1) przesłania na Platformie,
2) wpływu na adresy e-mail osób wskazanych w pkt. 1.2).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
szczegółowo określone zostały w pkt 1.16 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 24/DB/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 215388,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie, al. Niepodległości 208.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium nr 1 – Cena brutto oferty „C” – 60 %
2) Kryterium nr 2 – Kryterium środowiskowe „R” – 20%
3) Kryterium nr 3 – Kryterium społeczne „S” - 20%

Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą sumaryczną liczbę punktów za wszystkie kryteria według następującego wzoru:
P = C + R + S

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe "R"

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne "S"

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonym przez Urząd m.st. Warszawy w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem.
3) zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji usługi odbioru
i zagospodarowania odpadów komunalnych, o wartości minimalnej 60.000,00 zł w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zam. przed udziel. zam., wezwie Wyk, którego ofer. została najwyżej oceniona, do złoż. w wyznaczonym, nie krótsz. niż 5dni ter., aktual. na dzień złożenia następujących podm. śr. dowod.:
1)inf. zKRK w zakr. określonym w:
- art.108ust.1pkt1i 2ustawy,
- art.108ust.1pkt4ustawy, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zam. pub. tytułem śr. karnego,
sporządzonej nie wcześ. niż6m-cy przed jej złoż.;
2)oświadcz. Wyk, w zakr.art.108ust.1pkt5ustawy, o braku przynależności do tej samej gr. kapitał. w rozumieniu ust. z dn.16lut2007r. o ochr. konkur. i konsum.(Dz.U.z2020r.poz.1076 i 1086), z innym Wykon. który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszcz. do udziału w postęp., albo oświadcz. o przynależności do tej samej gr. kapitał. wraz z dok. lub inf. potwierdzającymi przygotowanie ofer., ofer. częściowej lub wniosku o dopuszcz. do udziału w postęp. niezależnie od innego Wyk. należącego do tej samej gr. kapitał.;
3)zaświadcz. właściwego naczel. urz. skarb. wystawionego nie wcześ. niż3m-ce przed jego złożeniem potwierdzającego, że Wyk. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakr.art.109ust.1pkt1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podat. lub opłat wraz z zaświadcz. Zam. żąda złożenia dok. potwierdzających, że odpowiednio przed upływem ter. składania wnios. o dopuszcz. do udziału w postępow. albo przed upływem ter. składania ofert Wyk. dokonał płatności należ. podat. lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozum. ws. spłat tych należności;
4)zaświadcz. albo innego dok. właś. terenowej jedn. organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regional. lub właś. placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykon. nie zalega z opłacaniem składek na ubezpiecz. społ. i zdrowotne, w zakr.art.109ust.1pkt1ustawy, wystawionego nie wcześ. niż 3m-ce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem skł. na ubezpiecz. społ. lub zdrow. wraz z zaśw. albo innym dok. Zamaw. żąda złoż. dok. potwierdz., że odpowiednio przed upływem ter. składania wniosków o dopuszcz. do udziału w postępow. albo przed upływem ter. składania ofert Wykon. dokonał płatności należnych składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozum. ws. spłat tych należności;
5)odpisu lub inf. zKRS lub zCEIDG, w zakr.art.109ust.1pkt4 ustawy, sporządzonych nie wcześ. niż3m-ce przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6)oświadcz. Wykon. o aktualności infor. zawar. w oświadcz., o którym mowa w art.125ust.1ustawy, w zakr. podst. wykluczenia z postępow. wskazanych przez Zamaw., o których mowa w:
a)art.108ust.1pkt3ustawy,
b)art.108ust.1pkt4ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zam. pub. tytułem śr. zapobiegawczego,
c)art.108ust.1pkt5ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykon. porozum. mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d)art.108ust.1pkt6ustawy,
e)art.109ust.1pkt1ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dot. płatności podat. i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12stycz1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U.z2019r.poz.1170),
f)art.109ust.1pkt5–8i pkt10)ustawy;
7)aktual. wpisu do Rej. działalności regulowanej w zakr. odbierania odpadów komun. od właścicieli nieruchomości prowadzonym przez Urz.m.st. Wa-wy w zakr. wszystkich rodz. odpadów objętych nin. postępow.;
8)dowodów. potw. spełnienie war. udziału w postępow. w zakr. doświadcz., określających czy wskazane w oświadcz., o którym mowa w pkt8.1SWZ, usł. zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są ref. bądź inne dok. sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usł. zostały wykonane, a w przypadku świadcz. powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykon. z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok.– oświadcz. Wykon.; w przypadku świadcz. powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych ref. bądź inne dok. potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okr. ostatnich3m-cy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający:
1) wykluczy Wyk. zgodnie z art. 108 ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy;
2) wykluczy, zgodnie z art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2022 r., poz. 835), Wyk.:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), polegającego na wykluczeniu z postęp. o
udziel. zam. pub. lub konkursu prowadzonego na podst. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2022 r., poz. 835), polegającego na wykluczeniu z postęp. o udziel. zam. pub. lub konkursu prowadzonego na podstawie
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), polegającego na wykluczeniu z
postęp. o udziel. zam. pub. lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych, z zastrzeżeniem, że: ˗ wykluczenie w okolicznościach, o których mowa w ppkt 2) lit a) – c), następuje na okres
trwania okoliczności wskazanych w tych punktach, ˗ osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu w przypadku wystąpienia
okoliczności, o których mowa w ppkt 2) lit a) – c), które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia
publicznego, przy czym przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty, lub biorą
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegać będą karze pieniężnej, nakładanej przez Prezesa
Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20.000.000,00 zł.
Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wynikających z art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), o których mowa w ppkt 2) lit a) – c),
Wykonawca, w tym Wykonawca występujący wspólnie, składa na Formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie:
3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.
98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany
kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin
składania ofert).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego: Oddział
Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem „wadium - numer sprawy: 24/DB/TP/2022"
5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.5 ppkt 2)-4), Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać
bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na
rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6
ustawy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie
do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3,
zostanie odrzucona.
9.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z
okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą, chyba, że Wykonawca przedłużył termin związania ofertą i jednocześnie przedłużył
okresu ważności wadium albo wniósł nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę zwraca
wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo
nie upłynął termin do jego wniesienia.
11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą
wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki wprowadzania zmian Umowy określone zostały szczegółowo we wzorze Umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od daty rozpoczęcia wykonywania świadczenia lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze, z zastrzeżeniem, że realizacja rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 02.01.2023 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie rozpoczęcia świadczenia usługi, nie później niż 3 dni przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi, w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną na adres e-mail Koordynatora Umowy.
2. Klauzula społeczna – pkt 4.4 SWZ.
3. Klauzula środowiskowa – pkt 4.5 SWZ.
4. Zatrudnienie na umowę o pracę – 4.6 SWZ.
5. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pkt 1. 16 SWZ.
6. Zasady zachowania poufności danych i informacji zostały określone w pkt 1.17 SWZ.
7. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem (http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl).
8. W przedmiotowym post komu. między zam. a wykon., szczegółowo określona w pkt 11 SWZ, odbywać się będzie języku polskim, przy użyciu: 1) plat. zakup. zam., zwanej dalej „platformą”, dostępnej pod adresem (http://zamowienia gus.ezamawiajacy.pl); 2) poczty elektronicznej.
9. Dokumenty podmiotów zagranicznych, wspólnych (pkt 10.10 i 10.11)
SWZ).
10. Zamawiający stosuje rozporządzenie Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nrL 111 z dnia 8 kwietnia 2022 r.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI