Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach [...]
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043927
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach [...]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach [...]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc15916-a8d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej (2 lata)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej (zgodnie z art. 61 Pzp) wyłącznie za pośrednictwem Platformy w rozumieniuustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), podadresem: https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp, w wierszuoznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.2. Ofertę składa się pod rygoremnieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postaćelektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym3. Zamawiający lub Wykonawca przekazującoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznejw rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądaćod drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.4. Komunikacja ustna dopuszczalna jestwyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia ozamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jestpisemna notatka z ustnej rozmowy).5. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiającyzamieści na Platformie przetargowej informacje o:1) nazwach albo imionach i nazwiskach orazsiedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkaniaWykonawców, których oferty zostały otwarte;2) cenach zawartych w ofertach.6. Informację o wyborzeoferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie.7.Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę.Szczegóły zawartew SWZ niniejszego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowychWykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający;2)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawachdotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronieinternetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl;3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących wprzedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) Odbiorcamidanych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowympostępowaniu będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim napodstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisyszczególne stanowią inaczej;6) Obowiązek podania przez Wykonawcę osobowych bezpośrednio jegodotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) Wodniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Osoby uczestniczącew przedmiotowym postępowaniu posiadają:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych bezpośrednio ich dotyczących ;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaprzez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych(1);c) napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych (2);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i uczestników przedmiotowegozamówienia narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym wprzedmiotowym postępowaniu a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących wprzedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego wzakresie niezgodnym z ustawą. (2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie zzadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wykonywania usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w ośrodkach w Katowicach, Katowicach – Ligocie, Sosnowcu, Zabrzu i Bytomiu.Definicje: a) Awaria: przez awarię rozumie się wystąpienie nagłych nieprawidłowości w funkcjonowaniu istniejącej kanalizacji - odprowadzania nieczystości sanitarnych (kanalizacja sanitarna) lub wód opadowych (kanalizacja deszczowa) mogących spowodować zagrożenie mienia lub zdrowia osób, które wymagają podjęcia natychmiastowego działania (usunięcia) ze strony Wykonawcy. W tym wypadku Wykonawca będzie podejmował czynności natychmiast (maksymalnie do 6 godzin) do momentu usunięcia awarii (zagrożenia). Zakres czynności Wykonawcy może obejmować czyszczenie (udrożnienie) kanalizacji, a jeżeli będzie się utrzymywało dalsze zagrożenie lub gdy czyszczenie nie okaże się wystarczające, Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do naprawy kanalizacji (wymiana rur, studni, itp.). Zakres czynności został określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej; b) Udrażnianie: przez udrażnianie rozumie się usługę czyszczenia (udrożnienia) kanalizacji w sytuacji, gdy wystąpiły nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu kanalizacji, które nie wymagają natychmiastowego podjęcia działań (jak w przypadku awarii), natomiast po opinii technicznej ze strony obsługi technicznej SUM w Katowicach (danego ośrodka) powinno zostać wykonane czyszczenie kanalizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi w terminie wynikającym z umowy (maksymalnie 3 dni robocze, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego termin ten w zależności od charakteru i zakresu nieprawidłowości może zostać przesunięty). Udrożnienie ma na celu przywrócenie prawidłowego funkcjonowania kanalizacji. Zakres czynności został określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej; c) Naprawa: przez naprawę rozumie się działania podjęte w celu usunięcia nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu kanalizacyjnego, które objawiają się cyklicznym występowaniem awarii lub nieprawidłowości na danym odcinku kanalizacji, a w konsekwencji częstym wykonywaniem jej udrażniania. W takim wypadku Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązany będzie do przeprowadzenia naprawy kanalizacji, np. w formie wykonania nowego odcinka kanalizacji w miejsce części uszkodzonej lub niedrożnej. Usługa naprawy może łączyć się z koniecznością wykonania robót ziemnych, wymiany rur, wymiany studni kanalizacyjnych, itp.). Celem naprawy jest przywrócenie poprawnego funkcjonowania całego systemu kanalizacji lub jego części w danym ośrodku SUM w Katowicach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi w terminie wynikającym z umowy (maksymalnie 5 dni roboczych, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego termin ten w zależności od charakteru i zakresu nieprawidłowości może zostać przesunięty). Zakres czynności został określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na każdą wykonaną usługę naprawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa.3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa.3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie określa.3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanie minimum 2 usług w zakresie usuwania awarii, wykonywania napraw i udrażniania kanalizacji sanitarnej lub deszczowej zewnętrznej o wartości minimum 10 000, 00 złotych brutto każda. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy Wykonawca wykaże wykonanie minimum 2 robót budowlanych polegających na wybudowaniu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej zewnętrznej o wartości minimum 10 000, 00 złotych brutto każda (w myśl założenia, że jeżeli Wykonawca wykaże, że potrafi wykonać taką instalację, to potrafi ją także udrożnić, naprawić lub usunąć w niej awarię).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wzakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XVI ust. 4.1., wzór stanowi załącznik nr 3 doSWZ.4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstawwykluczenia, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następującychpodmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania brakupodstaw wykluczenia w oparciu o przesłankę, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5Wykonawca składaoświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz usług wskazanych w pkt 3.4 rozdziału XIX niniejszej SWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór stanowi załącznik nr 7) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy4.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wzakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XVI ust. 4.1., wzór stanowi załącznik nr 3 doSWZ.4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstawwykluczenia, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następującychpodmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania brakupodstaw wykluczenia w oparciu o przesłankę, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5Wykonawca składaoświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga Pełnomocnictwo, o którymmowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowyWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisanaw taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.125 ustawy (ust. 4.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegaćwykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. 6. Wszelkakorespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkuwystąpienia przesłanek określonych w art. 455 ustawy, zgodnie z warunkami zawartymi wzałączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sum.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI