Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach [...]
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043927
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach [...]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach [...]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc15916-a8d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej (2 lata)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej (zgodnie z art. 61 Pzp) wyłącznie za pośrednictwem Platformy w rozumieniuustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), podadresem: https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp, w wierszuoznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.2. Ofertę składa się pod rygoremnieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postaćelektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym3. Zamawiający lub Wykonawca przekazującoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznejw rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądaćod drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.4. Komunikacja ustna dopuszczalna jestwyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia ozamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jestpisemna notatka z ustnej rozmowy).5. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiającyzamieści na Platformie przetargowej informacje o:1) nazwach albo imionach i nazwiskach orazsiedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkaniaWykonawców, których oferty zostały otwarte;2) cenach zawartych w ofertach.6. Informację o wyborzeoferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie.7.Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę.Szczegóły zawartew SWZ niniejszego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowychWykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający;2)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawachdotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronieinternetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl;3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących wprzedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) Odbiorcamidanych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowympostępowaniu będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim napodstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisyszczególne stanowią inaczej;6) Obowiązek podania przez Wykonawcę osobowych bezpośrednio jegodotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) Wodniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Osoby uczestniczącew przedmiotowym postępowaniu posiadają:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych bezpośrednio ich dotyczących ;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaprzez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych(1);c) napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych (2);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawców i uczestników przedmiotowegozamówienia narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym wprzedmiotowym postępowaniu a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących wprzedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego wzakresie niezgodnym z ustawą. (2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie zzadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wykonywania usług w zakresie usuwania awarii, przeprowadzania napraw i udrażniania kanalizacji zewnętrznej na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w ośrodkach w Katowicach, Katowicach – Ligocie, Sosnowcu, Zabrzu i Bytomiu.Definicje: a) Awaria: przez awarię rozumie się wystąpienie nagłych nieprawidłowości w funkcjonowaniu istniejącej kanalizacji - odprowadzania nieczystości sanitarnych (kanalizacja sanitarna) lub wód opadowych (kanalizacja deszczowa) mogących spowodować zagrożenie mienia lub zdrowia osób, które wymagają podjęcia natychmiastowego działania (usunięcia) ze strony Wykonawcy. W tym wypadku Wykonawca będzie podejmował czynności natychmiast (maksymalnie do 6 godzin) do momentu usunięcia awarii (zagrożenia). Zakres czynności Wykonawcy może obejmować czyszczenie (udrożnienie) kanalizacji, a jeżeli będzie się utrzymywało dalsze zagrożenie lub gdy czyszczenie nie okaże się wystarczające, Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do naprawy kanalizacji (wymiana rur, studni, itp.). Zakres czynności został określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej; b) Udrażnianie: przez udrażnianie rozumie się usługę czyszczenia (udrożnienia) kanalizacji w sytuacji, gdy wystąpiły nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu kanalizacji, które nie wymagają natychmiastowego podjęcia działań (jak w przypadku awarii), natomiast po opinii technicznej ze strony obsługi technicznej SUM w Katowicach (danego ośrodka) powinno zostać wykonane czyszczenie kanalizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi w terminie wynikającym z umowy (maksymalnie 3 dni robocze, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego termin ten w zależności od charakteru i zakresu nieprawidłowości może zostać przesunięty). Udrożnienie ma na celu przywrócenie prawidłowego funkcjonowania kanalizacji. Zakres czynności został określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej; c) Naprawa: przez naprawę rozumie się działania podjęte w celu usunięcia nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu kanalizacyjnego, które objawiają się cyklicznym występowaniem awarii lub nieprawidłowości na danym odcinku kanalizacji, a w konsekwencji częstym wykonywaniem jej udrażniania. W takim wypadku Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązany będzie do przeprowadzenia naprawy kanalizacji, np. w formie wykonania nowego odcinka kanalizacji w miejsce części uszkodzonej lub niedrożnej. Usługa naprawy może łączyć się z koniecznością wykonania robót ziemnych, wymiany rur, wymiany studni kanalizacyjnych, itp.). Celem naprawy jest przywrócenie poprawnego funkcjonowania całego systemu kanalizacji lub jego części w danym ośrodku SUM w Katowicach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi w terminie wynikającym z umowy (maksymalnie 5 dni roboczych, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego termin ten w zależności od charakteru i zakresu nieprawidłowości może zostać przesunięty). Zakres czynności został określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na każdą wykonaną usługę naprawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa.3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa.3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie określa.3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanie minimum 2 usług w zakresie usuwania awarii, wykonywania napraw i udrażniania kanalizacji sanitarnej lub deszczowej zewnętrznej o wartości minimum 10 000, 00 złotych brutto każda. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy Wykonawca wykaże wykonanie minimum 2 robót budowlanych polegających na wybudowaniu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej zewnętrznej o wartości minimum 10 000, 00 złotych brutto każda (w myśl założenia, że jeżeli Wykonawca wykaże, że potrafi wykonać taką instalację, to potrafi ją także udrożnić, naprawić lub usunąć w niej awarię).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wzakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XVI ust. 4.1., wzór stanowi załącznik nr 3 doSWZ.4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstawwykluczenia, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następującychpodmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania brakupodstaw wykluczenia w oparciu o przesłankę, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5Wykonawca składaoświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz usług wskazanych w pkt 3.4 rozdziału XIX niniejszej SWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór stanowi załącznik nr 7) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy4.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wzakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale XVI ust. 4.1., wzór stanowi załącznik nr 3 doSWZ.4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstawwykluczenia, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następującychpodmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- w celu wykazania brakupodstaw wykluczenia w oparciu o przesłankę, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5Wykonawca składaoświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga Pełnomocnictwo, o którymmowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowyWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisanaw taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.125 ustawy (ust. 4.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegaćwykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. 6. Wszelkakorespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkuwystąpienia przesłanek określonych w art. 455 ustawy, zgodnie z warunkami zawartymi wzałączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sum.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI