Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1. Bazę Lotnictwa Transportowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • Zamawiający1. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1. Bazę Lotnictwa Transportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010088949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻWIRKI I WIGURY 1C

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://1bltr.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

1.BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1. Bazę Lotnictwa Transportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a74283e-2058-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005460/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz nieczystości stałych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/1bltr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/1bltr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 16 oraz 20 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 31 SWZ oraz załączniku nr 11 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 430374,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – wywóz nieczystości stałych z kompleksu nr 6077, Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 262325,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :
Cena - z wagą 60% (równoznaczne z 60 punktów),
Termin rozpatrzenia reklamacji - z wagą 40% (równoznaczne z 40 punktów).
Szczegółowy opis zawarty został w rozdziale 24 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – wywóz nieczystości stałych z kompleksów: nr 0192, Warszawa
ul. Kajakowa 8, nr 0030, Warszawa, ul. Leśna, nr 0800, Izabelin,
ul. 3-go Maja
Szczegóły dotyczące części 2 zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 168049,32 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :
Cena - z wagą 60% (równoznaczne z 60 punktów),
Termin rozpatrzenia reklamacji - z wagą 40% (równoznaczne z 40 punktów).
Szczegółowy opis zawarty został w rozdziale 24 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy - Pzp. dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca winien wykazać, iż posiada:
- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (kod odpadów: 20 03 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01) od właścicieli nieruchomości z terenów miasta stołecznego Warszawy, na podstawie art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.).
- aktualne zezwolenie właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów na obszarze objętym przedmiotem zamówienia art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym zdolności technicznej
lub zawodowej wykazał, iż dysponuje:
 specjalistycznym sprzętem technicznym:
minimum 2 pojazdy do kompresji zrzucanych odpadów komunalnych;
minimum 2 pojazdy do transportu odpadów w kontenerach;
minimum 1 pojazd do odbierania odpadów zbieranych selektywnie;
 minimum 3 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę (wykaz osób należy dostarczyć przed podpisaniem umowy).
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarty został w rozdziale nr 14 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ((Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do Formularza ofertowego;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Szczegóły zawiera rozdział nr 15 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (kod odpadów: 20 03 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01)
od właścicieli nieruchomości z terenów miasta stołecznego Warszawy, na podstawie art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.).
b) aktualne zezwolenie właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów na obszarze objętym przedmiotem zamówienia art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.). zdolności technicznej lub zawodowej.
c) Wykazu specjalistycznego sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, według załącznika nr 7 do SWZ. Wykaz powinien zawierać typ/model/nazwę producenta pojazdu, przeznaczenie pojazdu (rodzaj odbieranych odpadów).
d) Wykazu osób (pracowników), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 8 do SWZ.
Szczegóły zawiera rozdział nr 15 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z rozdziałem 14, 15 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą,
tj. do dnia 04.11.2021 r. na kwotę:
a) w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 6456,00 zł
(słownie: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt sześć złotych 00/100)
b) w przypadku składania oferty na poszczególne zadania:
Na zadanie nr 1 – 3935,00 zł
(słownie: trzy tysiące dziewięćset trzydzieści pięć złotych 00/100)
Na zadanie nr 2 – 2521,00 zł
(słownie: dwa tysiące pięćset dwadzieścia jeden złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem
na rachunek bankowy: 1. Baza Lotnictwa Transportowego NBP O/O Warszawa
nr konta 28 1010 10 10 0049 5213 9120 1000 SWIFT – NBPLPLPW IBAN – PL 28 1010 10 10 0049 5213 9120 1000
z dopiskiem - „Wadium” na: „Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1. Bazę Lotnictwa Transportowego, nr sprawy 23/2021” oraz nr NIP Wykonawcy.
Szczegóły zawarte zostały w rozdziale 11 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 17 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI