Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Krajeńskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Krajeńskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-10
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00042972
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Krajeńskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080316413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ulica Gorzowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk-strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk-strzelce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Krajeńskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efe4e169-8341-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający nie przewiduje komunikacji z wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W niniejszym postepowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e mail: oczyszczalnia@pgk-strzelce.pl (nie dotyczy składania oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
3. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postepowania o udzielenia zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postepowań na miniPortalu.
5. We wszelkiej korespondencji wiązanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
6. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2020 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez zamawiającego na adres epuap lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.
8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie SWZ poprzez złożenie wniosku. Wniosek musi zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu, e -mail, znak postepowania.
10. SWZ została opublikowana na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz można ja także odebrać w siedzibie Zamawiającego w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Krajeńskie w godzinach urzędowania.
11. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ust. 1
12. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień/odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali SWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
13. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, którą udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
14. Wyjaśnienia dotyczące SWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj 66 - 500 Strzelce Kraj., ul. Gorzowska 15, Telefon: (95) 763 10 80, Fax: (95) 763 22 48
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w PGK Sp. z o.o.. jest Kancelaria Ochrony Danych Osobowych Smart&Standards Joanna Mrowicka z siedzibą w Warszawie przy ulicy Ptasie lok 52, 00-138 Warszawa kontakt: adres e-mail jmrowicka@poczta.onet.pl*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków w Strzelcach Krajeńskich, ul. Strumykowa 5 w ilości ok. 2000 Mg rocznie. Wywóz osadów w partiach ok. 3-4 razy w roku, przy użyciu sprzętu Wykonawcy, wyposażonego w wagę.
2. Zamówienie ma być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm. ), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 257) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia, po uprzednim zebraniu niezbędnych dokumentów i informacji.
3. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych
na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Odbiór odpadów i osadów będzie się odbywał bezpośrednio z terenu oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich. Odbiór i wywóz przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę przy użyciu własnych narzędzi oraz własnym środkiem transportu, maksymalnie do 3 dni od ustalenia przez strony terminu wywozu. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu osadu i odpadów z miejsca ich wytwarzania do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami. Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), przez gospodarowanie odpadami rozumie się zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów, łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, jak również późniejsze postępowanie z miejscami unieszkodliwiania odpadów oraz działania wykonane w charakterze sprzedawcy odpadów lub pośrednika w obrocie odpadami. Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami pochodzącymi z oczyszczalni ścieków stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien również posiadać zezwolenie na transport osadów oraz decyzję zezwalającą na odzysk lub/i unieszkodliwienie odpadów, jeśli decyzja jest wymagana. Przekazanie komunalnych osadów ściekowych będzie odbywało się na terenie oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich.
Po odebraniu przez Wykonawcę osadów ściekowych od Zamawiającego, pełna odpowiedzialność za nie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) przechodzi na Wykonawcę. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu drogowego, dostosowanymi do odbioru przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu odbioru odpadów, celem zapoznania się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów i jest obowiązany do gospodarowania odpadem w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska. Zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.). Odpady, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Zakazuje się stosowania komunalnych osadów ściekowych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Komunalne osady ściekowe mogą być stosowane na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513800-4 - Usługi obróbki osadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wywozu osadu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- posiada aktualne zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05. W przypadku zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 poprzez rolnicze wykorzystanie zgodnie z art. 96 ustawy o odpadach należy przedstawić dokument wskazujący miejsce zagospodarowania oraz wielkość areału, na którym będą zagospodarowane komunalne osady ściekowe.;
- posiada decyzję w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ze wskazaniem miejsca prowadzenia ww działalności i stosowanej metody odzysku i dołączy do oferty kopię decyzji jeśli jest wymagana.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ - aktualne zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05. W przypadku zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 poprzez rolnicze wykorzystanie zgodnie z art. 96 ustawy o odpadach należy przedstawić dokument wskazujący miejsce zagospodarowania;
b/ - decyzję w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ze wskazaniem miejsca prowadzenia ww działalności i stosowanej metody odzysku i dołączy do oferty kopię decyzji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:
a/ formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do oferty;
b/ aktualne na dzień składania oferty, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, załączniki do specyfikacji;
c/ w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 lit b, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji;
d/ zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy);
e/ wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia;
Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku gdy:
6.1. zmianie ulegnie nazwa i/lub siedziba którejkolwiek ze stron,
6.2. zmianie ulegnie termin wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie / wznowienie usługi ze względu na zmiany stanu prawnego lub gdy wystąpiły okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, np. działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, powodzie, itp.,
6.3. zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy w związku z odebraniem przez Wykonawcę mniejszej ilości komunalnych osadów ściekowych niż podana szacunkowa ilość, z zastrzeżeniem, że wartość ta nie może być mniejsza niż równowartość kwoty za odebranie 2.000 Mg komunalnych osadów ściekowych w okresie od 1 marca 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku,
6.4. zmianie ulegnie ilość odebranych przez Wykonawcę komunalnych osadów ściekowych przy założeniu, że ostateczna kwota wynagrodzenia nie przekroczy ogólnej wartości przedmiotu umowy,
6.5. zmianie ulegnie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia stawka podatku od towarów i usług VAT, a w konsekwencji zmiany podwyższeniu lub obniżeniu ulegnie kwota wynagrodzenia ryczałtowego ogółem brutto wynikająca z umowy,
6.6. zmianie ulegną w trakcie realizacji usługi przepisy dotyczące zasad naliczania podatku VAT dla usług lub inne przepisy mające wpływ na sposób realizacji umowy.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Dopuszcza się zmianę niniejszej umowy z przyczyn innych niż wymienione w ust. 6 za zgodną wolą stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI