Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych z SWPZZPOZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych z SWPZZPOZ w Radomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-05-18
  • ZamawiającySamodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00150677
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych z SWPZZPOZ w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670204531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krychnowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-607

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 332-46-02

1.5.8.) Numer faksu: 48 332-15-08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych z SWPZZPOZ w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71d44f9e-d03b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011216/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ogloszenia.publicomat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://ogloszenia.publicomat.pl

Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną) tj. za pośrednictwem PLATFORMY PUBLICOMAT dostępnej pod adresem: https://ogloszenia.publicomat.pl. Wykonawca rejestruje się na platformie postępując zgodnie z „Instrukcją obsługi systemu Publicomat”.

2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w pkt. 8b SWZ.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 1 pkt. 16 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 1 pkt. 16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych z Samodzielnego Wojewódzkiego Publicznego Zespołu Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej i obejmuje:
1) Odbiór, transport i unieszkodliwienie obejmuje odpady medyczne o następujących kodach: 180101 ; 180103* ; 180104 o łącznej ilości około 46 930 kg w ciągu 12 miesięcy.

2) Unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych o kodzie 18 01 03* będzie dokonywane przez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów niebezpiecznych w procesie D10.

3) Odbiór odpadów medycznych będzie dokonywany raz w tygodniu specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy z zachowaniem obowiązujących przepisów przy transporcie towarów niebezpiecznych.

4) Odbiór odpadów medycznych będzie dokonywany od Zamawiającego, z dwóch punktów:

a) Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki
Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym, ul. Krychnowicka 1 w Radomiu,

b) Centrum Specjalistycznej Opieki Ambulatoryjnej „Krychnowice”, ul. M. Reja 30 w
Radomiu.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru odpadów medycznych określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie art. 112 ust.2 pk1, jeżeli:
-odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: art. 112 ust. 2 pkt. 2 – a)Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, tj.: będzie posiadał aktualne zezwolenie/decyzję na wykonywanie
działalności w zakresie gospodarki odpadami medycznymi o kodach: 18 01 01, 18 01 03*,
18 01 04 tzn. na unieszkodliwianie zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie
katalogu odpadów, zezwolenie na użytkowanie (eksploatację) spalarni odpadów w zakresie
odpadów objętych przedmiotem zamówienia a w zakresie transportu odpadów medycznych
wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach
i nadanie Wykonawcy numeru rejestrowego.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie realizował tę część zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień, będzie je posiadał.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: art. 112 ust. 2 pkt. 3 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto w skali jednego roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunek zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia ten warunek .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
a) Pełnomocnictwo
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego
d) Wadium
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
f) Informacje dotyczące wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) aktualne zezwolenie/decyzję na wykonywanie działalności w zakresie gospodarki odpadami medycznymi o kodach: 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04 tzn. na unieszkodliwianie zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz. 1923); aktualne zezwolenie / decyzję na użytkowanie (eksploatację) spalarni odpadów w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia.

3) w celu potwierdzenia posiadanych uprawnień w zakresie transportu odpadów
medycznych - dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa
w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

4) wykaz usług wykonanych oraz dowody potwierdzające, że Wykonawca wykonał,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu
odpadów medycznych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto w skali
jednego roku, , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów
na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Getin Noble Bank S.A, numer rachunku 11 1560 0013 2326 9573 8000 0018 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być SWPZZPOZ w Radomiu
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) przedmiotu umowy, obowiązków stron i/lub wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie odbioru odpadów medycznych, o jakich mowa w niniejszej umowie, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego i przedstawić aneks, jeżeli jest niezbędny do wykonywania umowy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami,
2) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmian wysokości podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ogloszenia.publicomat.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty budowlane dot. przebudowy i budowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych zakresie przebudowy i budowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI