Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Kwidzyna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Kwidzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia611320-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611320-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Miasto Kwidzyn: Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Kwidzyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny 52354800000000, ul. ul. Warszawska  19 , 82-500  Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 6464700, 6464777, e-mail zp@um.kwidzyn.pl, faks 556 464 703.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kwidzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kwidzyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kwidzyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Kwidzynie, ul. Warszawska 19, Biuro Obsługi Ludności

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Kwidzyna
Numer referencyjny: RZP.271.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Kwidzyna”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne >> O wartości przekraczającej 30 000 euro >> Nazwa zamówienia.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane.Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia oraz prowadzenia w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK) poprzez przyjmowanie dostarczonych przez mieszkańców miasta Kwidzyna odpadów komunalnych oraz zagospodarowanie zebranych w PSZOK odpadów komunalnych.1.2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie zebranymi w PSZOK odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania zebranych w PSZOK odpadów komunalnych w sposób zgodny z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).2. Warunki funkcjonowania PSZOK2.1. Warunki techniczne2.1.1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni tytuł prawny do terenu, na którym zostanie utworzony PSZOK (np. własność, użytkowanie wieczyste, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia) na okres do 31 grudnia 2022 r.2.1.2. Teren PSZOK musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.2.1.3. Teren musi być utwardzony, oświetlony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.2.1.4. Miejsca magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych.2.1.5. Przed wjazdem na teren PSZOK będzie umieszczona tablica informacyjna zawierająca nazwę „Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych”.2.1.6. Na terenie PSZOK będzie umieszczona tablica zawierająca „Regulamin PSZOK”, określający sposób świadczenia usługi.2.1.7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać kontenery i/lub pojemniki, odpowiednio opisane (rodzaj gromadzonych odpadów), zapewniające ochronę zebranych odpadów przed wpływem warunków atmosferycznych. Ilość kontenerów i/lub pojemników winna być dostosowana do ilości zbieranej frakcji odpadów. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek utrzymania kontenerów i/lub pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym oraz dokonywanie bieżących napraw lub wymiany uszkodzonych.2.1.8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać miejsce magazynowe do przechowywania nowych pojemników do segregacji odpadów, zakupionych przez Zamawiającego oraz wyznaczony teren do przechowywania niesprawnych, zużytych pojemników do czasu przekazania ich do utylizacji przez Zamawiającego.2.2. Rodzaje i ilości odpadów zbieranych w PSZOK2.2.1. Rodzaje odpadów przyjmowanych:• przeterminowane leki• chemikalia z użytku gospodarczego• zużyte baterie i akumulatory• zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny• odpady budowlane, remontowe w ilości do 1 m3 w roku kalendarzowym od gospodarstwa domowego• zużyte opony samochodów osobowych w ilości do 4 szt. w roku kalendarzowym od gospodarstwa domowego• meble i inne odpady wielkogabarytowe• złom, metale• tworzywa sztuczne• odpady zielone i biodegradowalne• papier i tektura• szkło opakowaniowe i okienne (niezmieszane)• zużyte oleje silnikowe• popioły• odpady niebezpieczne (oleje silnikowe, opakowania z drewna, zanieczyszczone opakowania, lampy fluorescencyjne, urządzenia zawierające freony)• odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych, powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki• tekstylia i odzież2.2.2. Prognozowana masa selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w PSZOKZamawiający informuje, iż w PSZOK zebrano łącznie w 2018 r. – 1577,133 Mg odpadów komunalnych, zaś w 2019 r. – 1959,09 Mg odpadów komunalnych. Szacunkowe wyliczenia dotyczą roku 2020, które zostały zaprognozowane na podstawie zebranych odpadów w pierwszym półroczu. Szczegółowe ilości masy odpadów podano w poniższej tabeli. Lp. Kod Nazwa 2018 2019 20201. 15 01 01 opakowania z tektury i papieru 34,15 40,46 63,342. 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych 6,46 9,92 3,283. 15 01 04 opakowania z metali 6,08 8,3 13,284. 15 01 07 opakowania ze szkła 30,95 19,86 42,25. 16 01 03 zużyte opony 55,41 56,12 81,966. 17 01 01 odpady z betonu/ gruz 19,79 8,78 07. 17 01 02 gruz ceglany 5,56 3,46 21,168. 17 01 03 odpady innych materiałów ceramicznych 105,43 131,63 199,449. 17 01 07 zmieszane odpady beton/gruz 248,35 268,68 25610. 17 01 80 usunięte tynki, tapety, okleiny 132,18 192,51 23811. 17 01 82 inne niewymienione odpady 112,97 145,13 154,412. 17 09 04 zmieszane odpady z remontów 42,35 81,61 191,813. 20 01 08 odpady kuchenne 10,3 31,6 014. 21 01 32 leki 1,543 1,507 1,415. 20 01 34 baterie 1,06 0,02 0,0416. 20 01 35* zużyte urządzenia 0,08 2,43 1,2617. 20 01 36 zużyte urządzenia 34,14 23,69 64,6418. 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji 224,38 280,5 232,419. 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 503,31 654,39 66420. 20 03 99 ex popioły 2,64 0 2,64 SUMA 1577,133 Mg 1960,597 Mg 2231,24 MgPonadto przewiduje się pojawienie odpadów, które dotychczas nie były zbierane w PSZOK, o następujących kodach:Lp. Kod Nazwa Prognoza1. 13 02 08* oleje silnikowe 200 l2. 15 01 03 opakowania z drewna 0,50 Mg3. 15 01 10* opakowania zanieczyszczone 2,00 Mg4. 17 02 02 szkło 1,50 Mg5. 20 01 21* lampy fluorescencyjne 1,50 Mg6. 20 01 11 tekstylia 3,0 Mg7. 20 01 99 ex inne medyczne 0,40 Mg8. 20 01 23* urządzenia zwierające freony 2,0 Mg2.3. Wymagania organizacyjne2.3.1. PSZOK będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 900 – 1700 od lutego do października i w godz. 800 – 1600 od listopada do stycznia oraz w pierwszą sobotę każdego miesiąca w godz. 800 – 1400.2.3.2. W celu zapewnienia odpowiedniego funkcjonowania PSZOK-u wymagane jest zatrudnienie dwóch osób do obsługi.2.3.3. PSZOK będzie przyjmował nieodpłatnie posegregowane odpady komunalne, powstające w gospodarstwach domowych mieszkańców Kwidzyna (nieruchomości zamieszkałe), pod następującymi warunkami:- sprawdzenie przed wjazdem na teren PSZOK-u dokumentu mieszkańca potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie miasta Kwidzyna (np. prawa jazdy, dowodu osobistego, potwierdzenie opłacania rachunków, czy potwierdzenia dokonywania opłat na rzecz miasta Kwidzyna za odbiór odpadów komunalnych);- ustalenie adresu nieruchomości zamieszkałej, z której pochodzą odpady komunalne. Zamawiający dostarczy wykaz nieruchomości zamieszkałych, sporządzony na podstawie złożonych deklaracji;- zważenie lub w inny sposób określenie ilości przyjętych odpadów i odnotowaniu ich w rejestrze (ewidencji);- prowadzenie w formie elektronicznej rejestru (ewidencji) przyjętych odpadów, który zawiera następujące dane: adres nieruchomości, dane osoby przekazującej, nazwę rodzaju odpadu, masę odpadu, datę przyjęcia;- nadzorowanie ilości przyjętych odpadów, które podlegają ograniczeniom, tj.: odpady budowlane, remontowe w ilości do 1 m³ w roku kalendarzowym od gospodarstwa domowego oraz zużyte opony samochodów osobowych w ilości do 4 szt. w roku kalendarzowym od gospodarstwa domowego;- wydawanie mieszkańcom przywożącym odpady selektywne w workach (żółtym, niebieskim, zielonym, brązowym, szarym) worków w danym kolorze i ilości jaka została dostarczona przez właściciela nieruchomości. Worki dostarczy Zamawiający na zgłoszenie Wykonawcy;- wskazywanie mieszkańcom miejsca rozładunku odpadów;- nieprzyjmowanie odpadów w przypadku, gdy mieszkaniec odmówi okazania dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie miasta Kwidzyna;- nieprzyjmowanie odpadów w przypadku przekroczenia ilości odpadów podlegających ograniczeniom;- nieprzyjmowanie odpadów, gdy ilość lub rodzaj odpadów budzi wątpliwości, że pochodzą z gospodarstwa domowego.2.3.4. Wyznaczone miejsce magazynowe Wykonawca będzie udostępniał wyłącznie Zamawiającemu lub firmie odbierającej odpady od mieszkańców w celu wstawienia lub zabrania nowych pojemników. 2.4. Kontrola i dokumentacja związana z działalnością objętą zamówieniem2.4.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli PSZOK-u przed zawarciem i w czasie trwania umowy.2.4.2. Wykonawca w terminie do 10-go każdego miesiąca przekaże Zamawiającemu w formie elektronicznej lub papierowej zestawienia za poprzedni miesiąc:- zestawienie zawierające masę odpadów według kodów odpadów i frakcji odpadów przyjętych od mieszkańców;- wyciąg z ewidencji właścicieli nieruchomości, którzy dostarczyli odpady wraz z adresem nieruchomości.2.4.3. Wykonawca sporządzi i przedłoży właściwym organom i instytucjom inne wymagane prawem zestawienia i sprawozdania z zakresu gospodarowania odpadami zebranymi w PSZOK, o których mowa w ustawach szczególnych, w szczególności w ustawie o odpadach.2.5. Wymagania formalno-prawne2.5.1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:• Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z późn. zm.);• Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.).• Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.);• Ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.);• Uchwałą Nr XVI/120/20 Rady Miejskiej w Kwidzynie z dnia 22 czerwca 2020 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Kwidzyna (Dz. Urz. Woj. Pom. poz. 3181 z dnia 16.07.2020 r.);• Uchwałą Nr XVI/167/20 Rady Miejskiej w Kwidzynie z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dz. Urz. Woj. Pom. poz. 3182 z dnia 16.07.2020 r.);2.5.2. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wszelkie wymagane prawem decyzje, zezwolenia i wpisy, w szczególności:• zezwolenia na zbieranie odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz.797 ze zm.), obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów), określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia;• zaświadczenia o nadaniu nr BDO, umożliwiającego weryfikację uzyskanego wpisu do rejestru transportujących odpady prowadzonego przez właściwego marszałka województwa, obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów), określone w niniejszym opisie, lub/i przedłożenia stosownego oświadczenia o rodzajach poszczególnych odpadów (z uwzględnieniem ich kodów), które będą przekazywane do transportu uprawnionym podmiotom.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp o maksymalnej wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tożsamych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w przypadku np. zwiększenia ilości zebranych odpadów.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2022-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli posiada:• zezwolenie na zbieranie odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów) określone w opisie przedmiotu zamówienia,• zaświadczenie o nadaniu numeru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), umożliwiającego weryfikację uzyskanego wpisu do rejestru transportujących odpady, prowadzonego przez właściwego marszałka województwa, obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów), określone w opisie przedmiotu zamówienia lub/i przedłożenia stosownego oświadczenia o rodzajach poszczególnych odpadów (z uwzględnieniem ich kodów), które będą przekazywane do transportu uprawnionym podmiotom.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;2) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zezwolenie na zbieranie odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów) określone w opisie przedmiotu zamówienia,2) zaświadczenie o nadaniu numeru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), umożliwiającego weryfikację uzyskanego wpisu do rejestru transportujących odpady, prowadzonego przez właściwego marszałka województwa, obejmującego, co najmniej odpady selektywnie zbierane (kody odpadów), określone w opisie przedmiotu zamówienia lub/i przedłożenia stosownego oświadczenia o rodzajach poszczególnych odpadów (z uwzględnieniem ich kodów), które będą przekazywane do transportu uprawnionym podmiotom.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 15.000,00 zł2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”),2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają dokonywanie zmian w umowie w zakresie zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 w przypadku:1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późniejszymi zmianami);2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne- jeżeli zmiany wymienione pkt 1 i 2 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają ww. zmiany;3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług za usługi objęte umową odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienne, za okres po wejściu w życie zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dołączone do oferty informacje, że nie mogą być one udostępnione należy złożyć wraz z dokumentem (pismem) wykazującym, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Zaleca się, aby informacja wraz z wykazem i były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ).2. Wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI