„Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Białegostoku Punktu Selektywnej Zbiórki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Białegostoku Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768260-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768260-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.: „Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Białegostoku Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 50001472000000, ul. ul. Kombatantów  4 , 15-110  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 539 800, e-mail biuro@lech.net.pl, faks 856 539 800.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lech.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lech.net.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”, podzakładce „Postępowania klasyczne prowadzone powyżej kwoty 30 000 euro”.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lech.net.pl w zakładce „Zamówienia publiczne”, podzakładce „Postępowania klasyczne prowadzone powyżej kwoty 30 000 euro”.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie elektronicznej na adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /SPLech/SkrytkaESP
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
PUHP LECH Spółka z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Białegostoku Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)”
Numer referencyjny: NDZ.231.30.2020.KP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utworzenia i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK) oraz transportu i zagospodarowania zgromadzonych segregowanych odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).4.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w szczególności przez:1) utworzenie PSZOK z zachowaniem warunków określonych w OPZ tom III SIWZ;2) prowadzenie PSZOK, w tym zbieranie i czasowe magazynowanie selektywnie ze-branych odpadów komunalnych dostarczanych przez właścicieli nieruchomości ob-jętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Białystok z zachowaniem warunków określonych w OPZ tom III SIWZ;3) transport i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK do instalacji komunalnych albo instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z zachowaniem warunków określonych w OPZ tom III SIWZ.4.3. Zamawiający wymaga wskazania w Formularzu Oferty (załącznik nr 1 do IDW) lokalizacji (z podaniem dokładnego adresu) w której Wykonawca utworzy i prowadzić będzie PSZOK.Uwaga:W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu Oferty lokalizacji (z poda-niem dokładnego adresu) w której utworzy i prowadzić będzie PSZOK, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako nie odpowiadająca treści SIWZ.4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - tom III SIWZ i Wzór umowy - tom II SIWZ.4.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający do-puszcza złożenie Oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeśli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, że Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w opisie przedmiotu za-mówienia podano nazwy lub typy materiałów i produktów, to mają one na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, to dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.4.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub charakteryzują się lepszymi parametrami (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych wymaganych przez Za-mawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.). 4.8. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) osób, które będą wykonywać czynności w zakresie przyjmowania odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przez cały okres realizacji Umowy.4.9. Szczegółowe postanowienia dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę opisane zostały we wzorze umowy tom II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511200-4
90511200-4
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Uruchomienie PSZOK: w terminie 7 dni od zawarcia Umowy. Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania przez obie Strony do dnia 31 grudnia 2021 roku, nie dłużej jednak niż do wyczerpania kwoty Wynagrodzenia Maksymalnego brutto za realizację przedmiotu Umowy, określonej w §4 ust. 3 Umowy, wyczerpanie tej kwoty skutkować będzie automatycznie wcześniejszym wygaśnięciem Umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, to jest: Zamawiającyuzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na zbieranieodpadów w miejscu znajdującym się na terenie sektora III, IV lub VI o których stanowi UchwałaXXIII/250/12 Rady Miejskiej Białegostoku z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie podziału gminyBiałystok na sektory (Dz. Urz. Woj. Podl., poz. 953).
Informacje dodatkowe 11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - wtym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniezamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony doOferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne któregodotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionegopełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanieWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganiezobowiązań w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówieniapublicznego; - złożenie Oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowaniezobowiązań związanych z postępowa-niem o udzielenie zamówienia publicznego. 11.2. Dokumentpełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przezosoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo Wykonawca sporządzi i przekaże zgodnie zesposobem i wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do IDW „Wykaz dokumentów ioświadczeń wymaganych w postępowaniu wraz z wymaganiami technicznymi ich przekazania”(zaznaczone kolorem żółtym). 11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnianiawarunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 11.4. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.10.1 IDW i sekcja III.3) ogłoszenia o zamówieniu składa oddzielnie każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do IDW). 11.5. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, nawezwanie w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp złożyć dokumenty i oświadczenia, przy czym: 1)dokument o którym mowa w pkt 10.4.1. IDW i sekcji III.5.1) ogłoszenia składa odpowiednioWykonawca, który wykazuje spełnianie warunku opisanego w pkt 9.1.2. IDW i sekcji III.1.1)ogłoszenia; 2) dokument na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia o których mowa w pkt10.4.2. IDW i sekcji III.4) ogłoszenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
10.4.2. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oudzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Uwaga: W przypadkuWykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentówznajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać woświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do IDW) ad-res strony internetowejogólnodostępnej i bezpłatnej, z której Zamawiają-cy będzie mógł samodzielnie pobrać powyższydokument. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia,jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczą-ce tego Wykonawcy lub może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrówpublicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346). Dokumenty podmiotówzagranicznych: 10.6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.4.2. – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokumentwydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacjaalbo dokument – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.10.6.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowawyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby –wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.6.3. Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu(zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW); b) spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie zzałącznikiem nr 3 do IDW). 10.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1. i sekcji III.3)ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zgodnie z załącznikiem nr 4 do IDW(TOM I SIWZ) „Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu wraz zwymaganiami technicznymi ich przekazania” (pozycje zaznaczone kolorem żółtym). 10.3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie w trybie art. 26 ust. 2 ustawy PzpWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszymniż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 10.4. Na wezwanie Zamawiającego,skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 usta-wy Pzp Wykonawca zobowiązany jestzłożyć aktualne na dzień złożenia, oświadczenia i dokumenty wskazane w załączniku nr 4 do IDW (TOM I SIWZ) „Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu wraz zwymaganiami technicznymi ich przekazania” (pozycje zaznaczone kolorem zielonym) tj.: 10.4.1. wcelu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu: 1) w zakresie kompetencji lubuprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów, to jest: zezwolenie na zbieranie odpadów w miejscu znajdującym się na terenie sektoraIII, IV lub VI o których stanowi Uchwała XXIII/250/12 Rady Miejskiej Białegostoku z dnia 27lutego 2012 r. w sprawie podziału gminy Białystok na sektory (Dz. Urz. Woj. Podl., poz. 953).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzorustanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW (Wykonawca może złożyć ofertę na własnymformularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW). WFormularzu Oferty Wykonawca poda lokalizację (z podaniem dokładnego adresu) w której zostanieutworzony i prowadzony PSZOK objęty zamówieniem, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - wprzypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówieniapublicznego, d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art.25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 2 do IDW). e) oświadczenie dotyczące spełnianiawarunków udziału w postępowaniu na pod-stawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 3do IDW). 2) Dokumenty i oświadczenia wymienione w lit. od a) do e) powyżej Wykonawcasporządzi i przekaże zgodnie ze sposobem i wymaganiami określonymi w niniejszej IDW, wszczególności w załączniku nr 4 do IDW „Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych wpostępowaniu wraz z wymaganiami technicznymi ich przekazania” (zaznaczone kolorem żółtym).3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dniazamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania,składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia – załącznik nr 6 do IDW. Sposób, termin ifor-ma złożenia tego oświadczenia w zależności od sposobu złożenia oferty – elektronicznie lub wformie pisemnej, opisane są w załączniku nr 4 do IDW „Wykaz dokumentów i oświadczeńwymaganych w postępowaniu wraz z wymaganiami technicznymi ich przekazania” (pozycjezaznaczone kolorem niebieskim).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
częstotliwość przyjmowania każdej ilości odpadów (CzP) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian Umowy dopuszczanych w granicach przewidzianych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza w szczególności możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy do realizacji Umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w paragrafie 13 wzoru umowy - SIWZ tom II i z uwzględnieniem opisanych tam warunków ich wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż słupów prefabrykowanych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż słupów prefabrykowanych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI