Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyczywół
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ryczywół
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-09
  • Numer ogłoszenia558977-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558977-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.

Gmina Ryczywół: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryczywół, krajowy numer identyfikacyjny 57079143100000, ul. ul. Mickiewicza  10 , 64-630  Ryczywół, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 283 70 02, e-mail ug@ryczywol.pl, faks 67 283 89 90.
Adres strony internetowej (URL): www.ryczywol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.ryczywol.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.ryczywol.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Ryczywole, ul. Mickiewicza 10, 64-630 Ryczywół

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
Numer referencyjny: RIR.271.05.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów z działalności rolniczej tj. folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag (zwanymi dalej odpadami) z wyznaczonego/ych punktu/ów zlokalizowanych na terenie gminy Ryczywół oraz przekazania ich do odzysku lun unieszkodliwienia. Przedmiot niniejszego zamówienia dofinansowany jest w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. I. Miejsce zbiórki odpadów oraz rodzaj i masa odpadów:1. Odpady dostarczane będą przez posiadaczy odpadów (rolników) do wyznaczonych punktów, zlokalizowanych na terenie gminy Ryczywół. Punkty zbiorki odpadów zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Posiadacz odpadów będzie dostarczał frakcje odpadów własnym transportem, zapakowane, każda oddzielnie. Przez frakcje odpadów należy rozumieć:1) folia rolnicza 2) siatki do owijania balotów, 3) sznurek do owijania balotów,4) opakowania po nawozach,5) opakowania typu Big Bag.2. Wykonawca będzie odbierał od posiadaczy odpadów (rolników) odpady w podziale na 2 grupy:Grupa 1 - Kod odpadu 02 01 04 1) folia rolnicza 2) siatki do owijania balotów, 3) sznurek do owijania balotów,Grupa 2 - Kod odpadu 15 01 011) opakowania po nawozach,2) opakowania typu Big Bag.3. Szacowane ilości odpadów pochodzące z działalności rolniczej /na podstawie inwentaryzacji/a) folie rolnicze: 156,8 Mgb) siatki do owijania balotów: 49,2 Mgc) sznurek do owijania balotów: 4,6 Mgd) opakowania po nawozach: 16,1 Mge) opakowania typu Big Bag: 36,3 MgŁącznie: 263 Mg odpadów 4. Łączna ilość odpadów z działalności rolniczej została ustalona na podstawie informacji (inwentaryzacji) od posiadaczy odpadów (rolników) i może ulec zmniejszeniu. Wskazana łączna ilość szacowanych odpadów jest ilością maksymalną. Ilość poszczególnych frakcji odpadów może ulec zmianie, jednakże łączna ich wartość nie może przekroczyć 263 Mg odpadów.II. Opis przedsięwzięcia:1. Dostarczane przez rolników odpady do punktów zbiórek będą podlegały ścisłej ewidencji, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Odpady przekazywane indywidualnie przez każdego posiadacza odpadów będą podlegały ważeniu na wadze samochodowej Wykonawcy, co zostanie potwierdzone protokołem. Masa odpadów zgromadzona na pojeździe Wykonawcy po zakończeniu zbiórki w danym dniu będzie także potwierdzana poprzez zważenie pustego i pełnego pojazdu w wybranym przez Wykonawcę w punkcie zlokalizowanym na terenie gminy Ryczywół (na koszt Wykonawcy). 2. Wykonawca będzie przyjmował odpady z pojazdu posiadacza odpadów bezpośrednio na swój środek transportu bez tymczasowego magazynowania ich na gruncie.3.Wykonawca musi zapewnić pojazdy do odbioru odpadów, wyposażone w HDS (lub inny środek służący do przeładunku odpadów), w ilości niezbędnej do jednodniowych odbiorów odpadów, ustalonych w harmonogramie odbiorów. Pojazdy muszą być wyposażone w wagi (posiadające legalizację) umożliwiające ewidencjonowanie ilości przyjmowanych odpadów od poszczególnych rolników. Z każdym rolnikiem przekazującym odpady zostanie podpisany protokół, o którym mowa w pkt. 1 zawierający w szczególności:a) imię i nazwisko posiadacza odpadów;b) adres nieruchomości, z jakiej pochodzą odpady;c) datę odbiorud) masę przekazywanych odpadów w podziale na poszczególne frakcje;e) podpisy przekazującego i przyjmującego odpad (wraz z pieczęcią);4. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania zebranych z terenu gminy Ryczywół odpadów rolniczych do odzysku bądź unieszkodliwienia kierując się hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach.5. Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania sposobu postępowania z odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania tj. od odebrania od rolnika do ich ostatecznego unieszkodliwienia lub odzysku.6.Rozliczenie ilości odebranych odpadów pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym będzie odbywało się w następujący sposób:1) stroną przekazującą odpady będzie posiadacz odpadów, a odbierającą i wystawiającą Karty Przekazania Odpadów (zwanych dalej KPO) oraz prowadzącą ewidencję odpadów w systemie Baza Danych o Odpadach i Opakowaniach (zwanej dalej BDO) -Wykonawca.2) stroną sporządzającą protokół odbioru odpadów od rolnika oraz protokół odbioru usługi (Wykonawca – Zamawiający) będzie Wykonawca;7. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątania miejsc, w których prowadzona będzie zbiórka odpadów rolniczych.III .Harmonogram odbioru odpadów:Harmonogram odbiorów odpadów ustalony i opracowany będzie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, przed podpisaniem umowy.IV. Termin realizacji zadania:1. Odbiór odpadów przez Wykonawcę z terenu gminy Ryczywół: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2020 r. 2. Poddanie odpadów o kodzie:a) 15 01 02 -procesowi odzysku lub unieszkodliwienia i przekazanie Zamawiającemu KPO i dokumentów potwierdzających recykling odpadów opakowaniowych (zwanych dalej DPR) lub dokumentów potwierdzających inny niż recykling proces odzysku odpadów opakowaniowych (zwanych dalej DPO) -do dnia 30.10.2020r.,b) 02 01 04 –procesowi odzysku lub unieszkodliwiania i przekazanie Zamawiającemu KPO i oświadczenia własnego Wykonawcy (wzór oświadczenia uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym) –do dnia 30.10.2020 r. 3. Rozliczenie wykonania zadania oraz podpisanie końcowego protokołu odbioru usług do dnia -30.10.2020 r.W przypadku braków lub błędów w rozliczeniu Wykonawca zobowiązany będzie do ich usunięcia w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania od Zamawiającego.V. Rozliczenie przedsięwzięcia1.Zamawiający zastrzega, iż podane, w pkt. I.3 niniejszego Działu SIWZ, ilości odpadów są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmniejszenia prognozowanej ilości przedmiotu zamówienia.2. Wynagrodzenie za zadanie uzależnione będzie od ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej. Ilość odebranych odpadów rolniczych nie może przekroczyć 263 Mg. Podstawą wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługę wskazaną w ust. 1, będzie iloczyn stawki za odpady przedstawionej w ofercie Wykonawcy i ilości odpadów odebranych i poddanych odpowiednim procesom, z zastrzeżeniem pkt V.4Przed wystawieniem faktury Wykonawca zobowiązany będzie do rozliczenia zadania i przedłożenia wraz z protokołem odbioru usług następujących dokumentów:- protokołów zawartych pomiędzy przekazującym odpady a Wykonawcą, o którym mowa w pkt II.3;- zbiorczego zestawienia ilościowego i wartościowego (zawierającym: dane przekazującego, masa odpadów z podziałem na poszczególne frakcje, data odbioru i data przekazania do odzysku lub unieszkodliwienia wraz z nr KPO, koszt całkowity zadania oraz podziale na każdego posiadacza odpadów przekazującego odpad, z uwzględnieniem kosztów Zamawiającego i przekazującego odpady). Zbiorcze zestawienie z odebranych odpadów będzie także przesyłane przez Wykonawcę w terminie do 2 dni, po każdorazowym świadczeniu usługi. -wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem;- wygenerowanych z systemu BDO Karty Przekazania Odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów);- wygenerowanych w systemie BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.- dokumentów potwierdzających odzysk lub unieszkodliwienie odpadów tj. KPO i DPR/DPO, bądź KPO i oświadczenie własne Wykonawcy.3. Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru usługi będzie podstawą do wystawienia faktury. 4. Wartość faktury wystawionej na Zamawiającego nie może przekroczyć iloczynu szacowanego tonażu odpadów, o którym mowa w pkt I.3 oraz ceny jednostkowej, stanowiącej podstawę kalkulacji dokonanej przez Zamawiającego. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania zostanie odczytana podczas otwarcia ofert.Koszty powyżej tej kwoty zostaną pokryte przez wytwórcę odpadów (rolnika), na którego należy wystawić fakturę (lub inny równoważny dokument).5. Łączna waga odpadów z działalności rolniczej odebranych przez Wykonawcę musi zgadzać się z wagą odpadów przekazanych przez Wykonawcę do procesów odzysku lub unieszkodliwienia. Poddanie odpadów procesowi odzysku lub unieszkodliwienia musi być potwierdzone KPO i DPR/DPO, bądź KPO i oświadczeniem własnym Wykonawcy.6.W/w karty stanowić będą podstawę do podpisania protokołu z odbioru wykonania usług. Brak jakiejkolwiek karty przekazania odpadów KPO i DPR/DPO (dla odpadów 15 01 02) oraz oświadczenia (dla odpadów 02 01 04), potwierdzających proces odzysku lub unieszkodliwienia, będzie podstawą do odmowy zapłaty wynagrodzenia.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli posiada:1) aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami):a) potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji administracyjnej (zezwolenia), obejmującej swym zakresem rodzaje odpadów stanowiące przedmiot zamówienia, wydanej przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odebranym rodzajem odpadów tj. w zakresie:- zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania i odzysku), i/lub aktualną (ważną) umowę z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji (zezwolenia) w zakresie opisanym w niniejszym punkcie, lub – zbierania odpadów, i/lub aktualną (ważną) umowę z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji (zezwolenia) w zakresie opisanym w niniejszym punkcie,– przetwarzania odpadów, i/lub aktualną (ważną) umowę z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji (zezwolenia) w zakresie opisanym w niniejszym punkcie, b) oraz zezwalający na realizację transportu odebranych odpadów, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, i/lub aktualną (ważną) umowę z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO zezwalający na transport odbieranych odpadów. Zamawiający wymaga, aby posiadane przez Wykonawcę decyzje i zezwolenia umożliwiały po podpisaniu umowy natychmiastową realizację przedmiotowej usługi i na podstawie ważnych decyzji i zezwoleń była możliwość wystawiania dokumentów potwierdzających odzysk i/lub unieszkodliwienie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- kopia zawiadomienia o nadaniu numeru rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami oraz o utworzeniu konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami zanonimizowana w zakresie loginu i hasła, – kopia aktualnego zezwolenia (decyzji administracyjnej), obejmującej swym zakresem rodzaje odpadów stanowiące przedmiot zamówienia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odebranym rodzajem odpadów, tj. w zakresie: ● zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania i odzysku), i/lub kopia aktualnej (ważnej) umowy z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji (zezwolenia) w zakresie opisanym w niniejszym punkcie lub ● zbierania odpadów, i/lub kopia aktualnej (ważnej) umowy z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji (zezwolenia) w zakresie opisanym w niniejszym punkcie, ● przetwarzania odpadów, i/lub kopia aktualnej (ważnej) umowy z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO potwierdzający posiadanie aktualnej (ważnej) decyzji (zezwolenia) w zakresie opisanym w niniejszym punkcie,– kopia aktualnego wydruku z rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie Działu określającego posiadanie zezwolenia na realizację transportu odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie, i / lub–kopia aktualnej (ważnej) umowy z podmiotem posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO zezwalający na realizację transportu odbieranych odpadów, wraz z kopią aktualnego wydruku z rejestru BDO podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie Działu określającego posiadanie zezwolenia na realizację transportu odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopię pierwszej strony z potwierdzeniem złożonego kompletnego wniosku o zmianę posiadanej/posiadanych decyzji do właściwego organu administracyjnego lub dodatkowe oświadczenie własne
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Dyspozycyjność 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jedynie zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w następujących okolicznościach:1) w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT;2) zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku wstrzymania realizacji usługi ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy, a także w przypadku zmiany terminu realizacji umowy przez NFOŚiGW w zakresie udzielonej dotacji na zadanie wynikające z niniejszej umowy. 3) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;4)zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich.2.Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dorywcze prace osobie "złota rączka", takie jak: drobne roboty ogrodnicze - Ślesin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dorywcze prace osobie "złota rączka", takie jak: drobne roboty ogrodnicze, naprawcze, konserwatorskie na terenie domków letniskowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI