Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłobuck
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyOŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KŁOBUCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00313687
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KŁOBUCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150402660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 310 03 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@osirklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osirklobuck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848a4f76-5cb7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00310840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://osirklobuck.naszbip.pl/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirklobuck.naszbip.pl/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją użytkownika
miniPortalu - dostępnymi pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptować
regulamin korzystania z miniPortalu.2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową miniPortal oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XII SWZ.3. Wymagania techniczne
związane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane są na stronie internetowej miniPortalu - pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje .4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Regulaminie ePUAP.5. Wsparcia technicznego w zakresie działania mini portalu Wykonawca może
otrzymać pod , nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78 75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 14.00.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.7. Sposób złożenia oferty za pośrednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcji użytkownika miniPortalu.8. Oferty,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO),
obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji Jego przedstawicielem
jest Aleksandra Cnota-Mikołajec, z którym można się skontaktować za pomocą adresu mailowego:
aleksandra@eduodo.pl. W podmiocie wyznaczona jest osoba nadzorująca przestrzeganie zasad
ochrony danych osobowych - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się
skontaktować za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl . Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -
Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z
dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia postępowania wraz z nadzorem o
udzielenie zamówienia. Dane osobowe przetwarzane będą także w celu przeprowadzenia przyszłych
badań naukowych, historycznych, czy statystycznych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
7. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i
art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
8. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa,
9. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których
Administratorem jest Ośrodek Sportu i Rekreacji. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt. 4, wynikający z przepisów ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Po tym czasie Pani/Pana dane osobowe mogą być
przechowywane przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR.251.005.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres Przedmiotu Zamówienia
Niniejsze postępowanie obejmuje swoim zakresem usługę polegająca na usuwaniu i zagospodarowaniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

I. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca usługi zobowiązany jest do:
1. Nieodpłatnego dostarczenia (we wskazane miejsca) na zasadzie umowy użyczenia, pojemników na odpady komunalne w następujących ilościach i o następujących wielkościach:
- 7 pojemników o pojemności 1100 litrów
- 3 pojemniki o pojemności 240 litrów
- 5 pojemników o pojemności 2500 litrów.
2. Odbioru i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
3. Nieodpłatnego dostarczenia (we wskazane miejsca) na zasadzie umowy użyczenia, 3 przenośnych kabin toaletowych typu TOI TOI.
4. Serwisowania oraz usuwania nieczystości ciekłych z przenośnych kabin toaletowych typu TOI TOI.
5. Opróżniania zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego w Libidzy przy Wiejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy pomocy wozu asenizacyjnego o pojemności 5 m3.

II. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 213 1100 l
1) Kłobuck, ul. Sportowa 14
- 1 pojemnik 1100 l. wywóz w miesiącach: I, II, III, IV, XI, XII z częstotliwością raz na dwa tygodnie (piątek), co daje 14 wywozów, 14 pojemników.
- 2 pojemniki 1100 l. wywóz w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX, X z częstotliwością raz w tygodniu (piątek), co daje 26 wywozów po 2 pojemniki w sumie 52 pojemniki;
oraz
- 3 pojemniki 240 l, wywóz z częstotliwością raz na 2 tygodnie (piątek), co daje 26 wywozów, 78 pojemników.

2) Kłobuck, ul. Targowa
- 5 pojemników 2500 l wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek), co daje 104 rocznie razy 5 pojemników w sumie 520 wywozów;

3) Kłobuck, ul. Zamkowa 4
- 1 pojemnik 1100 l wywóz z częstotliwością raz w tygodniu, co daje 53 wywozy, 53 pojemniki.

4) Kłobuck, ul. Stawowa zbiornik Zakrzew
- 2 pojemniki 1100 l. wywóz w miesiącach V, IX z częstotliwością jeden raz w tygodniu (piątek), co daje 9 wywozów, 18 pojemników.
natomiast w miesiącach VI, VII, VIII wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek), co daje 26 wywozów, 52 pojemniki.
- 1 pojemnik 1100 l wywóz w miesiącach: I, II, III, IV, X, XI, XII z częstotliwością 1 raz w miesiącu ( połowa miesiąca), co daje 7 wywozów, 7 pojemników.

5) Łobodno, Baza Sportowo-Rekreacyjna, ul. Prusa w Łobodnie
- 1 pojemnik 1100 l. wywóz z częstotliwością raz w miesiącu, co daje 12 wywozów, 12 pojemników.

6) Libidza, Wiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy
1 pojemnik 1100 l. wywóz w miesiącach IV, VI, VIII, X, XII co daje 6 wywozów, 6 pojemników.
7) świetlica wiejska w Gruszewni
1 pojemnik 240 l. wywóz w miesiącach III, VI, IX, XII co daje 4 wywozy.

III. Częstotliwość odbioru nieczystości ciekłych:

Nieodpłatne dostarczanie we wskazane miejsca - na zasadzie umowy użyczenia - 2 toalet typu TOI TOI oraz usuwaniu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych, a także utrzymaniu czystości i opróżnianiu nieczystości ciekłych z znajdujących się na terenie posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

1) Kłobuck, ul. Stawowa zbiornik Zakrzew
Na teren zbiornika należy dostarczyć i ustawić we wskazanym miejscu, kabinę toaletową typu TOI TOI, którą należy opróżniać z następującą częstotliwością:
- w miesiącach V, VI, i IX - 1 raz w tygodniu (w piątek) co daje 13 wywozów.
- w miesiącach VII, VIII – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) co daje 18 wywozów.

2) Kłobuck, ul. Sportowa 14
Na teren OSiR należy dostarczyć i ustawić we wskazanym miejscu, kabinę toaletową typu TOI TOI, którą w miesiącach V, VI, VII, VII, IX, X należy opróżniać z częstotliwością raz w miesiącu, co daje 6 wywozów, po 1 kabinie.


IV. Częstotliwość opróżniania zbiornika bezodpływowego:
1) Wiejskim Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy
Bezodpływowy zbiornik należy przy pomocy pojazdu asenizacyjnego o pojemności 5 m3 opróżniać z częstotliwością trzy razy w roku w miesiącach V, VIII, XI, łącznie 15 m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 w zakresie KRYTERIUM 1 - CENA Kc(C)

Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:

a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb

gdzie poszczególne litery oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),



2. W zakresie KRYTERIUM 2 – ASPEKT ŚRODOWISKOWY KA(A)
Zamawiający w ramach niniejszego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie przez Wykonawcę, że samochody specjalistyczne, za pomocą których będzie on wykonywał usługę odbioru odpadów komunalnych od właścicieli z terenu gminy Kłobuck spełniają normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 lub EURO 6.

W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wśród samochodów specjalistycznych i innych, spełniających wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, a przede wszystkim, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którymi dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania usługi odbioru odpadów komunalnych posiada takie, które spełniają normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 lub EURO 6, to otrzyma następującą liczbę punktów:
1) za posiadanie pierwszego samochodu spełniającego normy:
a) EURO 6 - otrzyma 50 punktów,
b) EURO 5 – otrzyma 25 punktów,
c) EURO 4 i niżej – otrzyma 0 punktów;

2) za posiadanie drugiego samochodu spełniającego normy:
d) EURO 6 - otrzyma 50 punktów,
e) EURO 5 – otrzyma 25 punktów,
f) EURO 4 i niżej – otrzyma 0 punktów;

Zamawiający przewiduje, że w niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów, przy czym znaczenie procentowe tego kryterium wynosi 40%.

Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania określonej liczby punktów w ramach niniejszego kryterium) każdy Wykonawca zobowiązany jest:
a) wskazać w Formularzu ofertowym liczbę samochodów do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kłobuck spełniających normy emisji spalin EURO 6, EURO 5 i EURO 4;
b) przedłożyć przy ofercie dokumenty takie jak: deklaracje producenta, certyfikaty, homologacje, z których będzie można odczytać, że samochody przeznaczone do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kłobuck spełniają normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 lub wyższej.

7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę w trzech kryteriach oceny obliczoną wg wzoru:

KIP = Kc(C) x 60% + Ka(A) x 40%

gdzie symbol KIP oznacza końcową ilość punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.

3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
za minimalny poziom zdolności technicznej w zakresie spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego;
1) a) samochodami specjalistycznymi i innymi spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, a przede wszystkim, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości:
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
z pojemników o pojemności 240 l, 1100 l, 2500 l
- co najmniej jeden pojazd asenizacyjny o pojemności co najmniej 5 tys. litrów przystosowany wywozu nieczystości ciekłych bezpośrednio z szamb bezodpływowych do punktów zlewnych,
b) bazą magazynowo – transportową odpowiednią do przedmiotu zamówienia usytuowaną i wyposażoną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Należy zapewnić, aby baza magazynowo- transportowa była wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów. Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do terenu i/ lub budowli składającej się na bazę,
c) narzędziami lub urządzeniami umożliwiającymi sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,
2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kłobuck zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U.2021.888 t.j. z dnia 2021.05.12);
3) aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia;
4) wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (Rejestr BDO)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie ust.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kłobuck zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U.2021.888 t.j. z dnia 2021.05.12);.
3. aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia;
4. wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (Rejestr BDO).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Samochody specjalistyczne spełniające normy
emisji spalin EURO 4 lub EURO 5 lub wyższej lub inne wymagania spełniające techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, a przede wszystkim, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości:
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
z pojemników o pojemności 240 l, 1100 l, 2500 l
- co najmniej jeden pojazd asenizacyjny o pojemności co najmniej 5 tys. litrów przystosowany wywozu nieczystości ciekłych bezpośrednio z szamb bezodpływowych do punktów zlewnych,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.4 rozdz. XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o
którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana
w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XV SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe
oznacza, iż:5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5.2. Oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w
postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj.
podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika
występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie
wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu, nie później niż do dnia 22.12.2021 r. do godziny 10:00. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na miniPortal, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI