IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych |
20,00 |
Wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów |
20,00 |
Wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach |
20,00 |
Wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
10,00 |
Gwarancja |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą dotyczyć:a.poszczególnych terminów realizacji szczegółowych elementów zamówienia,b.zmiany poszczególnych elementów zamówienia (szczegółowych miejsc wykonania),c.warunków płatności,2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach:a.w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo;b.gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, albo; c.w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.3.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-05, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Części I - Gmina Słupno, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin.5.Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę – przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.;1)dla części I zamówienia;Gmina Słupno – miejscowość Wykowo 57, 09-472 Słupno.*- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6.Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi:1)dla części I zamówienia - Gmina Słupno;poddana unieszkodliwieniu ok. 27,700 Mgpoddana odzyskowi ok. 16,701 Mgłącznie ok. 44,401 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez – rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów – rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy.Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych |
20,00 |
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów |
20,00 |
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach |
20,00 |
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag |
20,00 |
e. termin wykonania zamówienia |
10,00 |
f. gwarancja |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II - Gmina Stara Biała, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych:Część II - Gmina Stara Biała,Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin.4.Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę – przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; dla części II zamówienia;Gmina Stara Biała –– dz. ew. nr 2/10 w miejscowość Ogorzelice przy ul. Bielskiej, 09-411 Stara Biała *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi:dla części II zamówienia; -Gminy Stara Biała;poddana unieszkodliwieniu ok. 35,278 Mgpoddana odzyskowi ok. 26,150 Mgłącznie ok. 61,428 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez – rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów – rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy.Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych |
20,00 |
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów - |
20,00 |
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach |
20,00 |
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag |
20,00 |
e. termin wykonania zamówienia |
10,00 |
f. gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Części III- Gmina Łąck, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych:Części III- Gmina Łąck,Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin.4. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę – przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.;3) dla części III zamówienia; Gmina Łąck – Zakład Komunalny w Łącku, ul. Brzozowa 1, 09-520 Łąck*- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6. Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi:dla części III zamówienia; - Gminy Łąck;poddana unieszkodliwieniu ok. 2,615 Mgpoddana odzyskowi ok. 0,725 Mgłącznie ok. 3,340 Mg *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez – rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów – rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy.Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych |
20,00 |
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów |
20,00 |
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach |
20,00 |
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag |
20,00 |
e. termin wykonania zamówienia |
10,00 |
f. gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV - Gmina Pacyna, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych:Część IV - Gmina Pacyna,Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin.4.Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę – przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.;dla części IV zamówienia;Gmina Pacyna – miejscowość Słomków 86, 09-541 Pacyna.*- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6.Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi:dla części IV zamówienia; - Gminy Pacyna; poddana unieszkodliwieniu ok. 54,500 Mgpoddana odzyskowi ok. 15,770 Mgłącznie ok. 70,270 Mg*- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez – rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów – rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy.Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90512000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych |
20,00 |
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów |
20,00 |
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach |
20,00 |
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag |
20,00 |
e. termin wykonania zamówienia |
10,00 |
f. gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V – Gmina Gostynin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gmin Związku Gmin Regionu Płockiego", 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych:Część V – Gmina GostyninKażda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestniczące w projekcie realizowanym przez Zamawiającego na terenie gmin; Słupno, Stara Biała, Łąck, Pacyna, Gostynin,2)ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację zgodną z przepisami i normami obowiązującego prawa) urządzeń,3)załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag na środki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 4)transport środkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym środki transportu powinny posiadać każdorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowiązującego prawa,5)rozładunek i przekazanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia,6)prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).7)wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów, kart potwierdzających przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8)przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług oraz realizacji przedmiotu zamówienia.3. Odpady objęte umową, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodzą z działalności rolniczej podmiotów z terenu Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin.4. Odpady zostaną dostarczone przez właścicieli odpadów w wyznaczone przez Gminę miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcę – przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina właściwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.;dla części V zamówienia;Gmina Gostynin – Zakład Komunalny w Solcu sp. z o.o., Solec 39 C, 09-500 Gostynin. *- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. 6.Szacunkowa ilość folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i opakowań typu Big-Bag przewidziana do odbioru, załadunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi:dla części V zamówienia; -Gminy Gostynin; poddana unieszkodliwieniu ok. 82,751 Mgpoddana odzyskowi ok. 40,000 Mgłącznie ok. 122,751 Mg*- w zależności od tego jaką ofertę Wykonawcy, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą zostanie wpisana właściwa część opisana w pkt 1-5 powyżej – a pozostałą część która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie usunięta. Przedstawione ilości są wielkościami szacunkowymi (które mogą ulec zmianie), określonymi na podstawie złożonych wniosków przez – rolników, posiadaczy odpadów. Korzyść z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponoszą kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Ponieważ odbiorcą korzyści są posiadacze odpadów – rolnicy, czyli przedsiębiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), stają się oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzyści stanowi dla nich pomoc publiczną, podmiot udzielający pomocy (Zamawiający), zobowiązany jest do zapewnienia zgodności tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z późn. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a także do realizacji innych obowiązków podmiotu udzielającego pomocy.Zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
a. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych |
20,00 |
b. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów |
20,00 |
c. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań po nawozach |
20,00 |
d. wartość zamówienia - odbiór, załadunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowań typu Big-Bag |
20,00 |
e. termin wykonania zamówienia |
10,00 |
f. gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: