Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 19 05 99 poprzez składowanie w 2021 roku.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoLeśno Górne
WojewództwoZachodniopomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-09
Zamawiający"ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM
Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00025080
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025080 z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 19 05 99 poprzez składowanie w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812344283
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009175/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa zagospodarowania odpadu o kodzie 19 05 99 poprzez składowanie w 2021 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zoisok.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal https://zoisok.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Adrianna Głuchowska;Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w formie elektronicznej: e-mail: auditor@auditorsecurity.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.281.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie poprzez składowanie odpadu o kodzie 19 05 99 - inne nie wymienione odpady (tzw. stabilizat), który jest wytwarzany w procesie biologicznego przetwarzania odpadu o kodzie 191212 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) – frakcja 0-80, w instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów prowadzonej przez Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym. Odpady objęte zamówieniem wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować w instalacji przetwarzania odpadów poprzez proces składowania (D5). Ilość odpadów do zagospodarowania w ciągu trwania umowy to ok. 3 400 Mg. Przedmiotowe odpady (19 05 99) spełniają wymogi zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie jednostkowych stawek opłat za korzystanie ze środowiska (Dz. U. 2017 r. poz. 2490) w zakresie przewidzianym dla tego rodzaju odpadów tj.: wartość AT4, rozumianą jako aktywność oddychania stanowiącą parametr wyrażający zapotrzebowanie na tlen próbki odpadów przez 4 doby, poniżej 10 mg O2/g suchej masy, straty prażenia mniejsze niż 35% oraz zawartość węgla organicznego mniejszą niż 20% suchej masy. Spełnienie przez stabilizat parametrów Zamawiający potwierdzi przekazując wyniki badań laboratoryjnych wykonane przez uprawnione laboratorium.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Koszt/cena – 100 %Na wartość całkowitą/ostateczną cenę oferty podlegającą ocenie w kryterium oceny ofert składają się dwa elementy tj. C1 i C2 gdzie: K1- Koszt/Cena zagospodarowaniu odpadów poprzez składowanie podany w ofercie za 1Mg K2 - Koszt transportu do instalacji wykonawcy : W związku z tym, że to zamawiający będzie dowoził odpady dla wykonawcy celem porównania ofert zamawiający do ceny podanej przez wykonawcę doliczy poniesiony przez siebie koszt transportu odpadów z ZOiSOK w Leśnie Górnym, Leśno Górne 12 do siedziby wykonawcy przy założeniu, że koszty transportu w przeliczeniu na 1 tonokilometr wynoszą 0,60 zł brutto.Ostateczną cenę (OC) oferty w celu porównania ofert złożonych w postępowaniu stanowi suma podanej w ofercie ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odpadów i ceny brutto transportu odpadów do siedziby wykonawcy wyliczona jako iloczyn ceny jednego tonokilometra i odległości do miejsca prowadzenia odzysku w km podanej przez wykonawcę.Wartość całkowita (WC) w ramach kryteriów będzie obliczona wg poniższego wzoru:WC= K1 +K2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający wymaga posiadanie stosownej decyzji, tj. pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów (wyszczególnionych w rozdziale 5 SWZ) poprzez składowanie (proces D5). Z posiadanego pozwolenia musi wynikać, że wykonawca ma prawo zagospodarować odpad poprzez składowanie i składować odpady określone w niniejszym postępowaniu. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.4. zdolności technicznej lub zawodowej1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania urządzeniami:- dysponują instalacją do zagospodarowania odpadów poprzez składowanie (proces D5).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;2) Pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów (wyszczególnionych w rozdziale 5 SWZ) poprzez składowanie (proces D5). Z posiadanego pozwolenia musi wynikać, że wykonawca ma prawo zagospodarować odpad poprzez składowanie i składować odpady określone w niniejszym postępowaniu. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje instalacją do zagospodarowania odpadów poprzez składowanie (proces D5).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
Data dodania19-08-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej.
Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.