Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych, domów studenckich, Stacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych, domów studenckich, Stacji Badawczej i Gospodarstw Doświadczalnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 6 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia575158-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575158-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych, domów studenckich, Stacji Badawczej i Gospodarstw Doświadczalnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 6 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 18960000000000, ul. ul. Akademicka  13 , 20-950  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 4456603, 4456073, e-mail zamowienia@up.lublin.pl, faks 81 4456730.
Adres strony internetowej (URL): http://up.lublin.pl/zamowienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://up.lublin.pl/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://up.lublin.pl/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 20-950 Lublin, pokój 54

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych, domów studenckich, Stacji Badawczej i Gospodarstw Doświadczalnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 6 części.
Numer referencyjny: EZ-p/PNO/30/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych, domów studenckich, Stacji Badawczej i Gospodarstw Doświadczalnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 6 części:Część 1 - Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2A do SIWZ,Część 2 - Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Zamościu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2B do SIWZ,Część 3 – Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z domów studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2C do SIWZ,Część 4 – Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Zakładu Hodowli Małych Przeżuwaczy i Stacji Badawczej w Bezku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2D,Część 5 – Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2E do SIWZ,Część 6 – Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2F do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90513200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 814936,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5 i 6: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:a/ uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikające z przepisów art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019 poz. 2010), tj. posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dotyczące danej lokalizacji, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dotyczące danej lokalizacji, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania. Dokumenty mają być aktualne na dzień ich złożenia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony wykaz usług, sporządzony w zależności od części w której wykonawca bierze udział, zgodnie z załącznikiem nr 2A i/lub 2B i/lub 2C i/lub 2D i/lub 2E i/lub 2F do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2019 poz. 369).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności : 1/ zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,2/ zmiany przepisów dotyczących podatku VAT,3/ wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenie zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,4/ zmiany nieruchomości wskazanych w załączniku nr … do niniejszej umowy (zbycie lub nabycie),5/ zmiany liczby pojemników oraz częstotliwości wywozu nieczystości z obiektów Zamawiającego,6/ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalona na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,7/ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przestawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,8/ zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,9/ dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty,10/ zmiana umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia o 2 miesiące w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy.2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin,2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie jest Pani Anna Buchlińska - Brzozowska, tel. 81 445-60-12,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie: usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych, domów studenckich, Stacji Badawczej i Gospodarstw Doświadczalnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 6 części, znak sprawy: EZ-p/PNO/30/2020,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 32 z dnia 27 sierpnia 2012 roku, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawartej umowy przez okres 10 lat;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513200-8, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 515175,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:1/ Cena oferty brutto – 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Cn x 60 pkt = C gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert,Cn – cena oferty ocenianej,60 – waga procentowa ocenianego kryterium,C – wartość punktowa ocenianego kryterium.2/ kryterium środowiskowe (Ś) – 40%:Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których Wykonawca realizował będzie zamówienie. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie, spełniających warunki emisji spalin określone dla normy min. EURO 5. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie przyznawana według poniższych zasad:a) brak w dyspozycji pojazdu spełniającego normę emisji spalin min. EURO 5 - 0 pkt lubb) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 5- 10 pkt lubc) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 5- 20 pkt lub d) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 6- 30 pkt lub e) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 6- 40 pkt.W przypadku, kiedy Wykonawca zaznaczy dwie lub więcej kratek jednocześnie jego oferta zostanie odrzucona. Niezaznaczenie żadnej kratki oznacza, że Wykonawca nie oferuje wykonania zamówienia pojazdem/pojazdami spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 5, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin min. EURO 5. Wykaz ma zawierać dane umożliwiających identyfikację pojazdów oraz ich karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm emisji spalin. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie pojazdów o normach emisji spalin co najmniej EURO 5 nie przedkłada wykazu pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + Ś, gdzie: W – ocena końcowa, C – punkty za cenę, Ś – punkty za kryterium środowiskowe,Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów. Każda część zamówienia oceniana będzie odrębnie.W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Zamościu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Zamościu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513200-8, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:1/ Cena oferty brutto – 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Cn x 60 pkt = C gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert,Cn – cena oferty ocenianej,60 – waga procentowa ocenianego kryterium,C – wartość punktowa ocenianego kryterium.2/ kryterium środowiskowe (Ś) – 40%:Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których Wykonawca realizował będzie zamówienie. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie, spełniających warunki emisji spalin określone dla normy min. EURO 5. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie przyznawana według poniższych zasad:a) brak w dyspozycji pojazdu spełniającego normę emisji spalin min. EURO 5 - 0 pkt lubb) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 5- 10 pkt lubc) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 5- 20 pkt lub d) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 6- 30 pkt lub e) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 6- 40 pkt.W przypadku, kiedy Wykonawca zaznaczy dwie lub więcej kratek jednocześnie jego oferta zostanie odrzucona. Niezaznaczenie żadnej kratki oznacza, że Wykonawca nie oferuje wykonania zamówienia pojazdem/pojazdami spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 5, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin min. EURO 5. Wykaz ma zawierać dane umożliwiających identyfikację pojazdów oraz ich karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm emisji spalin. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie pojazdów o normach emisji spalin co najmniej EURO 5 nie przedkłada wykazu pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + Ś, gdzie: W – ocena końcowa, C – punkty za cenę, Ś – punkty za kryterium środowiskowe,Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów. Każda część zamówienia oceniana będzie odrębnie.W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z domów studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z domów studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513200-8, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 292021,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:1/ Cena oferty brutto – 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Cn x 60 pkt = C gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert,Cn – cena oferty ocenianej,60 – waga procentowa ocenianego kryterium,C – wartość punktowa ocenianego kryterium.2/ kryterium środowiskowe (Ś) – 40%:Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których Wykonawca realizował będzie zamówienie. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie, spełniających warunki emisji spalin określone dla normy min. EURO 5. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie przyznawana według poniższych zasad:a) brak w dyspozycji pojazdu spełniającego normę emisji spalin min. EURO 5 - 0 pkt lubb) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 5- 10 pkt lubc) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 5- 20 pkt lub d) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 6- 30 pkt lub e) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 6- 40 pkt.W przypadku, kiedy Wykonawca zaznaczy dwie lub więcej kratek jednocześnie jego oferta zostanie odrzucona. Niezaznaczenie żadnej kratki oznacza, że Wykonawca nie oferuje wykonania zamówienia pojazdem/pojazdami spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 5, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin min. EURO 5. Wykaz ma zawierać dane umożliwiających identyfikację pojazdów oraz ich karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm emisji spalin. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie pojazdów o normach emisji spalin co najmniej EURO 5 nie przedkłada wykazu pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + Ś, gdzie: W – ocena końcowa, C – punkty za cenę, Ś – punkty za kryterium środowiskowe,Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów. Każda część zamówienia oceniana będzie odrębnie.W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Zakładu Hodowli Małych Przeżuwaczy i Stacji Badawczej w Bezku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Zakładu Hodowli Małych Przeżuwaczy i Stacji Badawczej w Bezku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2D.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513200-8, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:1/ Cena oferty brutto – 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Cn x 60 pkt = C gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert,Cn – cena oferty ocenianej,60 – waga procentowa ocenianego kryterium,C – wartość punktowa ocenianego kryterium.2/ kryterium środowiskowe (Ś) – 40%:Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których Wykonawca realizował będzie zamówienie. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie, spełniających warunki emisji spalin określone dla normy min. EURO 5. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie przyznawana według poniższych zasad:a) brak w dyspozycji pojazdu spełniającego normę emisji spalin min. EURO 5 - 0 pkt lubb) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 5- 10 pkt lubc) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 5- 20 pkt lub d) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 6- 30 pkt lub e) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 6- 40 pkt.W przypadku, kiedy Wykonawca zaznaczy dwie lub więcej kratek jednocześnie jego oferta zostanie odrzucona. Niezaznaczenie żadnej kratki oznacza, że Wykonawca nie oferuje wykonania zamówienia pojazdem/pojazdami spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 5, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin min. EURO 5. Wykaz ma zawierać dane umożliwiających identyfikację pojazdów oraz ich karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm emisji spalin. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie pojazdów o normach emisji spalin co najmniej EURO 5 nie przedkłada wykazu pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + Ś, gdzie: W – ocena końcowa, C – punkty za cenę, Ś – punkty za kryterium środowiskowe,Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów. Każda część zamówienia oceniana będzie odrębnie.W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513200-8, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 336,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:1/ Cena oferty brutto – 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Cn x 60 pkt = C gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert,Cn – cena oferty ocenianej,60 – waga procentowa ocenianego kryterium,C – wartość punktowa ocenianego kryterium.2/ kryterium środowiskowe (Ś) – 40%:Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których Wykonawca realizował będzie zamówienie. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie, spełniających warunki emisji spalin określone dla normy min. EURO 5. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie przyznawana według poniższych zasad:a) brak w dyspozycji pojazdu spełniającego normę emisji spalin min. EURO 5 - 0 pkt lubb) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 5- 10 pkt lubc) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 5- 20 pkt lub d) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 6- 30 pkt lub e) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 6- 40 pkt.W przypadku, kiedy Wykonawca zaznaczy dwie lub więcej kratek jednocześnie jego oferta zostanie odrzucona. Niezaznaczenie żadnej kratki oznacza, że Wykonawca nie oferuje wykonania zamówienia pojazdem/pojazdami spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 5, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin min. EURO 5. Wykaz ma zawierać dane umożliwiających identyfikację pojazdów oraz ich karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm emisji spalin. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie pojazdów o normach emisji spalin co najmniej EURO 5 nie przedkłada wykazu pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + Ś, gdzie: W – ocena końcowa, C – punkty za cenę, Ś – punkty za kryterium środowiskowe,Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów. Każda część zamówienia oceniana będzie odrębnie.W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych z Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513200-8, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4004,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:1/ Cena oferty brutto – 60% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej.Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Cn x 60 pkt = C gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert,Cn – cena oferty ocenianej,60 – waga procentowa ocenianego kryterium,C – wartość punktowa ocenianego kryterium.2/ kryterium środowiskowe (Ś) – 40%:Ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których Wykonawca realizował będzie zamówienie. Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać ilość pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie, spełniających warunki emisji spalin określone dla normy min. EURO 5. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie przyznawana według poniższych zasad:a) brak w dyspozycji pojazdu spełniającego normę emisji spalin min. EURO 5 - 0 pkt lubb) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 5- 10 pkt lubc) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 5- 20 pkt lub d) dysponowanie jednym pojazdem spełniającym normę emisji spalin min. EURO 6- 30 pkt lub e) dysponowanie dwoma lub więcej pojazdami spełniającymi normę emisji spalin min. EURO 6- 40 pkt.W przypadku, kiedy Wykonawca zaznaczy dwie lub więcej kratek jednocześnie jego oferta zostanie odrzucona. Niezaznaczenie żadnej kratki oznacza, że Wykonawca nie oferuje wykonania zamówienia pojazdem/pojazdami spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 5, a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych spełniających normę emisji spalin min. EURO 5. Wykaz ma zawierać dane umożliwiających identyfikację pojazdów oraz ich karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm emisji spalin. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie pojazdów o normach emisji spalin co najmniej EURO 5 nie przedkłada wykazu pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa): W = C + Ś, gdzie: W – ocena końcowa, C – punkty za cenę, Ś – punkty za kryterium środowiskowe,Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów. Każda część zamówienia oceniana będzie odrębnie.W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z niższą ceną.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników do prac wyburzeniowych, rozbiórek - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników do prac wyburzeniowych. Inwestycje to budynki usługowe. Termin prac do ustalenia na terenie Świdnika. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI