Usługa wywozu nieczystości zmieszanych i segregowanych z Kapitanatu Portu i z Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wywozu nieczystości zmieszanych i segregowanych z Kapitanatu Portu i z Ośrodka Kempingowego zlokalizowa. w Łebie przy ul. Kościuszki 1 oraz dzierżawa, czyszcze. i dezynfek kontene. i pojemników
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającyDyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00410346
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wywozu nieczystości zmieszanych i segregowanych z Kapitanatu Portu i z Ośrodka Kempingowego zlokalizowa. w Łebie przy ul. Kościuszki 1 oraz dzierżawa, czyszcze. i dezynfek kontene. i pojemników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (58) 355 33 33

1.5.8.) Numer faksu: +48 (58) 355 33 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wywozu nieczystości zmieszanych i segregowanych z Kapitanatu Portu i z Ośrodka Kempingowego zlokalizowa. w Łebie przy ul. Kościuszki 1 oraz dzierżawa, czyszcze. i dezynfek kontene. i pojemników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce99e0a-538f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umgdy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: Platformy Marketplanet znajdującej
się pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl
w zakładce „Korespondencja”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, iż w przypadku
jakichkolwiek wątpliwości związanymi
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się
z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Urzędu Morskiego w Gdyni, tel. +48
(22) 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl
Ogólne zasady korzystania z Platformy Market Planet zawiera rozdział 14 SWZ: "14.12. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww.
Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
14.12.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
14.12.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
14.12.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
14.12.4. Włączona obsługa JavaScript;
14.12.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
14.13. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
14.13.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
14.13.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
14.14. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Platformy pod linkiem:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=umgdy&MP_module=main
UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej. Instrukcja dostępna jest na stronie ww. Platformy zakupowej.
14.15. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
14.16. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
14.16.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert.
14.17. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu."

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umgdy.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozdziału 29 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią rozdziału 29 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.51.2022.KC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości zmieszanych
i segregowanych z Kapitanatu Portu i z Ośrodka Kempingowego zlokalizowanych
w Łebie przy ul. Kościuszki 1 oraz dzierżawa, czyszczenie i dezynfekcja kontenerów i pojemników.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: opróżnianie, wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych i bytowych przy użyciu własnego taboru specjalistycznego z posesji Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Kapitanatu Portu oraz Ośrodka Kempingowego zlokalizowanych w Łebie ul. Kościuszki 1 z pojemników na nieczystości stałe o pojemności oraz częstotliwości wywozu:
5.2.1. z Kapitanatu Portu w Łebie:
5.2.1.1. w okresach od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od 1 października do 31 grudnia:
1) 1 kontener na odpady zmieszane o poj. 10 m3 – 1 raz
w miesiącu,
2) 1 kontener na odpady zmieszane o poj. 8 m3 – 1 raz w miesiącu,
3) 1 pojemnik na metale i tworzywa sztuczne o poj. 1100 l – 1 raz
w miesiącu,
4) 1 pojemnik na szkło o poj. 1100 l – 2 razy w okresie styczeń – kwiecień i 1 raz w okresie październik - grudzień,
5) 1 pojemnik na papier o poj. 1100 l – 2 razy w miesiącu;
6) 1 pojemnik na odpady biodegradowalne o poj. 1100 l – 2 razy
w miesiącu,
5.2.1.2. w okresie od 1 maja do 30 września:
1) 1 kontener na odpady zmieszane o poj. 10 m3 – 2 razy w miesiącu,
2) 1 kontener na odpady zmieszane o poj. 8 m3 – 2 razy w miesiącu,
3) 1 pojemnik na metale i tworzywa sztuczne o poj. 1100 l – 2 razy
w miesiącu,
4) 1 pojemnik na szkło o poj. 1100 l – 1 raz w miesiącu,
5) 1 pojemnik na papier o poj. 1100 l – 2 razy w miesiącu;
6) 1 pojemnik na odpady biodegradowalne o poj. 1100 l – 4 razy
w miesiącu.
5.2.2. z Ośrodka Kempingowego w Łebie:
5.2.2.1. w okresie od 1 maja do 31 października:
1) 3 pojemniki na odpady zmieszane o poj. 240 l – 4 razy w miesiącu,
2) 2 pojemniki na metal i tworzywa sztuczne o poj. 240 l - 4 razy
w miesiącu,
3) 1 pojemniki na szkło o poj. 240 l - 4 wywozy w miesiącu,
4) 2 pojemniki na papier o poj. 240 l - 4 wywozy w miesiącu,
5) 1 pojemniki na odpady BIO o poj. 240 l - 4 wywozy w miesiącu,
5.3. Dzierżawa pojemników zlokalizowanych przy Kapitanacie Portu w Łebie
o pojemności 1100 l w ilości 4 szt. na odpady segregowane oraz kontenera
o pojemności 10 m3 w ilości 1 szt. na odpady zmieszane.
5.4. Dezynfekcja i czyszczenie kontenerów i pojemników 4 razy w okresie trwania umowy na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania dodatkowo usługi dotyczącej wywozu odpadów na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
5.6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich.
5.7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 b) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1.2.1. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
1.2.2. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
23.3.1. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia określonych w pkt. 20.1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w pkt. 23.2. i 23.3. SWZ.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
2.2. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy, na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Szczegóły
zawiera Załącznik nr 1 do SWZ- projekt umowy w § 14.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami w postaci elektronicznej należy złożyć na Platformie pod adresem https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY” do dnia 08.11.2022 r. do godz. 10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r. według następujących zasad:
1. W zakresie odbioru odpadów z posesji Kapitanatu Portu w Łebie oraz dzierżawy, czyszczenia i dezynfekcji pojemników, umowa obowiązuje od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.
2. W zakresie odbioru odpadów z posesji Ośrodka Kempingowego w Łebie, usługa będzie realizowana w terminach od 1 maja 2023 r. do 31 października 2023 r. oraz od 1 maja 2024 r. do 31 października 2024 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI