USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH Z PLACÓWEK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH Z PLACÓWEK PODLEGŁYCH SAMODZIELNEMU PUBLICZNEMU ZESPOŁOWI OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyszków
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00083344
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH Z PLACÓWEK PODLEGŁYCH SAMODZIELNEMU PUBLICZNEMU ZESPOŁOWI OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 29

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 315 82 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozmyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zozmyszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH Z PLACÓWEK PODLEGŁYCH SAMODZIELNEMU PUBLICZNEMU ZESPOŁOWI OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40f9159c-a11a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 USŁUGI ODBIORU I DALSZEGO POSTĘPOWANIA Z ODPADAMI MEDYCZNYMI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozmyszkow.ezamawiający.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozmyszkow.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://zozmyszkow.ezamawiający.pl i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „profilu nabywcy”, a dotyczącego danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy elektronicznej (https://zozmyszkow.ezamawiający.pl), zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej przetargi@zozmyszkow.pl. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w specyfikacji warunków zamówienia składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem https://zozmyszkow.ezamawiający.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem danych osobowych jest SP ZOZ w Myszkowie, ul. Aleja Wolności 29, 42-300 Myszków;- inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ w Myszkowie jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, kontakt: iodo@zozmyszkow.pl;- dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp.- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późń. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.- Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).- Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.- Ma Pani/Pan prawo do:żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby.Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.- Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP ZOZ/DZ/8/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. odbiór z miejsc wytwarzania odpadów medycznych (kody odpadów: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09, 15 01 10) – Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy przewozie towarów niebezpiecznych.
b. zachowanie ciągłości odbioru, magazynowania i transportu odpadów medycznych z miejsca wytwarzania tak, aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno – epidemiologicznego,
c. załadunek odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, w tym każdorazowe ważenie odpadów w obecności pracownika Zamawiającego,
d. każdorazowe potwierdzenie ilościowego odbioru odpadów na „Karcie przekazania odpadu” zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784,1648, 2151),
e. ponoszenie odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, magazynowania i transportu odpadów medycznych oraz za dalsze gospodarowanie nimi wobec organów kontroli zewnętrznych,
f. przestrzeganie „Zasady bliskości” sformułowanej w art. 20 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784, 1648, 2151),
g. Wykonawca będzie odbierał odpady specjalistycznym transportem.
Środek transportu Wykonawcy powinien odpowiadać wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. Środki transportu muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie był w stanie przewidzieć, do:
• niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi,
• zabezpieczenia przez innego uprawnionego Podwykonawcę wykonania usługi, na koszt Wykonawcy.
i. Odpady pochodzące z miejsc wymienionych w punkcie a) muszą być odebrane nie rzadziej niż co 72 godziny, natomiast w nagłych przypadkach tego samego dnia po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem, bądź drogą elektroniczną, w przypadku odbioru odpadów medycznych z grupy 18 01 09 (przeterminowane leki i cytostatyki) na każde wezwanie Kierownika Apteki Szpitalnej. W sytuacjach pilnych Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów po telefonicznym zgłoszeniu odbioru przez Zamawiającego.

j. Wykonawca zobowiązany jest do:
- ważenia odbieranych odpadów medycznych w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;
- odbioru w/w odpadów pojazdem specjalistycznym, odpowiednio oznakowanym;
- wyposażenia Zamawiającego w opakowania (wytrzymałe worki foliowe) do gromadzenia odpadów medycznych – w kolorze czerwonym o pojemności 60l w ilości ok. 350 szt./miesięcznie i pojemności 120l w ilości ok. 400 szt. / miesięcznie.
- wyposażenia Zamawiającego w pojemniki na duże części ciała po amputacji (np. kończyny) w ilości ok 3 szt. /miesięcznie,
- wstawienia odpowiednich pojemników z pokrywą o pojemności ok. 800-1000 l w ilości 5 szt. do magazynu odpadów medycznych lokalizowanego przy Szpitalu Powiatowym w Myszkowie, ul. Aleja Wolności 29.

k. Pojemniki stanowić będą własność Wykonawcy i podlegać będą zwrotowi z chwilą wygaśnięcia umowy.

Szacowana ilości odpadów ok. 46 000,00 - kg/rocznie

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

powtarzalność świadczenia danej usługi

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów, o których mowa w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu Zamawiający określa następujące warunki w zakresie:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA:2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem przez Wykonawcę zezwoleń lub zezwolenia (decyzji) właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności zawodowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj., że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach, tj. odbiór, transport, utylizacja odpadów medycznych o kodach określonych w formularzu cenowym. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA:4. zdolności technicznej lub zawodowej: – Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na usłudze odbioru, transportu i unieszkodliwianiu odpadów medycznych o wartości co najmniej 100 000, 00 zł brutto każda oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez pod-miot, na rzecz którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń postarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzają-ce ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu usług stanowi załącznik 4 do SWZ.- Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się, że posiada odpowiednie wyposażenie (środki transportu) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykonawca posiada co najmniej dwa samochody do przewozu odpadów medycznych odpowiednio przystosowanych, zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (Dz. U. 2011 nr 227 poz.1367 z poźń. zm.) – wzór wykazu stanowi załącznik 5 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie ze SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku konsorcjum i polegania na zasobach innych podmiotów świadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie konkretnego warunku udziału w postępowaniu składa:a) każdy ze wspólników konsorcjum - art. 125 ust. 4 Pzp oraz b) każdy podmiot udostępniający - art. 125 ust. 5 Pzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://zozmyszkow.ezamawiający.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada własną spalarnię odpadów medycznych lub umowę ze spalarnią do której Wykonawca będzie dostarczał do utylizacji odpady medyczne;2. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się, zgodnie przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach odbierać, transportować, unieszkodliwiać odpady poprzez spalenie na terenie województwa, na którym zostały wytworzone a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI