Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 – wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 – wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8d167d-0700-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi wywozu odpadów (komunalnych, pokonsumpcyjnych, skratki i ustabilizowane osady ściekowe)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog . 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/32wog oraz poczty elektronicznej. Zamawiającego tj. 32wog.zampub@ron.mil.pl . Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iod@ron.mil.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1 - 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów ; cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w miejscowości Jawidz. Numer sprawy ZP/TP/30/2021, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t. j.) 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t. j.) dalej „ustawa Pzp”; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/30/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów w ilości 625 m3 w okresie 12 miesięcy, 2 punkty odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz w ilości 380 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 3 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz m. Bezwola w ilości 180 m3 , 1 punkt odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 4 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin w ilości 2 200 m3w okresie 12 miesięcy, 10 punktów odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 5 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica w ilości 60 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkty odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 6 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma w ilości 75 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkty odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 7 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Zamość w ilości 1085 m3 w okresie 12 miesięcy, 3 punkty odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 8 - obejmuje usługę załadunku, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Cena CO (w rozumieniu ceny brutto) - waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Cn
Kc = -------- x 60 punktów, gdzie:
Cb
K c - liczba punktów w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto w ofertach podlegających ocenie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie) Cb – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie (tj.: SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów - w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie)
UWAGA: Zamawiający informuje, że wyłącznie do dokonania obliczeń zakresie kryterium: cena w toku badania ofert, służyć będzie wskazana przez Wykonawcę w ofercie SZACUNKOWA CENA OGÓŁEM BRUTTO – wyliczona jako suma iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych brutto za wywóz 1 m³ danego rodzaju odpadów – w zakresie każdej z części zamówienia oddzielnie.
Cena szacunkowa ogółem netto i brutto w ofercie będzie wyliczona jako cena iloczynów szacunkowej ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy i cen jednostkowych netto i brutto za wywóz – odpowiednio do części - danego rodzaju odpadów. Tak ustalona cena ogółem będzie ceną szacunkową i służyć będzie jedynie do oceny ofert w kryterium - CENA
2) Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów komunalnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. UWAGA: Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – w ogóle lub wskazania szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów jest krótszej niż 12 godzin lub dłuższej niż 48 godziny - oferta zostanie odrzucona - na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp. tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 - 7:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek – jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualny wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) (art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797);b)posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) W ZAKRESIE CZĘŚCI 8:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek – jeżeli wykaże, że: a)posiada aktualny wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) (art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797); b)posiada aktualne pozwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia lub wpisu do rejestru zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (Dz.U.2020 poz.797);c)posiada aktualne pozwolenia na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia lub wpisu do rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (Dz.U.2020 poz.797); 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 4)zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 - 8:
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
c) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 - 7: a) aktualny wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) (art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797);
b) aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9b
i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
W ZAKRESIE CZĘŚCI 8: a) aktualny wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) (art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 797);
b) aktualne pozwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenie
na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia lub wpisu do rejestru zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (Dz.U.2020 poz.797);
c) aktualne pozwolenia na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia lub wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (Dz.U.2020 poz.797);
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oryginał pełnomocnictwa w przypadku gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie CZĘŚCI NR 1: 1 000,00 zł /słownie: jeden tysiąc złotych 00/100/;W zakresie CZĘŚCI NR 2: 350,00 zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100/;W zakresie CZĘŚCI NR 3: 760,00 zł /słownie: siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100/;W zakresie CZĘŚCI NR 4: 1 900,00 zł /słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100/; W zakresie CZĘŚCI NR 5: 140,00 zł /słownie: sto czterdzieści złotych 00/100/;W zakresie CZĘŚCI NR 6: 180,00 zł /słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100/;W zakresie CZĘŚCI NR 7: 1 700,00 zł /słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100/;W zakresie CZĘŚCI NR 8: 250,00 zł /słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100/
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/30/2021 – Usługa
w zakresie CZĘŚCI NR…….4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 5.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.09.2021r. do godz.: 10:00. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). UWAGA!; dalszy zakres, charakter oraz warunki zostały określone w Rozdziale XIV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy zamawiający wymaga określonych referencji, zamówienie publiczne będzie mógł zrealizować tylko ten wykonawca, który to doświadczenie faktycznie nabył. Obowiązkiem jest złożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na etapie składania oferty oświadczenia dotyczącego kompetencji wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, w przypadku gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w Rozdziel XXIII SWZ oraz załączniku nr 2 i załączniku 2 a do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05