„Usługa unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne – rejon...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne – rejon Białystok, Hajnówka, Łomża, Osowiec, Plewki”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-22
  • Numer ogłoszenia532818-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532818-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku: „Usługa unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne – rejon Białystok, Hajnówka, Łomża, Osowiec, Plewki”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. ul. Kawaleryjska  70 , 15-601  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 261 398 839, e-mail 25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 398 813.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: https://25wog.wp.mil.pl/pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
WOJSKO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy
Adres:
ul. Kawaleryjska 70/3, 15-325 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usługa unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne – rejon Białystok, Hajnówka, Łomża, Osowiec, Plewki”.
Numer referencyjny: 18/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:a. Odbiór z wyznaczonego punktu i załadunek własnymi siłami oraz transport odpadów do miejsca dalszego zagospodarowania. Miejsca odbioru i szacunkowe ilości odpadów zestawiono w tabelach poniżej.b. Zagospodarowanie poprzez zbieranie lub przetwarzanie odebranych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.)Miejsca odbioru odpadów:- Kompleks Wojskowy Białystok, ul. Kawaleryjska 70,- Kompleks Wojskowy Hajnówka,- Kompleks Wojskowy Łomża, Aleja Legionów 133,- Kompleks Wojskowy Osowiec,- Kompleks Wojskowy Plewki.Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2020 r.Odbiór odpadów będzie następował maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych od zgłoszenia drogą mailową przez Zamawiającego, z częstotliwością nie większą niż 4 razy z każdego miejsca odbioru odpadów w okresie obowiązywania umowy.Szczegółowy zakres zamówienia:a. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy posiadać wpis do rejestru BDO w zakresie działu 7 (transportujący odpady), aktualne zezwolenie (decyzje) na zbieranie lub przetwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), o kodach i ilościach minimalnych określonych w tabelach poniżej.b. Odpady niebezpieczne należy transportować z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U.2011.227.1367 z późn. zm.), a także zgodnie z umową europejską dotyczącą międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych – ADR.c. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego. w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w godzinach7.30-14.00, zaś w piątki w godzinach 7.30-12.00. Jeżeli odbiór przypada na dzień wolny od pracy, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy Zamawiającego przypadający po dniu wolnym od pracy.d. Podstawą wystawienia i opłacenia faktury będzie zatwierdzona ostatecznie przez Przekazującego (Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną), Transportującego i Przejmującego odpad Kart Przekazania Odpadów, zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.).e. Ze względu na trudności z określeniem dokładnych ilości odpadów przewidzianych do odbioru Zamawiający zastrzega sobie, że podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości służą jedynie do zapoznania się Wykonawcy z przybliżonymi ilościami odpadów. Ilość odbieranych odpadów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu od Zamawiającego.f. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.g. Za wszystkie szkody powstałe podczas transportu odpadów do miejsca ich zbierania bądź odzysku lub unieszkodliwiania odpowiada Wykonawca.SZACUNKOWE ILOŚCI ODPADÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZEKAZANIA Z PODZIAŁEM NA MIEJSCA ODBIORU:1) Kompleks Wojskowy, Białystok, ul. Kawaleryjska 70• 030104* - Trociny, wióry, ścinki, płyta wiórowa i fornir zawierające substancje niebezpieczne – 70,00 kg• 030105 – Trociny, wióry, ścinki, płyta wiórowa i fornir i inne niż wymienione w 030104* - 35 500,00 kg• 060404* - Odpady zawierające rtęć – 1,00 kg• 150102 – Opakowania z tworzyw sztucznych – 500,00 kg• 150103 – Opakowania z drewna – 10,00 kg• 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – 1 300,00 kg• 150202* - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – 1 100,00 kg• 150203 – Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202* (odpady brezentowe, skórzane. Tekstylne i gumowe) – 2 000,00 kg• 160107* - Filtry olejowe – 300,00 kg• 160119 – Tworzywa sztuczne – 250,00 kg• 160211* - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC – 800,00 kg• 160213* - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 – 50,00 kg• 160214 – Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 160209 do 160213 – 4 200,00 kg• 160216 – Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 160215 – 300,00 kg• 160507* - Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne np. przeterminowane odczynniki chemiczne – 50,00 kg• 160601* - Baterie i akumulatory ołowiowe – 1 200,00 kg• 160605 – Inne akumulatory i baterie – 150,00 kg• 160708* - Odpady zawierające ropę naftową lub jej produkty – 200,00 kg• 168001 – Magnetyczne i optyczne nośniki informacji – 50,00 kg• 170107 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione 170106 – 5 000,00 kg• 170201 – Drewno – 50,00 kg• 170203 – Tworzywa sztuczne – 300,00 kg• 170411 – Kable inne niż wymienione w 170410 – 100,00 kg• 191201 – Papier i tektura – 150,00 kg• 200139 – Tworzywa sztuczne – 150,00 kg• 200307 – Odpady wielkogabarytowe – 20 500,00 kg• 200399 – Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach – 400,00 kg2) Kompleks Wojskowy, Hajnówka• 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – 400,00 kg• 150202* - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – 150,00 kg• 160213* - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 – 300,00 kg• 160507* - Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne np. przeterminowane odczynniki chemiczne – 30,00 kg• 160509 – Zużyte chemikalia inne niż wymienione w 160506, 160507, 160508 – 30,00 kg3) Kompleks Wojskowy, Łomża, Al. Legionów 133• 030105 - Trociny, wióry, ścinki, płyta wiórowa i fornir i inne niż wymienione w 030104* - 200,00 kg• 070299 – Inne nie wymienione odpady (odpad gumowy) – 1 000,00 kg• 120199 – Inne nie wymienione odpady (zużyty elektrokorund) – 100,00 kg• 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – 300 kg• 150202* - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – 500,00 kg• 150203 – Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202* (odpady brezentowe, skórzane, tekstylne i gumowe) – 500,00 kg• 160107* - Filtry olejowe – 200,00 kg• 160119 – Tworzywa sztuczne – 100,00 kg• 160213* - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 – 200,00 kg• 160214 – Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 160209 do 160213 – 200,00 kg• 160504* - Gazy w pojemnikach (w tym halony) zawierające substancje niebezpieczne – 300,00 kg• 160601* - Baterie i akumulatory ołowiowe – 200,00 kg• 160602* - Baterie i akumulatory niklowo – kadmowe – 150,00 kg• 168001 – Magnetyczne i optyczne nośniki informacji – 50,00 kg• 170101 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 5 000,00 kg• 170107 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione 170106 – 50 000,00 kg• 170201 – Drewno – 5 000,00 kg• 170202 – Szkło – 50,00 kg• 170203 – Tworzywa sztuczne – 100,00 kg• 170904 – Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902, 170903 – 20 000,00 kg• 191201 – Papier i tektura – 100,00 kg• 191204 – Tworzywa sztuczne i guma – 100,00 kg• 200111 – Tekstylia – 100,00 kg• 200307 – Odpady wielkogabarytowe – 300,00 kg4) Kompleks Wojskowy, Osowiec• 030105 - Trociny, wióry, ścinki, płyta wiórowa i fornir i inne niż wymienione w 030104* - 300,00 kg • 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – 350,00 kg• 150202* Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – 20,00 kg• 160213* - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 – 150,00 kg• 170101 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 2 000,00 kg• 170202 – Szkło – 80,00 kg• 170203 – Tworzywa sztuczne – 750,00 kg• 170904 – Zmieszane odpady z budowy , remontu i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902, 170903 – 500,00 kg• 190801 – Skratki – 3 000,00 kg• 190805 – Ustabilizowane komunalne osady ściekowe – 4 000,00 kg5) Kompleks Wojskowy Plewki• 150202* - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – 160,00 kg• 160107* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – 30,00 kg• 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – 30,00 kg

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże poprzez oświadczenie, że posiada wpis do rejestru BDO w zakresie działu 7 (transportujący odpady), aktualne zezwolenie (decyzje) na zbieranie lub przetwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498 z późn. zm.);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ);1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);1.3. Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ oraz pełnomocnictw i innych dokumentów, składanych wraz z ofertą (dotyczy również dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw uzupełnianych w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:a. sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczonab. terminu realizacji przedmiotu zamówienia ( w sposób proporcjonalny), gdy wystąpi zjawisko „siły wyższej” mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska „siły wyższej, np. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie usługi” wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę od podstaw budynku parterowego w formie prostokąta - Śniadowo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę od podstaw budynku parterowego w formie prostokąta o wymiarach około 19 m x 11 m. Powierzchnia użytkowa około 172 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI