Usługa polegająca na sukcesywnym przyjęciu, zagospodarowaniu oraz poddaniu procesowi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa polegająca na sukcesywnym przyjęciu, zagospodarowaniu oraz poddaniu procesowi odzysku, odpadów...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-12
  • ZamawiającyZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014150
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na sukcesywnym przyjęciu, zagospodarowaniu oraz poddaniu procesowi odzysku, odpadów...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302144863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Karola Marcinkowskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-827

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na sukcesywnym przyjęciu, zagospodarowaniu oraz poddaniu procesowi odzysku, odpadów...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd168cfd-7de4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składając ofertę w postaci elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy dokumenty podpisane przez osoby umocowane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZO/ZZ-341-12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: „Usługa polegająca na sukcesywnym przyjęciu, zagospodarowaniu oraz poddaniu procesowi odzysku, odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzących z przetwarzania odpadów wielkogabarytowych oraz frakcji nadsitowej z waloryzacji kompostu wytwarzanego z odpadów ulegających biodegradacji” z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie w ilości 450 Mg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami ocenyofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyskanajwiększą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca posiada uprawnienia lub zezwolenia, tj. odpowiednie zezwolenia na transport i przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, co do kodów i w ilościach co najmniej równych ilościom objętym zamówieniem.2) zdolności techniczne lub zawodowe;1. Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zadanie polegające na sukcesywnym przyjęciu, transporcie i poddaniu odzyskowi odpadów o kodzie 19 12 12.2. Wykonawca dysponuje instalacją o mocach przerobowych umożliwiających przyjęcie odpadów w ilościach co najmniej równych ilościom wskazanym dla danej części zamówienia3. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 samochodem ciężarowym z ruchomymi podłogami, które są przystosowane do przewozu odpadów.4. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 samochodem ciężarowym z zestawem kontenerów, które są przystosowane do przewozu odpadów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz z art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (wg wzoru – zał. nr 3 b do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenia, tj. odpowiedniego zezwolenia na transport i przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, co do kodów i w ilościach co najmniej równych ilościom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz Oświadczenie, że zostały spełnione wymagania nałożone ustawą z dnia 20 lipca 2018r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw oraz ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, w wyniku czego przedłożono kompletny wniosek w zakresie gospodarowania odpadami, zgodny z wymaganiami ww. ustawy tj. Na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie – które jest załącznikiem nr 1 do OPZ wraz z załączonym skanem pierwszej strony wniosku z pieczęcią urzędu potwierdzającą złożenie dokumentu i/lub potwierdzeniem nadania pocztą przesyłki do 5 marca 2020 roku. b) wykazu potencjału technicznego, jakim dysponuje wykonawca w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ),c) wykazu usług (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (wg wzoru – zał. nr 3a do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- wypełniony Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ - odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jegoreprezentowania;- zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (Niewiążący wzórzobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ);- pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;- potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawcówwystępujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawiezamówieniapublicznego;2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musząustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzieleniezamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówieniaoraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.W związku z powyższymdo oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienianależyzałączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikaćzakres umocowania. 3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy)wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 doSWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zzo-poznan.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Usługi poligraficzne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania – rozbudowa infrastruktury SAN
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługi odbioru i utylizacji odpadów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI