Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych z komórek organizacyjnych PCMD w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 645 11 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych z komórek organizacyjnych PCMD w Piotrkowie Trybunalskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76fefea2-46aa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008794/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcmd.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: Nie dotyczy
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych z komórek organizacyjnych PCMD w Piotrkowie Trybunalskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2023-01-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiadał:
• Aktualne zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, w tym unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wskazuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i przedstawi:
• wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z dowodami rejestracyjnymi;
• Wykaz pracowników, którzy będą odbierać od Zamawiającego odpady z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• kopie zaświadczeń ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady.
Zamawiający wymaga wykazania co najmniej dwóch samochodów, którymi będzie realizowany odbiór i transport odpadów medycznych ze Szpitala oraz co najmniej dwóch osób odpowiedzialnych za transport odpadów z uprawnieniami ADR.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, w tym unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Aktualny wpis do rejestru BDO - bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.
3) Kopie zaświadczeń ADR dla kierowców przewożących odpady – Zamawiający wymaga wykazania co najmniej dwóch samochodów, którymi będzie realizowany odbiór i transport odpadów medyczny ze Szpitala oraz co najmniej dwóch osób odpowiedzialnych za transport odpadów z uprawnieniami ADR.
4) Wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z dowodami rejestracyjnymi;
5) Wykaz pracowników, którzy będą odbierać od Zamawiającego odpady z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W czasie obowiązywania umowy Strony na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie ceny jednostkowej brutto wyłącznie w przypadku zmiany określonego aktu prawnego dotyczącego stawek podatku VAT nie wcześniej niż z dniem jego obowiązywania przy zachowaniu niezmienionej wartości brutto umowy, o której mowa w ust. 1 umowy. W tym celu zostanie sporządzony w formie pisemnej - aneks do umowy.
2. Zamawiający przewiduje na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia okresu jej obowiązywania do czasu zrealizowania całkowitej kwoty brutto, o której mowa w § 2 umowy, przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej brutto wyszczególnionej w załączniku Nr 2 umowy nie dłużej niż do 2 lat od dnia zawarcia umowy. Taka okoliczność wymaga sporządzenia i podpisania przez obie Strony aneksu do umowy.
3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej – aneksu do umowy, pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w granicach określonych przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) z wyjątkiem okoliczności określonych niniejszą umową.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23