Usługa okresowego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa okresowego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w okresie przestoju spalarni odpadów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyZakład Utylizacji Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016470
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa okresowego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w okresie przestoju spalarni odpadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUO Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385013027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hutnicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-241

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322554499

1.5.8.) Numer faksu: 322554499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuo@zuo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa okresowego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w okresie przestoju spalarni odpadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdcaa0e2-825b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zuo_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zuo_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być:a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Hutnicza 8, 40-241 Katowice, poczta elektroniczna: zuo@zuo.com.pl, numer telefonu/faksu +48 32 255 44 99• Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Hutnicza 8, 40-241 Katowice, jest Pan Tomasz Cygan, telefon +48 694 429 337, poczta elektroniczna: inspektor@zuo.com.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Usługa okresowego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w okresie przestoju spalarni odpadów.” Nr sprawy: ZUO/PN/1/2021. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zmianami) dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; po upływie tych terminów dane przechowywane będą do czasu upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUO/PN/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utylizacja zakaźnych odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03* z siedziby Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach przy ul. Hutniczej 8 w okresach postoju instalacji do termicznego przetwarzania odpadów. 2. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru w okresie realizacji zamówienia wyniesie 60 Mg. 3. Transport odpadów medycznych z siedziby Zamawiającego przy ul. Hutniczej 8 w Katowicach do miejsca utylizacji będzie realizowany przez Zamawiającego i nie jest objęty niniejszym postępowaniem przetargowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium - cena 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport i utylizacja odpadów, powstających w wyniku prowadzenia procesu termicznego przekształcania odpadów w Zakładzie Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. przy ul. Hutniczej 8 w Katowicach o kodzie 18 01 04.2. Odbiór i transport odpadów medycznych z siedziby Zamawiającego przy ul, Hutniczej 8 w Katowicach będzie realizowany na podstawie jednorazowych zleceń w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie określonym przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.3. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do podstawienia środka transportu do odbioru odpadów, o pojemności umożliwiającej załadunek min. 5 Mg odpadów. Załadunek odpadów pozostaje po stronie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium - cena 100%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać prawo do wykonywania działalności gospodarczej, rozumianych jako posiadanie przez Wykonawcę: 1. Zadanie nr 1: aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodzie wymienionym w załączniku nr 4 do SWZ (Zadanie nr 1) wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 41 ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797) przez właściwy organ oraz posiadanie wpisu w rejestrze podmiotów (art. 49 ust. 1 Ustawy „O odpadach” Dz.U. 2020 poz. 797) wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO),2. Zadanie nr 2: posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania lub zbierania odpadów oraz zezwolenie na transport odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ (Zadanie nr 2) wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 41 ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797) przez właściwy organ oraz posiadanie wpisu w rejestrze podmiotów (art. 49 ust. 1 Ustawy „O odpadach” Dz.U. 2020 poz. 797) wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (z uwzględnieniem informacji na temat wpisu w zakresie transportu ww. odpadów - BDO), przy czym w zakresie transportu odpadów Wykonawca może wskazać podwykonawcę. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej jako posiadanie ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zadanie nr 1: aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodzie wymienionym w załączniku nr 4 do SWZ wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 41 ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797) przez właściwy organ oraz posiadanie wpisu w rejestrze podmiotów (art. 49 ust. 1 Ustawy „O odpadach” Dz.U. 2020 poz. 797) wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO),Zadanie nr 2: posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania lub zbierania odpadów oraz zezwolenie na transport odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 41 ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797) przez właściwy organ oraz posiadanie wpisu w rejestrze podmiotów (art. 49 ust. 1 Ustawy „O odpadach” Dz.U. 2020 poz. 797) wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (z uwzględnieniem informacji na temat wpisu w zakresie transportu ww. odpadów - BDO), przy czym w zakresie transportu odpadów Wykonawca może wskazać podwykonawcę.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Posiadanie ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadał będzie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizował będzie usługi, do których te uprawnienia są wymagane. W pozostałym zakresie dopuszcza się łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w przypadkach opisanych w art.455 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zuo_katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 11:01

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI