Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422253828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6242a5-a9a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.pcmnzoz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacjaprzyużyciu:www.miniportal.uzp.gov.pl oraz https://epuap.gov.pl/PCMPabianice/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,Adres ESP(skrytkiePUAP): /PCM-Pabianice/SkrytkaESP2 Wykonawca zamierzający wziąć udziałwpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawcaposiadający kontona ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wnioskuoraz doformularza do komunikacji.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniaiodbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostaływRegulaminiekorzystania z miniPortalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz Regulaminie ePUAP4 Wykonawcaprzystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając zminiPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanychzapośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacjiwynosi150 MB6 Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz innychinformacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ichprzekazania naePUAP7 W postępowaniu oudzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (innaniż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz dokomunikacji).Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. Wewszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP).8 Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektronicznekopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularzadokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składaniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń zapomocą pocztyelektronicznej, na adres emailzamowienia@pcmnzoz.pl 1 Oferta musi być sporządzonaw językupolskim, w postaci elektronicznej wformacie danych: pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt iopatrzonakwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2Wykonawcaw celu poprawnego zaszyfrowania ofertypowinien mieć zainstalowany na komputerze.NET Framework4.5. Aplikacja działa na platformieWindows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dlasystemu Linux i MAC OS.3 Sposóbzaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcjiużytkownikadostępnej na miniPortalu4 Doprzygotowania oferty konieczne jest posiadanie przezosobęupoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego,podpisuosobistego lub podpisu zaufanego.5Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów,Wykonawcapowinien stworzyć folder, do któregoprzeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisanekwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie ztego folderuWykonawca zrobi folder .zip(bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnymkroku zapośrednictwem Aplikacji do szyfrowania. Wykonawca zaszyfruje folder zawierającydokumentyskładające się na ofertę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) Administratorem danych osobowych (dalej:„Administrator”) jest Pabianickie Centrum Medyczne Spółka z o. o. w Pabianicach reprezentowaneprzez Zarząd.b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Pabianickim Centrum Medycznym Spółkaz o. o. w Pabianicach jest Bartłomiej Jabłoński, kontakt: iodo@pcmnzoz.pl, adres pocztowy: ul. JanaPawła II nr 68, 95-200 Pabianice.17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Usługę odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przezPabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.” Znak sprawy: 19/ZP/TP1/U/21 prowadzonym w trybiepodstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) [zwanej dalej także „pzp”].d) Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”.e) Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okresprzedawnienia roszczeń.f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp.g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.h) Pani/Pana daneosobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.i) PosiadaPani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.Przy czymskorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.• na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. • prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.j) nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,• prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/ZP/TPI/U/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacjaodpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy. Zakres usługi obejmuje: -odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych z PabianickiegoCentrum Medycznego Sp. z o. o. w Pabianicach, a w szczególności:- 18 01 02* - Części ciała iorgany oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania,- 18 01 03* - Inneodpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formyzdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istniejąwiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowanepielucho majtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82,- 18 01 06* -Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,- 18 01 07 -Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06, - 18 01 08* - Lekicytotoksyczne i cytostatyczne,- 18 01 09 – Leki inne niż wymienione w 18 01 08,