Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyPabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033520
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 422253573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0089fc32-9db0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.pcmnzoz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja przyużyciu:www.miniportal.uzp.gov.pl oraz https://epuap.gov.pl/PCMPabianice/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Adres ESP(skrytkiePUAP): /PCM-Pabianice/SkrytkaESP2 Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający kontona ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz doformularza do komunikacji.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminiekorzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz Regulaminie ePUAP4 Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB6 Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP7 W postępowaniu oudzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem ogłoszenia (BZP).8 Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na adres emailzamowienia@pcmnzoz.pl 1 Oferta musi być sporządzona w językupolskim, w postaci elektronicznej wformacie danych: pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzonakwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2 Wykonawcaw celu poprawnego zaszyfrowania ofertypowinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework4.5. Aplikacja działa na platformieWindows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dlasystemu Linux i MAC OS.3 Sposóbzaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownikadostępnej na miniPortalu4 Doprzygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobęupoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisuosobistego lub podpisu zaufanego.5Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawcapowinien stworzyć folder, do któregoprzeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderuWykonawca zrobi folder .zip(bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku zapośrednictwem Aplikacji do szyfrowania. Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumentyskładające się na ofertę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Pabianickie Centrum Medyczne Spółka z o. o. w Pabianicach reprezentowane przez Zarząd.b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Pabianickim Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Pabianicach jest Bartłomiej Jabłoński, kontakt: iodo@pcmnzoz.pl, adres pocztowy: ul. Jana Pawła II nr 68, 95-200 Pabianice.17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługę odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.” Znak sprawy: 17/ZP/TP1/U/21 prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) [zwanej dalej także „pzp”].d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”.e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeń.f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.h) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.i) Posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. • prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.j) nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/ZP/TPI/U/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy. Zakres usługi obejmuje: - odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych z Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Pabianicach, a w szczególności:- 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania,- 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82,- 18 01 06* - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,- 18 01 07 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06, - 18 01 08* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne,- 18 01 09 – Leki inne niż wymienione w 18 01 08,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert obowiązywać będą następujące zasady:a. oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium cena,b. oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania danego kryterium przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów.Ocena punktowa oferty dokonana zostanie zgodnie z formułą: ofertowa wartość minimalna ofertyWartość punktowa oferty = ----------------------------------------- x 100 pkt. ofertowa wartość badanej ofertyZamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i będzie mieć najkorzystniejszą cenę.- W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.- Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć́

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych we wskazanej w oświadczeniu instalacji oraz odpowiednie wypisy zaświadczające o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem na transport i unieszkodliwianie odpadów lub dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.- Zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne dla pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t,- Zaświadczenie ADR z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary- Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie - zdolności technicznej lub zawodowej,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie z art. 108 ust 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych we wskazanej w oświadczeniu instalacji oraz odpowiednie wypisy zaświadczające o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem na transport i unieszkodliwianie odpadów lub dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.- Zaświadczenie ADR z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne,- Zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne dla pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:- Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). - Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wstępne oraz Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.- W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.- Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy PZP zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne tzn.:- w odniesieniu do warunków określonych w pkt. 10.1. SWZ warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie,Stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 13.1. SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy należy dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe zapisy projektu umowy zawiera załącznik nr 5 do SWZ.Niezależnie od innych wypadków wskazanych w umowie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: - częstotliwości odbierania odpadów medycznych, na skutek okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy - miejsca odbioru,- urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostanie bez zmian; zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez obowiązku zawierania pisemnych aneksów do umowy, - zmiany oznaczenia podmiotów umowy,- postanowień umowy o charakterze nieistotnym.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.3. Zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w drodze aneksu do umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:a) Wypełniony Załącznik 1 do SWZ - Formularz Cenowyb) Wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy.c) Wypełnione oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie wstępned) Jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.e) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.f) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. UWAGA – Zamawiający może odstąpić od wymogu złożenia ww. dokumentu wraz z ofertą w przypadku podania w Formularzu Ofertowym w miejscu wykropkowanym (Zał. Nr 2 do SWZ) przez Wykonawcę adresu strony internetowej pod którym dostępne będą ww. dokumenty.Szczegółowe zapisy dotyczące zamówienia publicznego zawiera SWZ wraz z załącznikami dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. http://bip.pcmnzoz.pl/.
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowa naziemnej instalacji fotowoltaicznej - Kałduny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowa naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW oraz wykonanie hybrydowej (OFF-GRID) dodatkowej instalacji OZE wykorzystującej energię wiatru (turbina wiatrowa o mocy 400W) oraz słońca (moduł PV o mocy 320W) wraz z magazynem energii zasilającej oświetlenie stacji transformatorowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI