Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422253573
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0089fc32-9db0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.pcmnzoz.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja przyużyciu:www.miniportal.uzp.gov.pl oraz https://epuap.gov.pl/PCMPabianice/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Adres ESP(skrytkiePUAP): /PCM-Pabianice/SkrytkaESP2 Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający kontona ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz doformularza do komunikacji.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminiekorzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz Regulaminie ePUAP4 Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB6 Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP7 W postępowaniu oudzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem ogłoszenia (BZP).8 Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na adres emailzamowienia@pcmnzoz.pl 1 Oferta musi być sporządzona w językupolskim, w postaci elektronicznej wformacie danych: pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzonakwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2 Wykonawcaw celu poprawnego zaszyfrowania ofertypowinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework4.5. Aplikacja działa na platformieWindows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dlasystemu Linux i MAC OS.3 Sposóbzaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownikadostępnej na miniPortalu4 Doprzygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobęupoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisuosobistego lub podpisu zaufanego.5Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawcapowinien stworzyć folder, do któregoprzeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderuWykonawca zrobi folder .zip(bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku zapośrednictwem Aplikacji do szyfrowania. Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumentyskładające się na ofertę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Pabianickie Centrum Medyczne Spółka z o. o. w Pabianicach reprezentowane przez Zarząd.b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Pabianickim Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Pabianicach jest Bartłomiej Jabłoński, kontakt: iodo@pcmnzoz.pl, adres pocztowy: ul. Jana Pawła II nr 68, 95-200 Pabianice.17. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługę odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.” Znak sprawy: 17/ZP/TP1/U/21 prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) [zwanej dalej także „pzp”].d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”.e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeń.f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.h) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.i) Posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. • prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.j) nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/ZP/TPI/U/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych przez Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz cenowy. Zakres usługi obejmuje: - odbiór z miejsc wytwarzania, transport i utylizacja odpadów medycznych z Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Pabianicach, a w szczególności:- 18 01 02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania,- 18 01 03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82,- 18 01 06* - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,- 18 01 07 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06, - 18 01 08* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne,- 18 01 09 – Leki inne niż wymienione w 18 01 08,