Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-22
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00233137
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc41e994-2cc1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŻYWN/483/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. Urz. z 2020 r. poz. 10) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE
nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, tj.: usługi odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. Urz. z 2020 r. poz. 10) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dn. 21 października 2009 r. (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009r.) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. Urz. z 2020 r. poz. 10) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE
nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.2 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, tj.: usługi odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. Urz. z 2020 r. poz. 10) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dn. 21 października 2009 r. (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009r.) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zależności od deklarowanego sposobu/metody zagospodarowania odbieranych odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz charakterem prowadzonej działalności (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym – załącznik nr 1
do formularza ofertowego).
I. W przypadku przetwarzania produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiał kategorii 3) metodą sterylizacji ciśnieniowej lub metodą przetwarzania dla produktów ubocznych innych niż sterylizacja ciśnieniowa, zwłaszcza odnośnie parametrów, które mają być zastosowane w tych metodach przetwarzania, a w szczególności czasu, temperatury, ciśnienia i wielkości cząstek:
1) Decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności
w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji.
II. W przypadku wykorzystania odpadów pokonsumpcyjnych w zakładzie produkcyjnym jako biogaz lub kompostowanie:
1) Decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności
w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji.
2) Zezwolenie (decyzje) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08,
za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem.
3) W przypadku, gdy Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył zezwolenia (decyzje), o których mowa w pkt. 2), które zostały wydane przed dniem 05.09.2018 r.:
przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu
o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji).
4) Zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08.

III. W przypadku składowania odpadów na składowisku odpadów albo ich termiczne przekształcenia:
1) Zezwolenie (decyzje) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08,
za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem,
2) W przypadku, gdy Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył zezwolenia (decyzje), o których mowa w pkt. 1), które zostały wydane przed dniem 05.09.2018 r.:
przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu
o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji).
3) Zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08
lub
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego
ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, tj. rejestru prowadzonego przez:
zadanie 1:
a) Prezydenta Miasta Wrocławia (dla m. Wrocław)
b) Burmistrza Miasta Oleśnica (dla m. Oleśnica)

zadanie 2:
a) Burmistrza Miasta Brzegu (dla m. Brzeg)
b) Burmistrza Miasta Kłodzko (dla m. Kłodzko)
c) Burmistrza Miasta Duszniki Zdrój (dla m. Duszniki Zdrój)
d) Burmistrza Miasta Namysłowa (dla m. Jastrzębie)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp).
Informacje zawarte w tym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio
na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy wykaz podmiotowych środków dowodowych zawarty jest w SWZ przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(art.58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
(art. 125
ust.4ustawy Pzp). 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby wykonawców, który zaprosi do negocjacji zastosuje kryteria wyboru ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian działowych - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę murowanie ścian działowych - około 155 m2. Murowanie silką 12. Ewentualnie 1/3 do zrobienia 8 - jeszcze do dogadania. Proszę o ofertę z materiałem i bez. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI