Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWadowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-08
  • Numer ogłoszenia559342-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559342-N-2020 z dnia 2020-07-08 r.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00030646600000, ul. Karmelicka  5 , 34-100  Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338232230, e-mail zp@zzozwadowice.pl, faks +48338232230.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: https://www.zzozwadowice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmalicka 5, 34-100 Wadowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
Numer referencyjny: ZP.26.1.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach1. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:16.1. zgodnie z art, 20 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa na którym zostały wytworzone,1.2. zgodnie z art. 20 ust.6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) dopuszcza się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych,1.3. zgodnie z art. 95 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów,2. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP tj.:2.1. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.),2.2. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2019, poz. 1396 ze. zm.),2.3. Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych ( Dz.U. 2020 poz 154.)2.4. Umową europejską dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych - ADR,2.5. Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10)2.6. Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1403)2.7. Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 150)2.8. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 poz. 1975)

II.5) Główny kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524400-0
90513300-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie decyzji (zezwolenia/ pozwolenia) właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarowaniem odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówienia w zakresie unieszkodliwiania odpadów na terenie województwa małopolskiego, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. oraz dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ww. ustawy (wpis do rejestru BDO).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje – 1 usługę popartą dowodami należytego ich wykonania, polegające na usłudze odbioru, transportu i unieszkodliwianiu odpadów medycznych na kwotę min. 500 000,00 PLN i udokumentuje, że usługa została wykonana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie część zamówienia podwykonawcom. 1. Wykonawca może w celu spełnieniawarunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu dozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2.Wykonawca polegający nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Zamawiający oceni, czyudostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ichsytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnianiawarunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotupodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp, oraz o którychmowa w Rozdziale VI pkt 4 W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innychpodmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane. 5.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów właściwychdokumentów wskazanych w Rozdziale VII SIWZ pkt p ppkt 7.2 -7.5. odpowiednio doudostępnianych zasobów. 6.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjaekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach polega Wykonawca, niepotwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodząwobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca wterminie określonym przez zamawiającego: 6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lubpodmiotami lub 6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej częścizamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lubekonomiczną, o których mowa w pkt. 1. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzpbędzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonaniezamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotamigwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, któreokreślają w szczególności: 7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu7.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego, 7.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego, 7.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, wjakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacjeo tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 i 2. 9.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, naetapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać wofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz oile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. Informacja dla Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielnie zmówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie możepodlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24. ust. 1.ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazujązgodnie z pkt III.1.3) Ogłoszenia. 2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez Wykonawców, OŚWIADCZENIA, o których mowa w pkt. III.3) Ogłoszenia składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzająspełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, wktórym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw wykluczenia. 2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2.5. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyćdokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III. Ogłoszenia, przy czym dokumenty ioświadczenia o których mowa w pkt III.5.1 składa odpowiednio Wykonawca, który
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celuwykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawywystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, októrych mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osobyalbo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosujesię. 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji zotwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jestprzekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 6) Wykonawcanie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualneoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych wrozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Decyzję (zezwolenia/ pozwolenia) właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarowaniem odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówienia w zakresie unieszkodliwiania odpadów na terenie województwa małopolskiego, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. oraz dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ww. ustawy (wpis do rejestru BDO).2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu własnej spalarni odpadów medycznych lub umowy ze spalarnią do której Wykonawca będzie dostarczał do unieszkodliwienia odpady medyczne.2. Oświadczenie Wykonawcy, że przekształcenie termiczne odpadów nastąpi na terenie spalarni odpadów niebezpiecznych na terenie województwa małopolskiego.3. Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie wykonywana przez osobę posiadającą uprawnienia do przewozu odpadów niebezpiecznych.4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) wraz z podaniem nr rejestrowego BDO5. Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie wykonywana zgodnie z przepisami :• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.),• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2019, poz. 1396 ze. zm.),• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych ( Dz.U. 2020 poz 154.)• Umową europejską dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych - ADR,• Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10)• Ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2019 poz. 1403)• Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 150)• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 poz. 1975)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcyformularz oferty. 2. Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 i 2 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo doreprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowepełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców wpostępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwowinno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty,z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność zoryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentówskładanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznychw rozumieniu ustawy z dnia lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 700) a Wykonawca wskazał to wrazze złożeniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w postępowaniu. Wartość wadium wynosi:15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium wnoszone w formie poręczeńlub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musiobejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentuelektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, niemoże zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginałudokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formieporęczeń lub gwarancji należy wskazać - Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej wWadowicach W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia,koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkieprzypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawyPzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowezobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadiumpłatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji(bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione wpieniędzy – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może byćutrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkiespory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcjisądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 3. Wadium wniesione w pieniądzuprzelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego INGBank Śląski S.A. O/Wadowice, nr 24 1050 1100 1000 0022 6686 3279 (w tytule przelewunależy wpisać znak postępowania) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert Zewzględu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych Zamawiający zalecadokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadiumna zasadach określonych w art 46 ust 1-4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wrazz odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Własna spalarnia 30,00
doświadczenie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę nowego obiektu produkcyjno-magazynowego - Andrychów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
zlecę budowę nowego obiektu produkcyjno-magazynowego. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI