Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne dla SP ZOZ w Bogatyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBogatynia
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-06-13
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00191039
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne dla SP ZOZ w Bogatyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230021923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYCZÓŁKOWSKIEGO 15

1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757739338

1.5.8.) Numer faksu: 757739338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne dla SP ZOZ w Bogatyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf648d3a-e258-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017121/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne dla SP ZOZ w Bogatyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w sposób następujący:
- przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal - dotyczy tylko złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z oferta przetargową.
- przy użyciu poczty elektronicznej: email: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie do wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, e dokumentów itp.).
Uwaga: nazwa pliku zawierającego w/w dokumenty powinna zawierać nazwę (firmę) Wykonawcy.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: m.sliwko@zozbogatynia.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr postępowania (sprawy): ZP 271-N1/01/VI/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 242750,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne dla SP ZOZ w Bogatyni tj. odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, z poniższym zestawieniem:
Kod odpadu Rodzaj odpadów medycznych
18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)
18 01 02 Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03)
18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy)
18 01 06 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
18 01 07 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08
18 01 10 Odpady amalgamatu dentystycznego
18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych

2. Ilość zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne zawiera „Formularz asortymentowo-cenowy” przedmiotowego zamówienia, stanowiący załącznik nr II do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej rejestracji przewożonych odpadów medycznych i potwierdzenie przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadu wygenerowanej przez Zamawiającego w systemie BDO, z wyszczególnieniem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ilości odpadów.
4. Częstotliwość odbioru zakaźnych odpadów medycznych, niebezpiecznych innych niż zakaźne i innych niż niebezpieczne od Zamawiającego odbywać się będzie nie rzadziej niż co 72 godziny, z wyłączeniem odpadów wysoce zakaźnych, które mogą być przechowywane w miejscu powstawania nie dłużej niż 24 godziny.
5. Odbiór odpadów odbywać się będzie z jednostek należących do SP ZOZ w Bogatyni:
- Szpital Gminny w Bogatyni z siedzibą przy ul. Szpitalnej 16, 59-920 Bogatynia;
- Przychodnia Rejonowa w Bogatyni z siedzibą przy ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia;
- Przychodnia Rejonowa w Bogatyni z siedzibą przy ul. Fabrycznej 1, 59-920 Bogatynia;
-Wiejski Ośrodek Zdrowia w Porajowie z siedzibą przy ul. Różanej 6, Porajów, 59-921 Sieniawka;
-Wiejski Ośrodek Zdrowia w Działoszynie z siedzibą Działoszyn 162, 59-916 Bogatynia;
-Wiejski Ośrodek Zdrowia w Opolnie Zdroju z siedzibą przy ul. Kasztanowej 20, 59-920 Bogatynia.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy świadczenia usługi z uwzględnieniem art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 669), który definiuje „zasadę bliskości”. Zgodnie z zasadą bliskości zakazuje się poddawania unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych poza obszarem województwa, na terenie, którego zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
7. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty Oświadczenia wskazującego miejsce unieszkodliwiania odpadów przez Wykonawców zgodnie z Załącznikiem Nr VIII do SWZ
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty:
- w zakresie transportu – dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru i nadania numeru rejestrowego;
- w zakresie unieszkodliwiania odpadów – aktualnej decyzji/aktualnego zezwolenia właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. w tym m.in. rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2245 oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. (Dz.U. z 2017 poz. 1975) w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przyjmowania i ważenia odpadów (w obecności przedstawiciela Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi przepisami z każdej jednostki należącej do SP ZOZ w Bogatyni.
11. Zamawiający wymaga zapewnienia bezpiecznego, specjalistycznego transportu odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia niepowodującego zagrożeń oraz uciążliwości dla środowiska spełniającego wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 154) oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel Wykonawcy.
12. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę odbioru odpadów, ich transportu i załadunku na terenie SP ZOZ w Bogatyni przez osoby wyposażone w odzież roboczą oraz środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90520000-8.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) Zaświadczenia o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012r;
b) Dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru i nadania numeru rejestrowego – w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych;
c) Aktualnej decyzji/aktualnego zezwolenia właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych – w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy potwierdzającej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) Wykazu min. dwóch usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat na podstawie przedstawionego w ofercie Załącznika nr VI do SWZ - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu realizacji oraz odbiorców, a także załączonych dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Muszą to być co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o który się ubiega Wykonawca - każde z zadań o wartości nie mniejszej niż kwota 150.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy p.z.p. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi zapisami umopwy - Załącznik nr V do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę: https://miniportal.uzp.gov.pl, do dnia 13.06.2022r. do godziny 11:00. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję do współpracy poj. pracowników lub brygady/firmy do prac wykończeniowych. Proszę dzwonić. Miejsce realizacji - powiat karkonoski. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI