Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz dostawa pojemników i worków na odpady medyczne dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3506386
1.5.8.) Numer faksu: 34/3565870
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozlubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallubliniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz dostawa pojemników i worków na odpady medyczne dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdde5c15-53e5-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002802/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz dostawa pojemników i worków na odpady medyczne.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4132903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/413290
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/413290
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/413290
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z SPZOZ w Lublińcu
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. 1. Cena – max 60 pkt Cena najtańszej oferty --------------------------- x 60 pkt =Cena badanej ofertyCena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów. Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 2. Termin płatności dostarczanych faktur VAT – max 40 pkt Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 30 dni - 0 punktów, Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 45 dni - 20 punktów Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 60 dni - 40 punktów Termin płatności dostarczanych faktur VAT liczony będzie od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. 1. Cena – max 60 pkt Cena najtańszej oferty --------------------------- x 60 pkt =Cena badanej ofertyCena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów. Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 2. Termin płatności dostarczanych faktur VAT – max 40 pkt Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 30 dni - 0 punktów, Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 45 dni - 20 punktów Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 60 dni - 40 punktów Termin płatności dostarczanych faktur VAT liczony będzie od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pojemników i worków na odpady medyczne dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. 1. Cena – max 60 pkt Cena najtańszej oferty --------------------------- x 60 pkt =Cena badanej ofertyCena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów. Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 2. Termin płatności dostarczanych faktur VAT – max 40 pkt Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 30 dni - 0 punktów, Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 45 dni - 20 punktów Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 60 dni - 40 punktów Termin płatności dostarczanych faktur VAT liczony będzie od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. 1. Cena – max 60 pkt Cena najtańszej oferty --------------------------- x 60 pkt =Cena badanej ofertyCena powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.Cena oferty - winna być podana do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie załączonego do SWZ opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów. Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 2. Termin płatności dostarczanych faktur VAT – max 40 pkt Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 30 dni - 0 punktów, Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 45 dni - 20 punktów Za oferowany termin płatności dostarczanych faktur VAT wynoszący 60 dni - 40 punktów Termin płatności dostarczanych faktur VAT liczony będzie od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie części nr 1:Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykaże, że:a) dysponuje zgodą na transport odpadów medycznych o kodach: 180102,180103,180109,180182, 150203, 180106 od Zamawiającego do miejsca unieszkodliwiania,b) dysponuje zgodą na unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach: 180102,180103,180109,180182, 150203, 180106 od Zamawiającego,c) wykaże że, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na odbiorze odpadów medycznych z dwóch różnych placówek służby zdrowia (podmiotów leczniczych), za kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto każda,d) wykaże, ze dostępne są mu co najmniej 2 środki transportu (pojazdy) przystosowane do przewozu odpadów medycznych oraz co najmniej 1 urządzenie techniczne/zakład, w którym odbywać się będzie unieszkodliwianie odpadów medycznych.W zakresie części nr 2: nie dotyczy5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorami umów - SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/413290
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak