Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach 18, 15 i 09.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-10
  • Numer ogłoszenia583489-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583489-N-2020 z dnia 2020-09-10 r.

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach 18, 15 i 09.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 13280825000000, ul. ul. Nowowiejska  31 , 00-911  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 526 42 17, e-mail zamowienia@spl.pl, faks 261 874 170.
Adres strony internetowej (URL): https://www.spl.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spl.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spl.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
klasycznie w formie papierowej, szczegóły w dokumentacji postępowania
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach 18, 15 i 09.
Numer referencyjny: SPL/25/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz ważeniem) i unieszkodliwiania lub odzysku (jeśli jest dopuszczalny) odpadów medycznych, o kodzie 15, 18 i 09. Odpady wytwarzane są w obiektach SPL dla PW SP ZOZ w Warszawie i jej filiach, znajdujących się w podanych poniżej lokalizacjach: • Siedziba główna SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 31 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 12 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 14/16 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 16/18 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-48, 1U-45A, 1U-45) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-43/54) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 10 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Puławskiej 44 w Piaseczno-Iwiczna, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Żwirki i Wigury 1C w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 Warszawie, Poradnia Lekarza POZ, Wykonawca będzie odbierał odpady z wymienionych w ust. 1 powyżej, lokalizacji. Wszystkie odpady medyczne zakaźne muszą zostać poddane procesowi unieszkodliwienia – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797). Wszystkie pozostałe odpady medyczne, powinny zostać poddane procesowi unieszkodliwiania lub odzysku, w zależności od regulacji prawnych w tym zakresie – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach .2. Odbiór odpadów będzie odbywał się w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 7.00-12.00. Wyjątek stanowić mogą: • filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, • filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Puławskiej 44 w Piaseczno-Iwiczna, • filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Żwirki i Wigury 1C w Warszawie, • filia SPL dla PW SP ZOZ w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 w Warszawie, gdzie odbiór odpadów może odbywać się rzadziej lub w innym terminie, w drodze indywidualnego ustalenia Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, nie częściej jednak niż trzy razy w tygodniu. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów w ciągu 20 (dwudziestu) godzin od momentu pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (w tej sytuacji dla zachowania formy pisemnej wystarczy wiadomość email) lub telefonicznie takiej potrzeby. W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada w dzień ustawowo wolny od pracy (święto), Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w pierwszym dniu roboczym, przypadającym po tym dniu. Ponadto w przypadku jeśli Zamawiający stwierdzi, że w którymkolwiek z jego obiektów wytworzony został wysokozakaźny odpad medyczny, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru tego odpadu w ciągu 20 (dwudziestu) godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie takiej potrzeb

II.5) Główny kod CPV: 90520000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje się udzieleni zamówień uzupełniających maksymalnie na okres 3 (trzech) miesięcy dla części 1 oraz jeden raz dla Części 2 i 3.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dot. Części 1, 2 i 3.- Zezwolenie na prowadzenie działalności (wydane przez Marszałka Województwa lub Starostę) w zakresie, który obejmuje niniejsze zamówienie- zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z poźn. zm.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. - Dokument poświadczający wpis do rejestru, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z poźn. zm.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. - Decyzja Marszałka Województwa zezwalająca na funkcjonowanie i określająca zdolności przerobowe instalacji, którą Wykonawca wskaże jako instalację, w której zamierza unieszkodliwiać odpady medyczne - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dot. Części 1- Wykonawca powinien dysponować pośrednio lub bezpośrednio, instalacją do utylizacji odpadów medycznych oraz odpadów opakowaniowych, znajdującej się na terenie województwa mazowieckiego - przedstawi kopię dokumentu, potwierdzającego fakt posiadania przez niego spalarni, o której mowa powyżej (dotyczy Wykonawcy posiadającego własną spalarnię) lub kopię umowy Wykonawcy ze spalarnią, o której mowa powyżej (dotyczy Wykonawcy nie posiadającego własnej spalarni) – kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, Zamawiający, zgodnie z art. 20 ust. 6 ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797) dopuszcza unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze województwa mazowieckiego lub, gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.- wykaz samochodów, które będą wykorzystywane w celu realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,- oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji przez pracowników Wykonawcy, kierujących pojazdami – tj. ważnych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdanie egzaminu kończącego kurs przewożenia odpadów niebezpiecznych ADR; - referencje od jednego podmiotu leczniczego dla którego Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów zakaźnych o kodzie 18. Wykonawca musi wykazać usługę o wartości min. 100 000 zł brutto w skali roku polegającą ma transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych zakaźnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
godnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian został szczegółowo opisany w § 8 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i który stanowi integralną część dokumentacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach 18, 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz ważeniem) i unieszkodliwiania lub odzysku (jeśli jest dopuszczalny) odpadów medycznych, o kodzie 15, 18 i 09. Odpady wytwarzane są w obiektach SPL dla PW SP ZOZ w Warszawie i jej filiach, znajdujących się w podanych poniżej lokalizacjach: • Siedziba główna SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 31 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 12 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 14/16 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 16/18 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-48, 1U-45A, 1U-45) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-43/54) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 10 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Puławskiej 44 w Piaseczno-Iwiczna, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Żwirki i Wigury 1C w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 Warszawie, Poradnia Lekarza POZ, Wykonawca będzie odbierał odpady z wymienionych w ust. 1 powyżej, lokalizacji. Wszystkie odpady medyczne zakaźne muszą zostać poddane procesowi unieszkodliwienia – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797). Wszystkie pozostałe odpady medyczne, powinny zostać poddane procesowi unieszkodliwiania lub odzysku, w zależności od regulacji prawnych w tym zakresie – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz ważeniem) i unieszkodliwiania lub odzysku (jeśli jest dopuszczalny) odpadów medycznych, o kodzie 18 . Odpady wytwarzane są w obiektach SPL dla PW SP ZOZ w Warszawie i jej filiach, znajdujących się w podanych poniżej lokalizacjach: • Siedziba główna SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 31 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 12 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 14/16 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 16/18 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-48, 1U-45A, 1U-45) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-43/54) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 10 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Puławskiej 44 w Piaseczno-Iwiczna, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Żwirki i Wigury 1C w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 Warszawie, Poradnia Lekarza POZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90520000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych o kodach 09
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz ważeniem) i unieszkodliwiania lub odzysku (jeśli jest dopuszczalny) odpadów medycznych, o kodzie 09. Odpady wytwarzane są w obiektach SPL dla PW SP ZOZ w Warszawie i jej filiach, znajdujących się w podanych poniżej lokalizacjach: • Siedziba główna SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 31 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 12 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 14/16 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. gen. W. Andersa 16/18 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-48, 1U-45A, 1U-45) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 5 (lokal 1U-43/54) w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowowiejskiej 10 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Puławskiej 44 w Piaseczno-Iwiczna, • Filia SPL dla PW SP ZOZ przy ul. Żwirki i Wigury 1C w Warszawie, • Filia SPL dla PW SP ZOZ w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 103/105 Warszawie, Poradnia Lekarza POZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI