Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w wyniku działalności Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430992402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Biernackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@janbozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janbozy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w wyniku działalności Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf3915ef-3560-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009882/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wywozu i utylizacji odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.janbozy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.janbozy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały zawarte w Punkcie XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zapisy zostały zawarte w Punkcie XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zapisy zostały zawarte w Punkcie XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.3311-29/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w wyniku działalności Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego w Lublinie, z nieruchomości położonych w lokalizacjach przy:
a) ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin
b) ul. Herberta 21, 20-468 Lublin
c) ul. Lubartowska 81, 20-123 Lublin
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru dodatkowego na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie wystawione przez właściwe organy administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2021, poz. 779 ze zm.),
b) wpis do rejestru działalności regulowanej w gminie Lublin w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wydany przez właściwy organ) dla odpadów stanowiących przedmiot postępowania (podstawa prawna Ustawa z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.)
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
co najmniej trzy samochody, którymi będzie realizowany odbiór i transport odpadów komunalnych, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu, przystosowane do odbierania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych, wielkogabarytowych, dedykowanych do realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
4.1. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: aktualne zezwolenie właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z wymogami ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 779);
4.2. wpis do rejestru działalności regulowanej w gminie Lublin w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wydany przez właściwy organ) dla odpadów stanowiących przedmiot postępowania (podstawa prawna Ustawa z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.)
4.3. Wykaz pojazdów dedykowanych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Wzór wykazu pojazdów przedstawiono w Załączniku nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
4.1. Formularz ofertowy WYKONAWCY, stanowiący integralną część specyfikacji - Załącznik nr 2 do SWZ
4.2. Oświadczenia o których mowa w Pkt. IX ppkt. 1 i 2 SWZ – Załącznik Nr 4 do SWZ
4.3. Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ)
4.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wytycznych wskazanych w Pkt. 7 ppkt 2.2) SWZ (Załacznik nr 6 do SWZ).
4.5. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, dokona sprawdzenia w oparciu o bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych tj. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, o ile Wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do informacji zawartych w wyżej wymienionych bazach danych. W innym przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wyżej wymieniony dokument;
b) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. IX pkt.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.1. warunek określony w Pkt. VII ppkt. 1.2 będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia wskazanej działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.2. warunek określony w Pkt. VII ppkt. 1.4 musi być spełniony przez wykonawcę, który będzie odpowiedzialny i będzie realizował odbiór, wywóz i zagospodarowanie odbieranych odpadów komunalnych.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.janbozy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni