Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych z szamb i tłuszczy, z separatorów,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych z szamb i tłuszczy, z separatorów, czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przyłączami oraz awaryjne czyszczenie i inspekcja tv sieci kanalizacyjnych w AWL
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-12-21
  • ZamawiającyAkademia Wojsk Lądowych
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00550136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych z szamb i tłuszczy, z separatorów, czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przyłączami
oraz awaryjne czyszczenie i inspekcja tv sieci kanalizacyjnych w AWL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930388062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 109

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-147

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@awl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/awl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych z szamb i tłuszczy, z separatorów, czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przyłączami
oraz awaryjne czyszczenie i inspekcja tv sieci kanalizacyjnych w AWL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f61de14-99b4-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114966/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Odbiór nieczystości płynnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/862560

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/862560

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNP/1022/BN/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i wywozu nieczystości płynnych z szamb i tłuszczy z separatorów, czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przyłączami oraz awaryjne czyszczenie i inspekcja tv sieci kanalizacyjnych w Akademii Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu, z podziałem na 2 zadania:
ZADANIE I - odbiór i wywóz nieczystości płynnych z szamb i tłuszczy z separatorów
ZADANIE II - czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przyłączami oraz awaryjne czyszczenie i inspekcja tv sieci kanalizacyjnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zadanie 1:
Posiadanie umowy na zagospodarowanie odpadów przez podmiot, który uzyskał zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.

Zdolności technicznej lub zawodowej:

Zadanie 1:
Dysponowanie specjalistycznym sprzętem – co najmniej jednym samochodem asenizacyjno – ssąco - płuczącym do odbioru i transportu odpadów z separatorów tłuszczy.

Zadanie 2:
a) dysponowanie co najmniej jednym samochodem do czyszczenia kanalizacji wyposażonych w system recyklingu wody, z beczką o pojemności min 12 000 L oraz pompami wysokociśnieniowymi o wydajności 450 L/min i ciśnieniu 170 bar. Pompy ssące Vacum o wydajności co najmniej 3 000 m3/h,
b) dysponowanie co najmniej jednym samochodem specjalistycznym do inspekcji TV kanałów, który wyposażony jest w samojezdną kamerę uchylno-obrotową w zakresie średnic 0,15-0,6 m, pomiarem spadków oraz oprogramowaniem do wykonywania raportów z kodowaniem informacji wg PN-EN 13508-2 ( np. WIN CAN),
c) zrealizowanie usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonanie należycie lub wykonywanie należycie co najmniej 2 usług w zakresie czyszczenia i inspekcji tv kanalizacji lub renowacji kanalizacji długim rękawem (czyszczenie przed renowacją) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda i długości sieci minimum 250 m.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/862560

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli ogrodowych w naturalnym drewnie- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli ogrodowych w naturalnym drewnie chodzi o bejce / lakier naturalny kolor jasny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI