Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c52ab24b-471c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026582/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utylizacja odpadów niebezpiecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 50/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z jednostek będących w rejonie działania 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku.
2. Szczegółowy zakres i miejsce realizacji usług określono w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SWZ).
3. Warunki realizacji zadania:
3.1. Wykonawca będzie odbierał odpady ze wskazanych w załączniku magazynów sukcesywnie. Wykaz jednostek wojskowych, z terenu których należy dokonać odbioru odpadów, zawarto w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.2.Odbiory odpadów odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 14.00, piątek 8.00 – 12.00.
3.3.Załadunek oraz transport odpadów z miejsc odbioru odbywać się będzie na koszt Wykonawcy oraz jego siłami. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona poprzez zważenie odpadów przez Wykonawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wagę do ważenia odpadów przy przekazywaniu zabezpieczy Wykonawca (waga musi spełniać wymagania metrologiczne wymagane przy obrocie towarowym oraz posiadać Deklaracje Zgodności).
3.4.Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. Płatność następować będzie za ilość faktycznie odebranych i unieszkodliwionych odpadów. Zamawiający wobec powyższego zastrzega sobie prawo faktycznego zrealizowania umowy w zakresie mniejszym, niż kwota wskazana w zamówieniu, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze niż planowane. W związku z powyższym zmniejszeniu ulegnie wartość zobowiązania umownego określonego w zamówieniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
3.5.W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru oraz unieszkodliwienia odpadu. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg, jakość, terminowe wykonanie zamówienia oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4. Warunki organizacyjno-techniczne:
4.1.Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów stanowiących przedmiot zamówienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone nr rejestrowym w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia lub w przypadku transportującego odpady – zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone nr rejestrowym w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia i przedstawienie umowy z firmą posiadającą zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów. Dokumenty te Wykonawca przedłoży nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy.
Wszelkie szczegółowe informacje w SWZ i jej załącznikach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Informacje w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje zawarte w SWZ, w szczególności w §11 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-08 08:35
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 08:50
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-06