Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA – ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL W SZCZECINKU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZCZECINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320524190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 38
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA – ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad5c71d-862a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.szczecinek.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http:\www.szpital.szczecinek.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Adres email do korespondencji: przetargi@szpital.szczecinek.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych (CPV 90524000-6 Usługi w zakresie odpadów medycznych) powstających w Szpital w Szczecinku sp. z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:a) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1219 z późn. zm.),b) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.),c) Ustawą z dnia 31 stycznia 2020r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 154 z późn. zm.),d) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 poz. 10).e) Rozporządzeniem z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi ( DZ.U. 2017 poz. 1975). 2. Szacunkowe ilości i rodzaje odpadów przewidziane do wytworzenia i stanowiące przedmiot zamówienia są wyszczególnione w ‘Formularzu cenowym’ (załącznik nr 2 do SWZ).3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:90524000-6 – usługi w zakresie odpadów medycznych4. Wykonawca usług związanych ze zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych, z chwilą przejęcia odpadów od Zamawiającego, ponosi pełną odpowiedzialność za działania związane z gospodarką tymi odpadami.5. Odbiór odpadów musi odbywać się:a) w poniedziałki, środy i piątki nie rzadziej niż raz na 72 godziny z magazynu odpadów medycznych w lokalizacji na terenie siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 38 w Szczecinku.b) nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu z magazynów odpadów medycznych w lokalizacjach:- stacji ZRM ul. Kościuszki 3 w Barwicach;- stacji ZRM ul. Pocztowa 15 w Bobolicach;6. Każdy odbiór odpadów będzie odbywać się przy użyciu pojazdu przystosowanego do transportu odpadów niebezpiecznych i obsługiwanego przez wykwalifikowany personel oraz musi być zarejestrowany w Bazie Danych o Odpadach (BDO) i potwierdzony „Kartą przekazania odpadów” (KPO), zgodnie z ustawą z dnia 23 stycznia 2020 roku o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020 poz. 150 z późn. zm.).7. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności transportu odpadów medycznych oraz czynności unieszkodliwiania odpadów medycznych. W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, na jego żądanie, oświadczenia o wypełnianiu powyższego obowiązku.Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do weryfikacji wiarygodności składanych przez Wykonawcę oświadczeń, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia zawartych umów o pracę zanonimizowanych, bądź potwierdzenia zgłoszenia zatrudnionych osób do ubezpieczeń społecznych (ZUS ZUA).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,d) oferta nie podlega odrzuceniu. 2. Cena oferty musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględnić wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia oraz należny podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wartości składowe powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.3. Wszystkie ceny w ofercie cenowej powinny być wyliczone do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 - należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 - należy zaokrąglić w górę).4. Cena (wartość brutto) = ilość x cena jednostkowa netto + wartość VAT.5. Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.6. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.7. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN8. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:1. Cena oferty brutto - 100 %Liczba punktów (maksymalnie – 100 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” zostanie obliczona wg wzoru:Wx = (Cmin / Cx) x 60 punktów,gdzie:Wx - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie za cenę,Cmin - najniższa cena brutto zaoferowana w ważnych ofertach,Cx - cena brutto oferty ocenianej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1