Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i innych z nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju należących do „Uzdrowisko Szczawno-Jedlina” S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczawno-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyUzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102275
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju należących do „Uzdrowisko Szczawno-Jedlina” S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju należących do „Uzdrowisko Szczawno-Jedlina” S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afca6f28-db09-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ pkt.
XIII: 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a. stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c.
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
100.,d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: h. akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,9. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje Zgodnie z SWZ pkt. XIV:1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były
wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub
podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać“ Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku
wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu
podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.12. Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.14. Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx.xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a. .zip b..7Z16. Wśród rozszerzeń powszechnych a
niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif.bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone
w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. UWAGA - pozostałe informacje
rozszerzone - w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych
Osobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 e-mail
sekretariat@szczawnojedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.8. posiada Pani/Pan: a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora Ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych
Osobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 e-mail
sekretariat@szczawnojedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.8. posiada Pani/Pan: a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora Ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp 14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 116884,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju należących do „Uzdrowisko Szczawno-Jedlina” S.A.
– Szczawno-Zdrój:1. Szpital Uzdrowiskowy z Oddziałem Sanatoryjnym „Dom
Zdrojowy” ul. Kolejowa 142. Szpital Uzdrowiskowy z Oddziałem Sanatoryjnym „Mieszko” ul.
Wojska Polskiego 43. Sanatorium Uzdrowiskowe „Anka” ul. Wojska Polskiego 64. Budynek
Uzdrowiskowy „Dąbrówka: ul.Wojska Polskiego 55. Sanatorium Uzdrowiskowe „Młynarz”
ul.Wojska Polskiego 36. Sanatorium Uzdrowiskowe „Cis” ul.Sienkiewicza 57. Budynek
Uzdrowiskowy „Korona Piastowska” ul.Wojska Polskiego 18. Sanatorium Uzdrowiskowe
„Pionier” ul.Potockiego 59. Pijalnia Wód Mineralnych ul.Kościuszki 2310. Rozlewnia Wód
Mineralnych ul.Sienkiewicza 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert Nr Nazwa
kryterium Waga % Sposób punktowania - minimalizacja 1 Cena brutto 100% Liczba punktów (C)
=(cena najniższa zaproponowana w ofertach /cena badanej oferty) x 100Oferty będą oceniane
następująco: Kryterium 1 – najtańsza cenowo oferta uzyska 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie
mniej.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana
przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2. –
waga % - pkt 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny
ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami
arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga
przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku2. uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają n/w
warunki: a) Posiadają zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r.poz. 701, 730,1403, 1579, z 2020r. poz. 150,
284,322.) b) Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza
Szczawna-Zdroju. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualny wpis do rejestru
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082442/01 z dnia 2021-06-14
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
działalności regulowanej potwierdzony „za zgodność z oryginałem”.3. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie
tego warunku4. zdolności technicznej lub zawodowej: Obowiązuje pisemne zapewnienie odbioru
odpadów do przetwarzania przez podmiot obsługujący instalację regionu województwa
Dolnośląskiego (należy wskazać ten podmiot).Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków
udziału w postępowaniu:Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ według
formuły "spełnia - nie spełnia”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga
przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku2. uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają n/w
warunki: a) Posiadają zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r.poz. 701, 730,1403, 1579, z 2020r. poz. 150,
284,322.) b) Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza
Szczawna-Zdroju. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualny wpis do rejestru
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082442/01 z dnia 2021-06-14
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
działalności regulowanej potwierdzony „za zgodność z oryginałem”.3. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie
tego warunku4. zdolności technicznej lub zawodowej: Obowiązuje pisemne zapewnienie odbioru
odpadów do przetwarzania przez podmiot obsługujący instalację regionu województwa
Dolnośląskiego (należy wskazać ten podmiot).Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków
udziału w postępowaniu:Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ według
formuły "spełnia - nie spełnia”

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:a) zmiany
miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,b) zmiany terminów określonych w umowie ze
względu na statutową działalność Spółki, bądź zmiany technologii,c) gdy nastąpi ustawowa
zmiana wysokości stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe
brutto, ceny netto pozostaną bez zmian, d) na umotywowany pisemny wniosek Wykonawcy
dotyczący zmiany podwykonawcy lub Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych w stosunku do wykazanego w ofercie przetargowej, e) w przypadku zmiany
przepisów prawa zwłaszcza ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz
rozporządzeń wykonawczych do tej ustaw oraz w przypadku zmian w prawie miejscowym w
zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, które będą miały bezpośredni wpływ na
prawidłową realizację usług objętych przedmiotem zamówienia.f) ograniczenia lub zawieszenia
świadczenia usług w przypadku pojawienia się czynników o obiektywnym charakterze, mających
znamiona siły wyższej, np. pandemii przy jednoczesnej możliwości adekwatnego wydłużenia
terminu obowiązywania umowy.2. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy
pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI