Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, kuchennych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pajurek@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, kuchennych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74cbed3-5372-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00110241/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zamowienia.law.mil.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia.law.mil.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zap/tp/60/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13, z obiektów Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych poza ustalonymi dniami
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.2 Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, z terenu zgrupowania szkoleniowego studentów Lotniczej Akademii Wojskowej na Lądowisku w miejscowości Nowe Miasto n/Pilicą wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z punktem 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych po zgłoszeniu potrzeby odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania wytwarzanych w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie odpadów: kuchennych ulegających biodegradacji – kod odpadu 20 01 08, olejów i tłuszczy jadalnych – kod odpadu 20 01 25.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z punktem 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na gospodarowaniu odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne wytwarzanymi w Lotniczej Akademii Wojskowej. Gospodarowanie odpadami polegać będzie na ich odbiorze, transporcie, zbieraniu i/lub przetwarzaniu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.). Odpady powstały i powstawać będą w wyniku wykonywania obsług technicznych, usuwania niesprawności na statkach powietrznych należących do Akademickiego Centrum Szkolenia Lotniczego – ACSL, czyszczenia broni oraz bieżącej działalności Lotniczej Akademii Wojskowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z punktem 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru odpadów w pełnych dniach roboczych liczony od dnia zgłoszenia potrzeby ich odbioru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.5 Zadanie nr 5 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na gospodarowaniu odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne stanowiącymi zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, wytwarzanymi w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie. Gospodarowanie odpadami polegać będzie na ich odbiorze, transporcie, zbieraniu i/lub przetwarzaniu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 z późn. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z punktem 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru odpadów w pełnych dniach roboczych liczony od dnia zgłoszenia potrzeby ich odbioru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
Dotyczy Zadań nr: 1, 2
1. Wykonawca powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek a mianowicie:
a) decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów i/lub decyzję na przetwarzanie odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów, zbierania i/lub przetwarzania, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U .2021 r., poz. 888 z późn. zm), w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
d) Wykonawca, który przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.) uzyskał zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów, jeżeli nie posiada jeszcze wydanych przez właściwy urząd posiadanej/ych zmienionych decyzji na podstawie ww. ustawy musi przedstawić dokument potwierdzający złożenie w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę posiadanej/ych decyzji.
Dotyczy Zadania nr 3:
2. Wykonawca musi posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek a mianowicie:
a) decyzję właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i/lub decyzję na przetwarzanie odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r., poz.779 z późn. zm) w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
e) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów, zbierania oraz przetwarzania, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
f) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U.2021 r., poz. 888 z późn. zm.)
g) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego)
h) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego)
i) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kategorii 3 na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego), jeżeli Wykonawca sam przetwarza odpady o kodzie 20 01 08 stanowiące materiał kategorii 3
j) Wykonawca, który przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.) uzyskał zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów, jeżeli nie posiada jeszcze wydanych przez właściwy urząd posiadanej/ych zmienionych decyzji na podstawie ww. ustawy musi przedstawić dokument potwierdzający złożenie w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę posiadanej/ych decyzji.
Dotyczy Zadań nr: 4, 5
3. Wykonawca powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek a mianowicie:
a) decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów i/lub decyzję na przetwarzanie odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów, zbierania i/lub przetwarzania, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia
c) Wykonawca, który przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.) uzyskał zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów, jeżeli nie posiada jeszcze wydanych przez właściwy urząd posiadanej/ych zmienionych decyzji na podstawie ww. ustawy musi przedstawić dokument potwierdzający złożenie w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę posiadanej/ych decyzji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) decyzja właściwego urzędu administracji państwowej na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów i/lub decyzję na przetwarzanie odpadów jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach
b) dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 ro utrzymaniu czystości i porządku w gminach
Dotyczy Zadania nr 3:
b) decyzja właściwego urzędu administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i/lub decyzję na przetwarzanie odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach
k) dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach
l) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
m) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych
n) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
o) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kategorii 3 na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych
Dotyczy Zadań nr: 4, 5
d) decyzja właściwego urzędu administracji państwowej na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów i/lub decyzję na przetwarzanie odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach
e) dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z paragrafem 13 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.law.mil.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni