Transport odpadów o kodzie 20 03 01

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport odpadów o kodzie 20 03 01
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028928
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport odpadów o kodzie 20 03 01

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport odpadów o kodzie 20 03 01

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac642706-9798-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgokolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych wustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzonejest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu GospodarkiOdpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie (dalej: ZGOK), dostępnej pod adresem: https://zgokolsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej:zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące wszczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się wzakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://zgokolsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiająceużycie środków komunikacji elektronicznej i pracę na Platformie Przetargowej ZGOK: dowolnykomputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows oraz dostępem do sieci Internet, zainstalowaneoprogramowanie Acrobat Reader do obsługi dokumentów w formacie PDF, które można pobraćbezpłatnie ze strony internetowej http://get.adobe.com/reader/.Dopuszczalne przeglądarki internetowe:Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31,Mozilla Firefox 26, Opera 18, Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet,, obsługa przez przeglądarkę protokołuXMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowegopowyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. Oświadczenia lub dokumenty przekazywaneza pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych wprzepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: .pdf. Dokumentyelektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZGOK.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą pocztyelektronicznej, na adres email e-mail: zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezes Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Z uwagi na ograniczoną ilość znaków,pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na Platformieprzetargowej ZGOK https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz pocztyelektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej:„Administrator”) jest Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka zograniczoną odpowiedzialnością, adres: 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 53, zarejestrowana w dniu 8marca 2002 roku, pod numerem 0000097877, w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego RejestruSądowego, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział GospodarczyKRS, numer NIP 739-29-54-369, REGON 510734049, kapitał zakładowy 29 993 500 zł.2) W sprawachz zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danychpod adresem email:iod@zgok.olsztyn.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówieniapublicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plusokres przedawnieniaroszczeń;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuje się, że posiada Pani/Pan:a) na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; może zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania oudzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych; przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowaniaw odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lubw celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związkuz art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportu odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości do 38.335 km. Transport będzie odbywał się z ze Stacji Przeładunkowej w Medynach, adres: Medyny 51, 11-100 Lidzbark Warmiński, (dalej: SP Medyny) do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, adres: 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 53, (dalej: ZUOK). Odległość z SP Medyny do ZUOK Olsztyn wynosi 55 km. 2. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającym na zwiększeniu zakresu zamówienia o usługi transportu odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości do 43.980 km.W ramach opcji Wykonawca będzie realizował transport ww. odpadów ze Stacji Przeładunkowej w Polskiej Wsi, adres: Polska Wieś 24A, 11-700 Mrągowo, (dalej: SP Polska Wieś) do ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53 i /lub ze Stacji Przeładunkowej w Trelkowie, adres: Trelkowo 80, 12-100 Szczytno, (dalej: SP Trelkowo) do ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53. Dla obu lokalizacji odległość ze Stacji Przeładunkowej do ZUOK w Olsztynie wynosi 60 km. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części, jednorazowo bądź w kilku częściach.Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli wystąpi zapotrzebowanie na zlecenie usług transportu odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej w Trelkowie i /lub w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie.Biorąc powyższe pod uwagę łączny zakres zamówienia wynosi do 82.315 km (do 38.335 km w ramach zamówienia podstawowego i do 43.980 km w ramach opcji).3. Za załadunki odpowiada Zamawiający.4. Załadunki będą wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 (z wyjątkiem dni wolnych od pracy). Może wystąpić ewentualne zapotrzebowanie na transporty w sobotę, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem.5. Zamawiający w każdy piątek przekaże Wykonawcy zamówienie na transporty na kolejny tydzień.6. Dzienna ilość transportów będzie wynosiła od 1 do 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do podstawiania zestawów typu ruchoma podłoga o minimalnej pojemności 90 m3, przy czym szacowana średnia ładowność 1 transportu wynosi 22-24 Mg. Załadunek naczepy będzie odbywał się ładowarką od góry.8. Ze względu na przedmiot, zamówienie musi być realizowane, w szczególności zgodniez nw. przepisami:• ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020.1219 t.j. z dnia 2020.07.09);• ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04.);• ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020.1439 t.j. z dnia 2020.08.24);oraz innych ustaw, aktów wykonawczych i uchwał mających zastosowanie do przedmiotu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającym na zwiększeniu zakresu zamówienia o usługi transportu odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości do 43.980 km.W ramach opcji Wykonawca będzie realizował transport ww. odpadów ze Stacji Przeładunkowej w Polskiej Wsi, adres: Polska Wieś 24A, 11-700 Mrągowo, (dalej: SP Polska Wieś) do ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53 i /lub ze Stacji Przeładunkowej w Trelkowie, adres: Trelkowo 80, 12-100 Szczytno, (dalej: SP Trelkowo) do ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53. Dla obu lokalizacji odległość ze Stacji Przeładunkowej do ZUOK w Olsztynie wynosi 60 km. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części, jednorazowo bądź w kilku częściach.Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli wystąpi zapotrzebowanie na zlecenie usług transportu odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej w Trelkowie i /lub w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych poprzestając na ocenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych poprzestając na ocenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, ponieważ nie są one konieczne do przeprowadzenia przedmiotowego postepowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1., Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.4. Zapisy zawarte w pkt 3. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.5. Zapisy zawarte w pkt 1.-3. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.6. Zamawiający nie wzywa do złożenia dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 1., pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:a. wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,c. ustanowionego pełnomocnika oraz d. zakres jego umocowania, a takżee. oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Możliwość zmian Umowy istnieje w razie:1) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego,2) zaistnienia siły wyższej, 3) wystąpienia okoliczności, na które żadna ze Stron nie miała wpływu,4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,5) zmiany wielkości strumienia odpadów wpływających do Zamawiającego,6) awarii wyposażenia technicznego Zamawiającego lub innej okoliczności uniemożliwiającej stały i nieprzerwany odbiór odpadów przez Wykonawcę;7) niewyczerpania ilości km w okresie realizacji Umowy.2. W okolicznościach określonych w ust. 1 powyżej, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia umowy dotyczące terminu wykonania.3. Zmiana umowy jest możliwa w przypadkach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. 4. Zakres zmiany terminu będzie dokonywany odpowiednio do zakresu adekwatnego związku przyczynowo-skutkowego okoliczności wynikającej z danej przesłanki do zmiany terminu. W szczególności okres realizacji Umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 6. W razie zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki i odpowiednio do okresu, w którym zastosowanie ma zmieniona stawka. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, nie wcześniej jednak niż po wejściu w życie zmienionych przepisów 7. Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jakiejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy PZP, tj. zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 7, nie wcześniej jednak niż po wejściu w życie zmienionych przepisów oraz otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 10.9. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określoną w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje zamieszczone są w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI