Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u
w okresie 12 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A
1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158794304
1.5.8.) Numer faksu: 158794342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jezowe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u
w okresie 12 miesięcy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1d7dc95-83bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067840/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1d7dc95-83bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
13. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności
(przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
15. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
16. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania
konta„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
18. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
19. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
23. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia lub na adres
email: przetargi@jezowe.pl
25. Zamawiający, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/ , tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący
format plików .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie
swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie
informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe. Z Administratorem można się kontaktować pocztą
tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Jeżowem 37-430 Jeżowe 136a, pocztą elektroniczną pod adresem: sekretariat@jezowe.pl lub
telefonicznie pod numerem:15 8794 304
2. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pocztą elektroniczną na adres mail: kchaber.kancelaria@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu: - prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 900000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu
i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u zlokalizowanego w miejscowości Jeżowe
w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Załadunek, transport i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01.
2) Załadunek, transport i zagospodarowanie bioodpadów stanowiących odpady komunalne.
3) Załadunek, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych takich jak:
a) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury
b) metale, opakowania z metali
c) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych
d) szkło, opakowania ze szkła
e) opakowania wielomateriałowe,
f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
g) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
h) zużyte opony,
i) odpady niebezpieczne,
j) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,
k) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
l) odzież i tekstylia,
ł) przeterminowane leki i chemikalia,
m) popiół,
n) zużyte baterie i akumulatory,
o) bioodpady stanowiące odpady komunalne,
p) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
4) Opróżnianie koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Jeżowe (w tym także kosze w parkach, na placach zabaw, nad zalewem).
5) Wykonawca jest zobowiązany odebrać z nieruchomości każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych (zgodnie z frakcją zbieraną w danym dniu według harmonogramu) oraz poinformować pracownika Urzędu Gminy e-mail-owo wraz z załączoną dokumentacją fotograficzną, jeżeli ilość wystawionych odpadów znacznie odbiega od przeciętnej ilości lub wzbudza wątpliwości (np. w wystawionych odpadach znajdują się śmieci pochodzące z prowadzenia działalności gospodarczej).
6) Odbiór odpadów po zbiórkach w ramach Akcji Sprzątanie Świata/ Sprzątanie Ziemi itp. (dwa razy w roku w miesiącu kwiecień oraz wrzesień), odpady pozostawione będą w wyznaczonych miejscach (odbiór na zgłoszenie tel. lub e-mail).
7) Odbiór odpadów po imprezach plenerowych: Wakacjonalia 1x w roku, pikniki
i festyny sołeckie - 1x w roku w danym sołectwie (15 sołectw), na zgłoszenie (tel., e-mail) Zamawiającego. Liczba imprez plenerowych może ulec zmianie i należy to uwzględnić. Odbiór
w następny dzień (roboczy) po dniu imprezy.
Na czas trwania imprezy tzw. „Wakacjonalia” (z reguły ostatni weekend lipca) Wykonawca powinien udostępnić - podstawić 2 kontenery KP7 oraz 4 kontenery 1100 l w miejsce wskazane przez Zamawiającego na plac, gdzie odbędzie się impreza (Boisko rezerwowe stadionu SPARTA Jeżowe). Kontenery powinny być podstawione najpóźniej dzień przed rozpoczęciem imprezy (do godz. 15-tej.)
4. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady stanowiące odpady
komunalne – 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
2) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
3) szkło, opakowania ze szkła - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
4) metale, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów,
6) odpady wielkogabarytowe i zużyte opony - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów,
7) odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów.
Gmina nie wyraża zgody na określenie limitów odbieranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych.
8) zimny popiół – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów. Wykonawca odbierając worki z popiołem pozostawi worki na wymianę w takiej samej ilości jakiej były one odebrane,
9) odzież i tekstylia – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów,
10) opróżnianie koszy w miejscach publicznych – podczas każdej zbiórki odpadów na danej trasie,
11) opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (większość pojemników typu „dzwon”, kilka siatkowych), stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego – na zgłoszenie Zamawiającego,
12) zużyte baterie i akumulatory, które będą zbierane w wyznaczonych punktach (Urząd Gminy, szkoły zlokalizowane na terenie gminy Jeżowe, biblioteki publiczne z terenu gminy Jeżowe oraz PSZOK). Odebranie odpadów będzie następowało w zależności od zapełnienia pojemników po zgłoszeniu (tel. / e-mail) potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia,
13) przeterminowane leki - 2 punkty zbiórki: apteka Medica (Jeżowe 652C) oraz PSZOK. Odbieranie na zgłoszenie (tel./ e-mail) Zamawiającego (w zależności od potrzeb). Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia. Liczba aptek może ulec zmianie i należy to uwzględnić.
Zbiórka odpadów w dni wyznaczone w harmonogramie powinna zakończyć się do godziny 15.00. Dopuszcza się zbieranie odpadów także w późniejszych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu tego
z Zamawiającym.
Wykonawca obowiązany jest po uprzednim poinformowaniu telefonicznym do dokonania ważeń pojazdu przed oraz po zbiórce danej frakcji odpadów zebranych z tereny gminy Jeżowe na wadze znajdującej się w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (obok oczyszczalni ścieków, 37-430 Jeżowe 530A).
Odpady z PSZOK-u:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK-u), który jest prowadzony przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli pracownikowi obsługującemu PSZOK niezbędnych instrukcji w zakresie prawidłowego prowadzenia PSZOK-u, w tym poprawnej segregacji odpadów zgodnej z kodami odpadów i przepisami prawa.
W PSZOK-u są zbierane następujące rodzaje odpadów komunalnych: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, szkło, opakowania ze szkła, metale, opakowania z metalu, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zimny popiół, odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz, szkło okienne, chemikalia, odpady niebezpieczne (farby, kleje, rozpuszczalniki, lakiery, pozostałości po środkach ochrony roślin i opakowania po tych środkach, świetlówki itp.), zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, odpady tekstyliów i odzieży.
W PSZOK-u są ustalone limity na zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz gruz.
- zużyte opony – 4 opony rocznie dla mieszkańca.
- odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz - w ilości do 2 m3 /rok dla mieszkańca.
Jeżeli zaistnieje taka potrzeba Wykonawca sam lub po zgłoszeniu Zamawiającego na czas trwania umowy udostępni nieodpłatnie dodatkowe kontenery z przeznaczeniem na zbieranie danej frakcji odpadów.
Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u: po zgłoszeniu (tel./ e-mail) Zamawiającego. Odbiór do
dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
Na dzień zakończenia umowy Wykonawca musi odebrać z PSZOK-u wszystkie odpady komunalne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami z przypisaniem im odpowiednio wag
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szkolenia promujące selektywną zbiórkę odpadów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.) obejmujące teren Gminy Jeżowe;
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jeżowe. ( zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.),
c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. z 2020 poz. 797 z póżn. zm.), lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy co najmniej jedną usługę odbierania odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 1 000 Mg.
b) dotyczącej osób: Nie dotyczy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Zał. nr 2 Szczegółowy formularz cenowy,
b) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.) obejmujące teren Gminy Jeżowe;
c) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jeżowe. ( zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.),
d) Aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. z 2020 poz. 797 z póżn. zm.), lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
e) Zał. nr 3 OŚWIADCZENIE o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
f) Zał. nr 4 OŚWIADCZENIE o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotu udostępniającego
zasoby, ( jeżeli dotyczy)
g) Zał. nr 5 Propozycja treści zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów, ( jeżeli dotyczy)
h) Zał. nr 6 OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( jeżeli dotyczy)
i) Dowód wniesienia wadium
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z wzorem załączonym do SWZ.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia.
- Dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł
(słownie: sto tysięcy złotych)
- Wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane stanowiący zał. nr 7 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Oświadczenia Wykonawcy, że w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 11 do SWZ,
- Wykaz instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których przekazywane będą odebrane odpady - Zał. nr 8
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zał. nr 2 Szczegółowy formularz cenowy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15. 000,00 zł (słownie:
piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należny wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
SanBank. Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe
Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jeżowe, 37-430 Jeżowe 136A
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
26.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
26.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
26.3 W przypadki wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
26.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe. Przedmiotowe środki dowodowe składają Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunków na zasadach określonych w SWZ.
26.5 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór Formularz 3.3.
26.6 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
26.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których zdolności te są wymagane.
26.8 Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie ma być podpisane przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 9. ZMIANY W UMOWIE
1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
2. Zamawiający nie dopuszcza zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w ust. 4.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza ofertowego - https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni