Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A
1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158794304 wew.110
1.5.8.) Numer faksu: 158794342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-506b1d99-38a1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009088/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe w okresie 12 miesięcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-506b1d99-38a1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail:
przetargi@jezowe.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jezowe.biuletyn.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA RODO Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kchaber.kancelaria@gmail.com
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „ZP.271.20 .2020
„ Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy.”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20. 2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 838000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy
tj. od 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Jeżowe. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady stanowiące odpady komunalne – 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
2) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
3) szkło, opakowania ze szkła - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
4) metale, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów,
6) odpady wielkogabarytowe i zużyte opony - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów,
7) odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów. Gmina nie wyraża zgody na określenie limitów odbieranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Gmina zastrzega sobie, że okna mają także być odbierane w całości, bez konieczności rozbierania ich na części.
8) zimny popiół – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów,
9) opróżnianie koszy ulicznych – nie dopuszczając do ich przepełnienia, min. 1 raz w miesiącu.
10) opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (większość pojemników typu „dzwon”, kilka siatkowych), stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego – nie dopuszczając do ich przepełnienia,
11) zużyte baterie i akumulatory, które będą zbierane w wyznaczonych punktach przez Zamawiającego (gmina, biblioteka publiczna w Jeżowem + PSZOK). Odebranie odpadów będzie następowało w zależności od zapełnienia pojemników po zgłoszeniu (tel., e-mail) potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia.
12) przeterminowane leki - 2 punkty zbiórki (apteki) na terenie Gminy Jeżowe (+ PSZOK). Wyposażenie w pojemniki (tylko dla apteki) ciąży na Wykonawcy (w pierwszym dniu rozpoczęcia świadczenia usługi), odbieranie na zgłoszenie (tel., e-mail) Zamawiającego (w zależności od potrzeb). Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia. Liczba aptek może ulec zmianie i należy to uwzględnić.
Zbiórka odpadów w dni wyznaczone w harmonogramie powinna zakończyć się do godziny 15.00. Dopuszcza się zbieranie odpadów także w późniejszych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu tego
z Zamawiającym. Odbiór (we własnym zakresie) pojemników będących własnością Wykonawcy nie może nastąpić wcześniej niż po upływie okresu realizacji umowy. Wykonawca po zakończeniu umowy odbierze własne pojemniki wraz z ich zawartością bez ponoszenia dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu został opisany w SWZ oraz w projekcie umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty ,Termin płatności faktury , Szkolenia promujące selektywną zbiórkę odpadów w szkołach
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szkolenia promujące selektywną zbiórkę odpadów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.) obejmujące teren Gminy Jeżowe;
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jeżowe. ( zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.),
c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. z 2020 poz. 797 z póżn. zm.), lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy co najmniej jedną usługę odbierania odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 1 000 Mg. Wykonawca dołączy Zał. nr 6 wraz z Poświadczenie należytego wykonania umowy z podaniem ilości odpadów odebranych)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.) obejmujące teren Gminy Jeżowe;
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jeżowe. ( zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.),
c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. z 2020 poz. 797 z póżn. zm.), lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
- Dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
- Wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane stanowiący formularz nr 4 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia.
23.3 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
23.4 Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15. 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należny wnieść przelewem na konto Zamawiającego: SanBank. Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jeżowe, 37-430 Jeżowe 136A
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
26.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
26.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
26.3 W przypadki wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
26.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe. Przedmiotowe środki dowodowe składają Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunków na zasadach określonych
w SWZ.
26.5 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór Formularz 3.3.
26.6 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
26.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których zdolności te są wymagane.
26.8 Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie ma być podpisane przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowanie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (SWZ). Zamawiający nie dopuszcza zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w ust. 4.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Załączniki do SWZ:
Formularz nr 1 Formularz oferty,
Formularz nr 2 OŚWIADCZENIE o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
Formularz nr 3.1. OŚWIADCZENIE o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotu udostępniającego zasoby,
Formularz nr 3.2. Propozycja treści zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów,
Formularz nr 3.3. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(oświadczenie składane jest na podstawie art. 117 ust 4 ustawy pzp),
Formularz nr 4 Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat,
Formularz nr 5 Wykaz instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których przekazywane będą odebrane odpady,
Formularz nr 6 Projekt umowy na wykonanie usługi.