Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżowe
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jeżowe
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-02
  • Numer ogłoszenia605249-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605249-N-2020 z dnia 2020-11-02 r.

Gmina Jeżowe: Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżowe, krajowy numer identyfikacyjny 83040941300000, ul. Jeżowe  , 37-430  Jeżowe, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 794 304, e-mail jezowe@pro.onet.pl, faks 158 794 304.
Adres strony internetowej (URL): www.jezowe.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jezowe.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jezowe.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urzad Gminy Jezowe, 37-430 Jezowe 136A pok. Nr 11 Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy.
Numer referencyjny: ZP.271.08.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na terenie Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021r. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Jeżowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Załadunek, transport i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2) Załadunek, transport i zagospodarowanie bioodpadów stanowiących odpady komunalne. 3) Podmiot odbierający odpady komunalne wskaże w ofercie (zał. Nr 7) instalacje, do których będzie przekazywał odpady (z uwzględnieniem art. 9e ustawy z dnia 13 czerwca 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego te odpady. Opróżnianie koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Jeżowe (w tym także kosze w parkach, na placach zabaw, nad zalewem). 4) Załadunek, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów przez właścicieli nieruchomości: a) papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, b) szkło, opakowania ze szkła, c) metale, opakowania z metali, d) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, e) opakowania wielomateriałowe, f) bioodpady stanowiące odpady komunalne, h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, i) zużyte baterie i akumulatory,j) przeterminowane leki,k) meble i inne odpady wielkogabarytowe i zużyte opony,l) odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz oraz zimny popiółł) chemikalia, odpady niebezpieczne (farby, kleje, rozpuszczalniki, lakiery, pozostałości po środkach ochrony roślin i opakowania po tych środkach, świetlówki itp.), m) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, n) odpady tekstyliów i odzieży. 4. Wykonawca jest zobowiązany odebrać z nieruchomości każdą ilość zebranych odpadów. 5. Odbiór odpadów po zbiórce odpadów w ramach Akcji Sprzątanie Świata/ Sprzątanie Ziemi (raz w roku w miesiącu wrzesień), odpady pozostawione będą przy szkołach podstawowych – 7 szkół (odbiór możliwy podczas zbiórki zwykłej). 6. Odbiór odpadów po imprezach plenerowych: Dni Jeżowego 1x w roku, Lasoviana 1 x w roku, pikniki i festyny sołeckie - 1x w roku w danym sołectwie (15 sołectw), na zgłoszenie (tel., e-mail lub fax) Zamawiającego. Liczba imprez plenerowych może ulec zmianie i należy to uwzględnić. Odbiór w następny dzień (roboczy) po dniu imprezy. Na czas trwania imprezy tzw. „Dni Jeżowego” (koniec lipca każdego roku) Wykonawca powinien udostępnić - podstawić 3 kontenery KP7 w miejsce wskazane przez Zamawiającego na plac, gdzie odbędzie się impreza (z reguły obok stadionu). Kontenery powinny być podstawione najpóźniej dzień przed rozpoczęciem imprezy (tj. piątek do godz. 15-tej.) 7. Wymagana częstotliwość wywozu odpadów: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady stanowiące odpady komunalne – 2 razy w miesiącu od kwietnia do października oraz 1 raz w miesiącu od listopada do marca wg harmonogramu, 2) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu, 3) szkło, opakowania ze szkła - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu, 4) metale, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu wg harmonogramu, 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów, 6) odpady wielkogabarytowe i zużyte opony - 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz – 2 razy w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów. Gmina nie wyraża zgody na określenie limitów odbieranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 8) zimny popiół – 2 x w roku. Termin zbiórki musi być zawarty w harmonogramie odbioru odpadów, 9) opróżnianie koszy ulicznych – nie dopuszczając do ich przepełnienia, min. 1 raz w miesiącu. 10) opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (większość pojemników typu „dzwon”, kilka siatkowych), stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego – nie dopuszczając do ich przepełnienia,11) zużyte baterie i akumulatory, które będą zbierane w wyznaczonych punktach przez Zamawiającego (gmina, biblioteka publiczna w Jeżowem + PSZOK). Wykonawca wyposaży Zamawiającego w 2 pojemniki na zużyte baterie (dla gminy i biblioteki publicznej w Jeżowem, w pierwszym dniu rozpoczęcia świadczenia usługi). Odebranie odpadów będzie następowało w zależności od zapełnienia pojemników po zgłoszeniu (tel., e-mail lub fax) potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia. 12) przeterminowane leki - 2 punkty zbiórki (apteki) na terenie Gminy Jeżowe (+ PSZOK). Wyposażenie w pojemniki (tylko dla apteki) ciąży na Wykonawcy (w pierwszym dniu rozpoczęcia świadczenia usługi), odbieranie na zgłoszenie (tel., e-mail lub fax) Zamawiającego (w zależności od potrzeb). Odbiór do dwóch dni od zgłoszenia. Liczba aptek może ulec zmianie i należy to uwzględnić. Zbiórka odpadów w dni wyznaczone w harmonogramie powinna zakończyć się do godziny 15.00. Dopuszcza się zbieranie odpadów także w późniejszych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. Odbiór (we własnym zakresie) pojemników będących własnością Wykonawcy nie może nastąpić wcześniej niż po upływie okresu realizacji umowy. Wykonawca po zakończeniu umowy odbierze własne pojemniki wraz z ich zawartością bez ponoszenia dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK-u), który jest prowadzony przez Zamawiającego; Wykonawca udzieli pracownikowi obsługującemu PSZOK niezbędnych instrukcji w zakresie prawidłowego prowadzenia PSZOK-u, w tym także w zakresie prowadzenia dokumentacji przewidzianej w przepisach prawa. W PSZOK-u są zbierane następujące rodzaje odpadów komunalnych: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, szkło, opakowania ze szkła, metale, opakowania z metalu, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe (zbierane luzem pod zadaszeniem), zużyte opony, zimny popiół, odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz, szkło okienne, chemikalia, odpady niebezpieczne (farby, kleje, rozpuszczalniki, lakiery, pozostałości po środkach ochrony roślin i opakowania po tych środkach, świetlówki itp.), zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, odpady tekstyliów i odzieży. Gmina zastrzega sobie, że okna mają także być odbierane w całości, bez konieczności rozbierania ich na części. W PSZOK-u są ustalone limity na zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz gruz. - zużyte opony – 4 opony rocznie dla mieszkańca - odpady budowlane i rozbiórkowe, gruz - w ilości do 2 m3 /rok. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u: nie dopuszczając do przepełnienia pojemników, min. 1 x na miesiąc. Na dzień zakończenia umowy Wykonawca musi odebrać z PSZOK-u wszystkie odpady komunalne. Podmiot odbierający odpady komunalne z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych jest obowiązany do: 1) przekazywania bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady przyjętych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach; 2) przekazywania Wójtowi raz na kwartał informacji (kart przekazania odpadu) dot. rodzaju, ilości, sposobu oraz miejsca zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z PSZOK-u. PSZOK jest czynny w piątki i w soboty od 9 do 14-tej. Dni i godziny otwarcia PSZOK-u mogą ulec zmianie. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa (w tym przepisami prawa miejscowego). 11. Odpady komunalne mają być odbierane od właścicieli nieruchomości z miejsca przed posesją (mostka), jeśli nieruchomości te położone są przy drogach publicznych. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę fakt, że mogą to być wąskie uliczki i dostosować pojazd w celu odebrania odpadów sprzed posesji. Wykonawca powinien zwrócić uwagę na nieruchomości (na chwilę obecną) w Sołectwie Jeżowe Podgórze, które są położone z tyłu przy drogach gminnych i odbierać stamtąd odpady komunalne. Zakłada się, że drogi te będą przejezdne w czasie zimy, co jest niezbędne w celu realizacji ww. zadania. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach według obowiązującego wzoru, a także wszelkich innych dokumentów, o ile przepisy prawa tak stanowią. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kopii dowodów dostarczenia odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Wójtowi informacji o masie pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych (także 19 12 12 po sortowaniu odpadów segregowanych). 15. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 16. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na gminę poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji kierowanych do składowania. 17. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła. 18. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 19. W przypadku nieosiągnięcia poziomów o których mowa w pkt. 16, 17 i 18 Wykonawca jest zobowiązany do zapłacenia na rzecz Zamawiającego kwoty, jaką Zamawiający zapłacił lub jest zobowiązany zapłacić z tytułu nałożenia kary za nieosiągnięcie tych poziomów. Obowiązek zapłacenia na rzecz Zamawiającego nałożonych na niego kar ponosi Wykonawca również w przypadku, gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 20. Standard sanitarny wykonania usług oraz ochrony środowiska: 20.1. Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu. Sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 20.2. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. b) wyposażyć pojazdy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych oraz umożliwić Zamawiającemu dostęp online poprzez dedykowany program bądź stronę internetową, c) wyposażyć pojazdy w urządzenie umożliwiające rejestrację przebiegu trasy, załadunku i wyładunku odpadów, dodatkowo aby system rejestrował dokładną datę, czas oraz współrzędne geograficzne. Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami zmieszanymi. 21. Na rok 2021 Wykonawca po konsultacji z Zamawiającym ustali termin odbioru odpadów i dostarczy harmonogramy właścicielom nieruchomości oraz 100 szt. harmonogramów do urzędu gminy (przed rozpoczęciem nowego roku kalendarzowego). Harmonogram powinien być kolorowy, zgodnie z kolorystyką worków i odpadów jakie powinny być w nim umieszczane. Harmonogram o którym mowa wyżej powinien zawierać również informacje edukacyjne związane z selektywną zbiórką odpadów (sposoby segregacji). Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. Harmonogram odbioru odpadów musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy do Urzędu Gminy Jeżowe 100 kompletów worków do zbiórki odpadów dla następujących frakcji: papier (niebieski), szkło (zielony), bioodpady (brązowy), metale i tworzywa sztuczne (żółty) z tym, że worki na metale i tworzywa sztuczne (żółte) mają być dostarczone w ilości po 2 szt. 26. Do obowiązków Wykonawcy należy kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a także zdeklarowanego posiadania kompostownika co wiąże się z zakazem wystawiania bioodpadów w czasie zbiórki oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości ww. obowiązków. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację (np. oświadczenie, protokół lub notatkę służbową oraz dokumentację fotograficzną) umożliwiającą identyfikację nieruchomości. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości i w jakim dniu doszło do ustalenia ww. zdarzenia. W przypadku stwierdzenia niewykonania obowiązku segregacji przez właściciela nieruchomości, Wykonawca odbierający odpady ma obowiązek odebrać je jako odpady zmieszane. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w SIWZ wraz z załącznikami.

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90512000-9
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja usługi w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.) obejmujące teren Gminy Jeżowe; b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Jeżowe. ( zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. z 2020 poz. 797 z póżn. zm.), lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy co najmniej jedną usługę odbierania odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 2 000 Mg.Wykonawca dołączy Zał. nr 6 wraz z Poświadczenie należytego wykonania umowy z podaniem ilości odpadów odebranych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.2. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 wraz ze złożeniem oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających spełnienie na dzień składania ofert następujących warunków udziału w postępowaniu: 7.4.1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje, tj.: 1) kopia aktualnego zezwolenia na transport odpadów obejmującego Gminę Jeżowe; 2) kopia wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Jeżowe; W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p. Wykonawcy muszą złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 4 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych przez siebie oświadczeniach – Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 7.8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie – Załącznik nr 5 do SIWZ – dotyczące podwykonawców. 7.9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wszelkie Oświadczenia (w tym Wykazy), o których mowa w niniejszej specyfikacji dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, dowód potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł.) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.11.2020 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: (Art 45.1.6 ) 1) pieniądzu W tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SanBank .Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. 2019 poz. 310 oraz z 2019 poz. 243 i 2018 poz. 2232). 6) Z uwagi na zaistniałą sytuację z szerzącą się epidemią COVID 19 w przypadku gdy nie ma możliwości uzyskania i podpisania przez bank gwarancji w formie papierowej Zamawiający dopuszcza wadium w postaci elektronicznej: W przypadku wniesienia wadium w postaci elektronicznej , należy przedłożyć dokument w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokument należy przesłać na adres e- mail: sekretariat@jezowe.pl4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Szkolenia promujące selektywną zbiórkę odpadów 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wzoru umowy będą rozpatrywane jak dla całej s.i.w.z. zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3. Dopuszczalne zmiany treści umowy - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 12 wzoru umowy (załącznik do niniejszej specyfikacji). 4. Wszelkie zmiany umowy zostaną dokonane w Aneksach w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wywiezienie bloczków betonowych i 3 wiaderek gruzu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wywiezienie bloczków betonowych i 3 wiaderek gruzu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI