Świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstka
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • ZamawiającyWójt Gminy Ustka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00282283
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4278d20c-4d1c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000982/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) na terenie GU oraz transportu zebranych w nim odpadów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.ustka.ug.gov.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ustka.ug.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z
zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów
stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań
dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci
papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej
Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.
6. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
7. Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Złożenie oferty:
a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Formularz Oferty jest dostępny dla
wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ.
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –
„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Ustka ul. Dunina
24, 76-270 Ustka reprezentowana przez Wójta Gminy Ustka. Administrator wyznaczył Inspektora
Ochrony Danych Osobowych p. Pani Katarzyna Jakubowska, e-mail: iod@ustka.ug.gov.pl;, z którym w
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem iod@ustka.ug.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 693 064 318.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich
wniesienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ.
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –
„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Ustka ul. Dunina
24, 76-270 Ustka reprezentowana przez Wójta Gminy Ustka. Administrator wyznaczył Inspektora
Ochrony Danych Osobowych p. Pani Katarzyna Jakubowska, e-mail: iod@ustka.ug.gov.pl;, z którym w
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem iod@ustka.ug.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 693 064 318.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich
wniesienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.33.2021.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa w zakresie prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej zwanym w umowie PSZOK) w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów.
2. Przedmiot zamówienia::
1) W ramach dofinansowania uzyskanego dla projektu pn. Realizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na działce nr 20 w miejscowości Wodnica
na terenie gminy Ustka” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 gmina Ustka utworzyła PSZOK-a dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy. Jest on zlokalizowany w m. Wodnica 70, t.j. na dz. nr 20 w obrębie geodezyjnym Wodnica, gmina Ustka. Teren jest ogrodzony i urządzony, w skład obiektu wchodzą m.in. waga najazdowa, rampa, kontenery na zbierane odpady oraz budynek socjalny.
2) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a) przyjęcie w użyczenie nieruchomości, na której znajduje się PSZOK, wraz
z infrastrukturą i urządzeniami;
b) prowadzenie i obsługa w imieniu Gminy Ustka PSZOK-a;
c) odpady zebrane w PSZOK będą transportowane do Instalacji Komunalnej lub przekazywane instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych nie posiadającej statusu Instalacji Komunalnej, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania
z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.
z 2021 r. poz. 779 ze zm.);
d) dopuszcza się wykonywanie usługi transportu odpadów z miejsca ich wytworzenia
do PSZOK-a przez Wykonawcę, wówczas koszty transportu pokrywa właściciel nieruchomości, z której zostały odebrane odpady.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Specyfikacja warunków zamówienia, projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ.
4. Dane szacunkowe niezbędne do przygotowania oferty:
- Szacunkowa ilość kilometrów dot. transportu odpadów z PSZOK-a do RIPOK wynosi: 1.000 km w skali 1 miesiąca, w sali 12 miesięcy 12.000 km.
- Liczba mieszkańców wynikających z danych ewidencji ludności na dzień 31 grudnia 2020 roku – 8034.
- Liczba złożonych deklaracji ok. 3280.
5. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania określonymi w ustawie o odpadach, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wojewódzkim planem gospodarki odpadami oraz wymaganiami ochrony środowiska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie
zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość pracowników posiadających minimum roczne doświadczenie w obsłudze Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 14 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (art. 266 w zw. z art. 112 ustawy PZP).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) zezwolenie na zbieranie odpadów - zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 roku poz. 779 ze zm.),
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ustka zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U z 2021 r. poz. 888 ze zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 6.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) zezwolenie na zbieranie odpadów - zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 roku poz. 779 ze zm.),
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ustka zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U z 2021 r. poz. 888 ze zm.);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:
1) Formularz ofertowy;
2) OŚWIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125 ust 1 ustawy pzp].
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - którego wzór stanowiące załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik wykonawców lub każdy z wykonawców;
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z wykonawców;
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa lit a) i lit. b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby [art. 266, art. 273 ust. 1 w zw z art. 125 ust 5 ustawy pzp] - odpowiednio załącznik nr 4 oraz 5 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby [art. 118 ust. 3 ustawy pzp].
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Uwaga: Dokument ma być złożony wraz z ofertą tylko w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ŻadenzWykonawcówwspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia nie możepodlegaćwykluczeniu zpostępowania.W
odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowychlub doświadczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniamogą polegaćna zdolnościach tych
Wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi,do realizacjiktórych te zdolności są
wymagane. Wykonawcy wspólnieubiegający się oudzieleniezamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność zawykonanieumowy.OŚWIADCZENIA [art.273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125
ust 1 ustawypzp].a)oświadczenie o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu - którego
wzórstanowiącezałącznik nr 2 do SWZ - w przypadkuwspólnego ubiegania się o
zamówienieprzezwykonawców, oświadczenie o spełnieniuwarunków udziału w postępowaniu
składaichpełnomocnik wykonawców lub każdy zwykonawców ;b) oświadczenie
oniepodleganiuwykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 –6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawypzp - któregowzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - wprzypadku wspólnego ubiegania się
ozamówienie przezwykonawców, oświadczenie oniepodleganiu wykluczenia składa każdy
zwykonawców;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 454, 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji umowy na skutek:
a) Zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej,
z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: Zmiany dotyczą rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu przyjmowanych odpadów, wskazanego w § 1 ust. 3 pkt. 2 lit. b),
b) Zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa i będą dokonane
w zakresie wynikających z tych zmian, jednakże z zastrzeżeniem lit. c)
i d) wynagrodzenie nie ulega zmianie,
c) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany
w trakcie trwania Umowy stawek opłat za korzystanie ze środowiska naturalnego wpływających bezpośrednio na wartość świadczonych usług a całkowicie niezależnych od Wykonawcy, w zakresie jakim zmiana na wpływ na koszt usługi,
d) Zmiany osób posiadających doświadczenie określone w punkcie 22.4.2. SIWZ oraz w złożonym formularzu ofertowym, wskazanych przez Wykonawcę w §5 ust 2, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 22.4.2. SIWZ i formularzu ofertowym oraz uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego.
e) Zmiany dotyczą osób wskazanych w §5 ust 1 Umowy,
f) Zmiany są związane z rozszerzeniem zakresu użyczonego mienia, objętego przekazaniu Wykonawcy na mocy niniejszej umowy,
g) Zmiana terminu obowiązywania niniejszej umowy przez przedłużenie o 1 miesiąc,
h) zawieszenia prac (realizacji umowy) z powodu okoliczności związanych
z wystąpieniem COVID-19, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić w trybie i na zasadach wskazanym w art. 15 r. ustawy z dnia 31 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.),
i) o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy o czas (okres w dniach), w którym z powodu w/w okoliczności roboty nie mogły być wykonywane;
2) ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czym cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość usług, od realizacji których odstąpiono, wartość robót wykonanych zostanie określona na podstawie formularza cenowego (według wartości ofertowej wyszczególnionych prac wchodzących w zakres elementu zamówienia) z uwzględnieniem ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie
z § 9 ust. 1 umowy.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z podwykonawcy,
z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ.
5) zmiana terminu w przypadku zmiany zakresu usługi w trybie art. 455 ust.2 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI