IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto za realizację zamówienia |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.wola.waw.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w Ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej www.wola.waw.pl wzór Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa Wniosek wraz z załącznikami w Siedzibie Zamawiającego. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć do dnia 20.03.2019 r. do godz. 10:00. Złożenie Wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień wzoru umowy. Zamawiający, po weryfikacji złożonych Wniosków oraz oświadczeń i dokumentów, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom, tj. Wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu, zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we Wniosku. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. 3. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 4. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10; 2) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. 3) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; 4) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; 5) posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 208.977,99 zł. 2. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 3. Minimalne postąpienie wynosi 500,00 zł. 4. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy (udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego). Ceny jednostkowe w formularzu cenowym mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była co najwyżej równa cenie oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2019-03-20 godzina:
10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 02.04.2019 r. o godzinie 10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
02.04.2019 r. o godz. 10:15, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 min. od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, nie wcześniej jednak niż po upływie 15 min od otwarcia licytacji elektronicznej. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt Umowy UD-XVII-WIR-B/III/1/3-…-2019/2020-………. zawarta w dniu…............2019 r. w Warszawie, pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa, Dzielnicą Wola z siedzibą al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, Regon: 015259640-00184, reprezentowanym przez: …………………….. – Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, działającego na podstawie udzielonego przez Prezydenta m. st. Warszawy pełnomocnictwa nr ………………… z dnia …………………. i …………………….. – Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, działającego na podstawie udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pełnomocnictwa nr ………………….z dnia ………………….. zwanym dalej „Zamawiającym”, a ………………………… z siedzibą w ……………… przy…………., NIP ……………., REGON ……………, wpisaną do ……………………… zwanym dalej „Wykonawcą”, w imieniu której działa: …………………………………………., zwanych dalej łącznie „Stronami”. W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 r. poz. 1986, ze. zm.), w trybie licytacji elektronicznej, które to zamówienie wpisano do Rejestru Zamówień Publicznych pod numerem ……… w dniu ………… r., została zawarta umowa o następującej treści: § 1 Przedmiot umowy 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania: „Świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych”. 2. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do opróżniania 203 szt. koszy na odpady niesegregowane, ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola, minimum 5 razy w tygodniu, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość przestawiania koszy na odpady niesegregowane, według lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w harmonogramie. 4. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dostawy koszy ulicznych bądź wkładów do koszy ulicznych, wraz z ich montażem w miarę zaistniałych potrzeb, poprzez dokonanie zmiany w harmonogramie. Dostarczone przez Wykonawcę kosze, opróżniane będą za cenę jednostkową, wskazaną w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 5. Ogólne wynagrodzenie za wszystkie usługi nie może przekroczyć kwoty zawartej w § 3 ust. 2. 6. Wykonawca w ramach usługi opróżniania koszy jest zobowiązany do uprzątnięcia niesegregowanych odpadów, znajdujących się w obrębie 3 m od kosza. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przestawienia kosza w obrębie 10 m, od jego pierwotnej lokalizacji, w ramach usługi opróżniania koszy ulicznych. Zamawiający o przestawieniu kosza będzie informował Wykonawcę pisemnie, każdorazowo, w przypadku zaistnienia potrzeby. 8. W przypadku dewastacji bądź kradzieży kosza, wkładu, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia przedstawiciela ze strony Zamawiającego wskazanego w § 4 ust. 6, telefonicznie i SMS lub drogą elektroniczną. 9. Parametry techniczne koszy i wkładów do koszy wraz z przykładami koszy znajdującymi się na terenie Dzielnicy Wola zostały określone w załączniku nr 3 do umowy. § 2 Termin realizacji 1. Przedmiot Umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.05.2019 r. do dnia 04.05.2020 r., ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 2 umowy. 2. W przypadku niewykorzystania środków wskazanych w § 3 ust. 2 dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu świadczenia usług objętych niniejszą umowa, o maksymalnie 30 dni, ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty o której mowa w § 3 ust. 2 umowy. 3. Zmiana wskazana w ust. 2 dokonywana będzie w formie aneksu do niniejszej umowy. § 3 Wynagrodzenie Wykonawcy 1. Obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe wynikające z rzeczywistego zakresu wykonanych prac, zgodnie z harmonogramem, potwierdzonych protokólarnie przez upoważnionych przedstawicieli stron. 2. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ustala się do kwoty brutto ……………….. zł (słownie złotych: ……………………………………..) zgodne z ofertą. 3. Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie zleconych usług będzie ustalone na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę, ujętych w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Kwota wynagrodzenia za wykonaną usługę będzie iloczynem ceny jednostkowej i ilości jednostek danej usługi. 4. Ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym przez cały okres realizacji przedmiotu umowy są stałe i nie podlegają waloryzacji. 5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane należycie i odebrane usługi lub dostawy, rzeczywisty zakres usług będzie zgodny z harmonogramem lub będzie uzależniony od potrzeb Zamawiającego. Zakres dostaw będzie wskazany na podstawie zmian wskazanych przez Zamawiającego w harmonogramie. 6. Wykonawca wyraża zgodę na pomniejszenie płatności z przedłożonej faktury o wysokość naliczonych kar umownych, wynikających z not obciążeniowych, wystawionych na podstawie § 9 umowy. 7. Zamówienie wynika z budżetu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola na rok 2019 oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019 – 2045, Dział 900 Rozdział 90003,§ 4300. Zadanie: B-III/1/3, § 4 Obowiązki stron 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz szczegółowymi uzgodnieniami z Zamawiającym, 2) ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy oraz usunięcie, bądź pokrycie roszczeń z tytułu powstałej szkody, 3) usuwanie wszelkich nieprawidłowości w wykonaniu usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 4) zapewnienie przestrzegania warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania przedmiotu umowy, 5) bieżące współpracowanie z Zamawiającym i dokonywanie uzgodnień dotyczących realizacji Przedmiotu Umowy z jego przedstawicielami. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kontroli opróżniania koszy przynajmniej dwa razy w miesiącu, wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego. 3. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia wad w terminie 2 godzin od stwierdzenia zaistniałego faktu. 4. Wykonawca odpowiada za zaniechania i działania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działania lub zaniechania. 5. Ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją usługi pełnił będzie ……………….. i wszelkie zawiadomienie należy kierować na nr tel. ……… i email:………………………. 6. Ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją usługi pełnił będzie Pan Robert Masiarz i wszelkie zawiadomienie należy kierować na nr tel. 0 510 205 640, 22 443 57 26 i email: rmasiarz@um.warszawa.pl. 7. Zamawiający w każdym przypadku ma prawo do dokonywania kontroli w trakcie wykonywania wszelkich usług. 8. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego skierowania swojego przedstawiciela do udziału w kontroli. 9. O stwierdzeniu nieprawidłowości wykonanych prac Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę w formie pisemnej lub telefonicznie i SMS lub drogą elektroniczną. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o usunięciu nieprawidłowości oraz do uzgodnienia terminu odbioru zakwestionowanych uprzednio usług jako nienależycie wykonanych, które zostanie potwierdzone protokołem. 11. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 12. Zmiana osób wskazanych w ust. 5 i 6 nie stanowi zmiany umowy. § 5 Obowiązki Wykonawcy 1. Strony postanawiają, że Wykonawca będzie wykonywał usługi na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, który zostanie przekazany Wykonawcy w ciągu trzech dni roboczych przed terminem rozpoczęcia realizacji umowy, wskazującego miejsce świadczenia usługi, czas i zakres jej wykonania. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia cywilnoprawne od osób trzecich wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania usług, dostaw objętych niniejszą umową. 3. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie wyrządzone przez niego szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy oraz za roszczenia odszkodowawcze wynikające z prawomocnych orzeczeń sądowych, łącznie z wszelkimi wynikającymi z tego tytułu kosztami, które mogłyby być skierowane do Zamawiającego oraz pracowników i innych osób działających w imieniu Zamawiającego. 4. Wykonawca jest obowiązany posiadać w okresie obowiązywania umowy polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 100 000,00 zł. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oryginał właściwej polisy ubezpieczeniowej i dowodów uiszczenia składek ubezpieczeniowych należnych z tego tytułu na okres objęty umową. Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem polisy stanowić będzie załącznik do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego rozpatrywania wszelkich skarg osób trzecich na działania lub zaniechania Wykonawcy przekazanych przez Zamawiającego lub za pośrednictwem Zamawiającego oraz poinformowania Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty ich otrzymania, o sposobie załatwienia danej sprawy. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających wywóz odpadów z koszy objętych umową, do miejsca ich utylizacji, na każde wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu odpadów do utylizacji musi być dostarczane każdorazowo do Zamawiającego jako załącznik do protokołu odbioru wykonanych usług. 8. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia (tj. w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy) Wykonawca jest zobowiązany do podania nazw/imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego niezwłocznie o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 9. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w § 10 ust. 1 i następnych oraz względem podwykonawców i osób, o których mowa w ust. 3, przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o którym mowa w § 10 ust. 1 i następnych oraz podwykonawców i osoby, o których mowa w ust. 8, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w § 10 ust. 2 i nast. oraz w ust. 8 zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. § 6 Obowiązki Zamawiającego 1. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) sporządzenie harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy i przekazanie go Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia realizacji umowy, 2) pełnienie nadzoru nad wykonywanymi przez Wykonawcę usługami, 3) sprawdzenie jakości wykonanych usług zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej umowie, 4) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów oraz faktur dotyczących realizacji przedmiotu umowy, 5) zapłata Wykonawcy wynagrodzenia za zrealizowane i odebrane prace. 2. W przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w harmonogramie, dotyczącym m.in.: zmiany dni opróżnień, zmiany częstotliwości opróżniania koszy, zmniejszenia lub zwiększenia ilości koszy na poszczególnych ulicach, zmiany lokalizacji koszy itp., Zamawiający wprowadzi je, do ww. harmonogramu i przekaże Wykonawcy w ciągu trzech dni roboczych przed rozpoczęciem usługi. 3. Zamawiający ma prawo dokonywać zmian określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. § 7 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwane dalej Zabezpieczeniem stanowiące 5 % maksymalnego Wynagrodzenia brutto za wykonanie Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 2, w łącznej wysokości ………..zł (słownie złotych:………..) w formie ……………... 2. Wykonawca ma obowiązek kontynuowania ważności Zabezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. 3. W ramach Zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 1, ustala się, że 100% wniesionej kwoty będzie stanowiło Zabezpieczenie w okresie realizacji Przedmiotu Umowy i zostanie zwolnione w ciągu 30 dni od dnia wykonania przez Wykonawcę całości Przedmiotu Umowy. 4. Zamawiający ma prawo, bez dodatkowej akceptacji Wykonawcy realizować swoje należności wynikające z niewykonania lub z nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym należności z tytułu kar umownych z wniesionego Zabezpieczenia do całkowitej jego wysokości. 5. Kwota Zabezpieczenia wniesiona w pieniądzu będzie podlegała zwrotowi – z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, po należytym wykonaniu zobowiązań umownych, wynikających z niniejszej umowy. § 8 Rozliczenie i fakturowanie 1. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy nastąpi fakturami częściowymi, na podstawie protokołu odbioru usług ujętych w harmonogramie załącznik nr 1, sporządzonego na podstawie faktycznie zrealizowanych usług, potwierdzonych przez upoważnionych przedstawicieli stron. 2. Fakturę należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00 – 950 Warszawa NIP 525 – 22 –48 – 481, REGON 015259640-00184. Płatnikiem i odbiorcą faktury jest Dzielnica Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa. 3. Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, NIP: ………………….. i jest uprawniony do wystawienia faktury. Należności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatne będą przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze, w ciągu 21 dni liczonych od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury według zasad ustalonych w ust. 2, na bankowy rachunek rozliczeniowy Wykonawcy do którego będzie utworzony rachunek VAT, z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment). W przypadku wskazania przez Wykonawcę niewłaściwego rachunku bankowego w fakturze, skutkującego zwrotem dokonanej płatności na rachunek Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki z tego wynikające, w tym skutki odsetkowe z tytułu nieterminowej płatności faktur. 4. Za datę zapłaty faktury Strony ustalają dzień, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. § 9 Kary umowne. Odstąpienie od umowy 1. Wykonawca jest obowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadkach i wysokościach wskazanych poniżej: 1) w wysokości 15 zł brutto w stosunku do każdego nieopróżnionego kosza, w terminie określonym przez Zamawiającego w harmonogramie, 2) z tytułu opóźnienia w usunięciu nieprawidłowości stwierdzonych przy odbiorze usługi w wysokości 10 zł brutto w przypadku: a) nieopróżnienia kosza, b) niedostarczenia kosza, c) niedostarczenia wkładu do kosza na odpady, d) nieprzestawienia kosza na odpady, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, licząc od dnia wyznaczonego na ich usunięcie. 3) z tytułu nieprzedstawienia dokumentu wskazanego w § 5 ust. 7 i ust. 8 oraz § 10 ust. 2 ust. 5 i ust. 6, w wysokości 150 zł za każdy przypadek. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych z bieżących należności Wykonawcy, lub z wniesionego zabezpieczenia. Zapłacenie lub potrącenie kary za niedotrzymanie terminu, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zakończenia usługi oraz wykonania pozostałych zobowiązań umownych. 3. W przypadku niestawienia się do udziału w kontroli przedstawiciela Wykonawcy w ciągu jednej godziny od wezwania, sporządzony zostanie protokół jednostronny, który będzie podstawą do obniżenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych. Kopia protokołu stwierdzającego nieprawidłowości zostanie wysłana drogą elektroniczną po zakończeniu kontroli na adres wskazany w § 4 ust 5. 4. Usunięcie nieprawidłowości wskazanych w protokole kontroli należy zgłaszać telefonicznie i SMS lub drogą elektroniczną: na nr tel. 510 205 640, ir.wola@um.warszawa.pl, rmasiarz@um.warszawa.pl 5. Zamawiający dokona rekontroli usunięcia nieprawidłowości, w rekontroli oprócz przedstawiciela Zamawiającego obowiązkowy jest udział upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Przedstawiciel Zamawiającego powiadomi wskazanego w umowie przedstawiciela Wykonawcy o rozpoczęciu rekontroli telefonicznie i SMS lub za pomocą poczty elektronicznej. 7. W przypadku niestawienia się do udziału w rekontroli przedstawiciela Wykonawcy sporządzony zostanie protokół jednostronny. 8. W przypadku stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego dalszych uchybień procedura zostanie powtórzona. 9. Zapłata kar umownych nie wyklucza prawa Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych za poniesioną szkodę. 10. Łączna wysokość naliczonych Wykonawcy kar umownych nie może przekroczyć 60 % maksymalnego Wynagrodzenia brutto za wykonanie Przedmiotu Umowy, określonego w § 3 ust. 2. 11. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, jeśli Wykonawca nie podjął wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w terminie: 1) 7 dni od daty wyznaczonej na rozpoczęcie prac zgodnie z harmonogramem, 2) 5 dni roboczych Wykonawca nie przedstawi Zamawiającemu zawartej nowej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł., w przypadku wygaśnięcia dotychczasowej. 12. W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kar umownych w wysokości 30 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 2 umowy. 13. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej. § 10 Klauzula społeczna 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.), osoby realizujące przedmiot umowy i wykonujące czynności związane z opróżnianiem koszy ulicznych. 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty podpisania Umowy, oświadczenie wraz z listą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności określone w ust. 1 która zawiera co najmniej: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osób wskazanych w oświadczeniu. W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób Zamawiający może żądać, aby Wykonawca lub Podwykonawca przedłożył Zamawiającemu wskazane poniżej dowody: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w ust. 1, wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobami biorącymi udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przedstawi nowe oświadczenie wraz z aktualną listą osób, o której mowa w ust. 2. 6. Do każdej faktury Wykonawca lub Podwykonawca dołączy oświadczenie, że ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca nie zalega na ich rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia. 7. W przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ww. osób na podstawie umowy o pracę (w okresie realizacji umowy) Zamawiający ma prawo żądać (za każdą osobę) kary umownej w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu określonego w ust. 1. § 11 Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych 1. Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora Danych Osobowych określone w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 3. Zamawiający, w trybie art. 28 RODO powierza Wykonawcy dane osobowe, tj. dane osób wyznaczonych przez Zamawiającego do realizacji niniejszej umowy, do przetwarzania, na zasadach i w celu określonym w niniejszej Umowie. 4. Wykonawca będzie przetwarzał powierzone na podstawie umowy następujące rodzaje danych osobowych: dane zwykłe oraz dane dotyczące następujących kategorii osób - pracowników Zamawiającego - w postaci imion i nazwisk, numerów telefonów oraz adresów mailowych, wyłącznie w ww. celu realizacji Umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się przy przetwarzaniu danych osobowych podczas realizacji niniejszej Umowy do ich zabezpieczenia poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa, odpowiadający ryzyku związanemu z przetwarzaniem danych osobowych, o którym mowa w art. 32 RODO oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do nadania stosownych upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej Umowy oraz będzie prowadził i aktualizował ich rejestr. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy, o której mowa w art. 28 ust. 3 lit. b RODO, danych przetwarzanych w zakresie Umowy, a w szczególności nieudostępniania ich innym podmiotom, także w postaci zagregowanych danych statystycznych, zarówno podczas trwania Umowy, jak i po jej ustaniu. 9. Wykonawca może powierzyć dane osobowe do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania Umowy oraz po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za niewywiązywanie przez podwykonawcę ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych. 11. Przekazanie powierzonych danych do państwa trzeciego może nastąpić jedynie na pisemne polecenie Zamawiającego, chyba, że obowiązek taki nakłada na Wykonawcę prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega Wykonawca. W takim przypadku przed rozpoczęciem przetwarzania Wykonawca informuje Zamawiającego o tym obowiązku prawnym, o ile prawo to nie zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych niezgodnie z treścią Umowy, RODO lub wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, a w szczególności za udostępnienie powierzonych do przetwarzania danych osobowych osobom nieupoważnionym. 13. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego, tj. bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin, powiadomienia Zamawiającego o próbie lub fakcie naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji Umowy. Zawiadomienie to powinno być dokonane w formie pisemnej lub mailowej. 14. Wykonawca na pisemne żądanie Administratora Danych Osobowych, umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli procesu przetwarzania i ochrony danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, pod rygorem niezwłocznego rozwiązania Umowy, do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 15. Wykonawca po zakończeniu Umowy usunie wszelkie dane osobowe uzyskane na podstawie regulacji Umowy oraz wszelkie ich istniejące kopie w ciągu 7 dni. Po wykonaniu zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemne o fakcie usunięcia danych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Wykonawcę warunków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. §12. Postanowienia końcowe 1. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana adresów Wykonawcy i Zamawiającego o których mowa w ust. 3, 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa, 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Zmiany określone w ust. 1 pkt 1, pkt 3, dokonane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 3. Wszelkie zawiadomienia i korespondencja związana z niniejszą Umową powinna być kierowana pod następujące adresy: 1) Zamawiającego Dzielnica Wola (Warszawa 01-003), Al. Solidarności 90, 2) Wykonawcy ………………………………….. 4. Strony zobowiązują się do niezwłocznego powiadomienia o każdej zmianie ich siedziby lub adresu do doręczeń korespondencji oraz numeru telefonu, email, o którym mowa w umowie. W przypadku naruszenia powyższego obowiązku pismo skierowane listem poleconym na ostatni podany adres będzie uznane za doręczone skutecznie z dniem jego zwrotu przez operatora pocztowego po dwukrotnym awizowaniu. 5. W razie powstania sporu związanego z wykonaniem niniejszej umowy Strony będą dążyć do rozwiązania go w drodze postępowania ugodowego, bez odwoływania się do pomocy osób trzecich. 6. W przypadku braku rozstrzygnięcia w drodze postępowania, o którym mowa w ust. 5 Strony mogą wystąpić na drogę sądową. Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 7. Wykonawca nie może dokonać cesji żadnych praw i roszczeń lub przeniesienia obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. 9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 10. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej Umowy, mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w tym Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego, jeden egzemplarz dla Wykonawcy. Integralną część umowy stanowią: 1. Harmonogram opróżniania koszy - załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2. 3. Parametry techniczne koszy i wkładów do koszy wraz z przykładami koszy- załącznik nr 3 4. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy stanowiące 5 % wynagrodzenia brutto za wykonanie Przedmiotu Umowy. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Handlowym, Nr 23 1030 1508 0000 0005 5003 6118.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz dokumenty i oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; b) z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie m.st. Warszawy może się Pani/Pan skontaktować za pomocą adresu e-mail: iod@um.warszawa.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.