Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Termin składania wniosków2022-01-18
  • ZamawiającyNARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00010294
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 735 15 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6bd3e4e-6e00-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003244/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji z
zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w niniejszej SWZ odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający, w zakładce „Korespondencja”. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl. Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa pod numer tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymaganie techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale VI SWZ. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Zamawiający określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/tp/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Katowicach, przy ul. Kossutha 13 zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części I oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części I.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części I.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-08 do 2023-02-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Gliwicach, przy ul. W. Pola 7 zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części II oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części II.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części II.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-08 do 2023-02-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Rybniku, przy ul. 3 Maja 29 zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części III oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części III.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części III.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-08 do 2023-02-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Bytomiu, przy ul. Wrocławskiej 32/34 zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części IV oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części IV.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części IV.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-08 do 2023-02-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z lokalizacji Śląskiego OW NFZ w Piekarach Śląskich, przy ul. Kościuszki 22 zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części V oraz w projektowanych postanowieniach umowy dla Części V.
2. Wywóz odpadów obejmuje zarówno odpady zbierane selektywnie jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz: opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa dla Części V.
3. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu pojemniki na opady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie użyczenia.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. , poz. 779 ze zm.).
2) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013, poz. 122).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-08 do 2023-02-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą
załączyć do oferty pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w Rozdziale IX ust. 3 SWZ dla pełnomocnictw.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to winno potwierdzić brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 14/tp/2021 na daną część.
2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen netto wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązująca na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT oznaczałaby zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nieposiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej dla danej części przez Wykonawcę w zamówieniu nr 14/tp/2021. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i/lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.
3. Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego zobowiązuje się do przetransportowania na swój koszt wskazanego przez Zamawiającego pojemnika lub pojemników z jednej lokalizacji do drugiej w sytuacji uzasadnionej potrzebami Zamawiającego , w tym także w przypadku, o którym mowa w §4 ust.1 umowy (wypowiedzenie umowy w części, tj. w zakresie dotyczącym jednej z lokalizacji) [w przypadku gdy umowa dotyczyć będzie więcej niż jednej lokalizacji] oraz w przypadku zmiany lokalizacji (adresu) Śląskiego OW NFZ objętej umową - w ramach tej samej miejscowości. Termin transportu pojemnika lub pojemników zostanie uzgodniony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osoby wskazane odpowiednio w §6 ust.1 oraz w §6 ust.2 umowy. Wykonawca w sytuacji, o której mowa powyżej, zobowiązuje się do świadczenia usług z uwzględnieniem zwiększonej liczby pojemników w danej lokalizacji [w przypadku gdy umowa dotyczyć będzie więcej niż jednej lokalizacji] z zastrzeżeniem §3 ust. 7 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dotyczy okresu realizacji zamówienia dla części I-V: od dnia 08.02.2022 r. do 08.02.2023 r., z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi po dniu 08.02.2022 r, zamówienie będzie wykonywane przez okres 12 miesięcy licząc od jej zawarcia.
2. Wraz z ofertą (formularz oferty odrębnie do każdej części) należy złożyć:
1) formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa ( odpowiednio dla danej części od I do V);
2) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
3) informację, o której mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp
4) oświadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1.
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (odpowiednio dla danej części) - jeżeli dotyczy
3. Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch fundamentów pod maszyny - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch fundamentów pod maszyny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI