ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107966
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 85 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac7d8ad1-dfb7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl2. W
postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień
oraz przekazywanie informacji odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za
pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).3.
Dokumenty elektroniczne składane są przezWykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany w ust.6 adres email. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).II. 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „formularza dokomunikacji” wynosi 100 MB. 4. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAPZamawiającego.5. Identyfikator postępowania
oraz link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XVIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH
WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU a) Załadunek odpadów, ich transport do
miejsca unieszkodliwienia i wyładunek.b) Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania
odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji
posiadającym wolne moce przerobowe zlokalizowanym na obszarze województwa
mazowieckiego, na którym odpady zostały wytworzone, dopuszczalne jest unieszkodliwianie
odpadów pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji posiadającym wolne
moce przerobowe zlokalizowanym poza obszarem województwa mazowieckiego na którym
odpady zostały wytworzone, w przypadku gdy na terenie województwa mazowieckiego nie ma
instalacji do unieszkodliwiania odpadów medycznych lub istniejąca instalacja nie posiada
wolnych mocy przerobowych.c) Zapewnienie bezpiecznego – specjalistycznego transportu
odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie transportu towarów niebezpiecznych,
nie powodującego uciążliwości dla środowiska,d) Prowadzenie działalności zgodnie z aktualnymi
przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska.e) Zamawiający wymaga, aby oferowana
usługa została wykonana w sposób rzetelny, zgodny z przepisami prawa i powodowała jak
najmniejsze zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi oraz środowiska naturalnego. f) Zamawiający
zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości powziętych w stosunku do złożonych wofercie oświadczeń może zwrócić się o udzielenie stosownych informacji do właściwego ze
względu na miejsce położenia zakładu unieszkodliwiania wojewódzkiego inspektora ochrony
środowiska.g) Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania usługi może żądać od
Wykonawców potwierdzenia unieszkodliwienia odpadów w instalacji wskazanej w ofercie.
Pozostały opis zamówienia rozdział III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania do utylizacji mniejszej ilości odpadów
niż określona została w załączniku nr 1 do umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w
toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W celu wykazania spełniania warunku należy przedłożyć potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej- Pełnomocnictwo (o ile jest konieczne)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w
następującychprzypadkach: w przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana:
stawki VAT2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji po podpisaniu
stosownego aneksuna piśmie jeżeli, do dnia upływu terminu ustalonego jako końcowy realizacji umowy ilościprzedmiotu niniejszej umowy nie ulegną wyczerpaniu. W takim przypadku
dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu realizacji o uzgodnioną przez strony umowy ilość
dni w szczególności potrzebną do rozstrzygnięcia przez Zamawiającego kolejnej
procedury zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SZPITAL IM.JULIUSZA BABIŃSKIEGO (09-200 SIERPC, WOJ. MAZOWIECKIE)b)adres
skrzynki ePUAP/spzzoz_sierpc/SkrytkaESP
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podbitki - Dębe Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podbitki okolice Mińska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI