Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoJanowice Wielkie
WojewództwoDolnośląskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-19
ZamawiającyGMINA JANOWICE WIELKIE
Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
Numer ogłoszenia2021/BZP 00007676
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007676 z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usług w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWICE WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821664
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: brak
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Janowice Wielkie, ul Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wlk.- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Janowice Wielkie jest Adam Szumowski, adam@szumowski.com.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan: prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; sprostowania Pani/Pana danych osobowych; żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UG.2710.DP.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu nieruchomości zamieszkałych i wskazanych niezamieszkałych na terenie gminy Janowice Wielkie. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe zarówno w zabudowie jednorodzinnej jak i budynkach wielolokalowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100% cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
nie podlegają wykluczeniu,b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 10 niniejszego rozdziału.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.10.2 Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej: Wpis do rejestru działalności regulowanej (prowadzonej przez Wójta Gminy Janowice Wielkie) w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Janowice Wielkie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu należycie co najmniej 1 usługi odbioru odpadów komunalnych w ilości co najmniej 1000 Mg w ramach jednego zamówienia (umowy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert-Wykonawca dysponował bazą magazynowo-transportową spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. poz. 122), usytuowaną na terenie Gminy Janowice Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy, na terenie, do którego posiada tytuł prawny.-Wykonawca dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i będącym w odpowiednim stanie technicznym tj.: co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych.Wyżej wymienione pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Ponadto pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych położeniu pojazdu i miejscach postojów (GPS).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu należycie co najmniej 1 usługi odbioru odpadów komunalnych w ilości co najmniej 1000 Mg w ramach jednego zamówienia (umowy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert-Wykonawca dysponował bazą magazynowo-transportową spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. poz. 122), usytuowaną na terenie Gminy Janowice Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy, na terenie, do którego posiada tytuł prawny.-Wykonawca dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i będącym w odpowiednim stanie technicznym tj.: co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych.Wyżej wymienione pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Ponadto pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych położeniu pojazdu i miejscach postojów
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu należycie co najmniej 1 usługi odbioru odpadów komunalnych w ilości co najmniej 1000 Mg w ramach jednego zamówienia (umowy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert-Wykonawca dysponował bazą magazynowo-transportową spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz. U. poz. 122), usytuowaną na terenie Gminy Janowice Wielkie lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy, na terenie, do którego posiada tytuł prawny.-Wykonawca dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i będącym w odpowiednim stanie technicznym tj.: co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych.Wyżej wymienione pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Ponadto pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych położeniu pojazdu i miejscach postojów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,17.6.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem VII ust. 4), jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony zastosują zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawek opłat za przyjęcie odpadów w instalacji komunalnej przetwarzającej odpady komunalne lub instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów. Dla sporządzenia aneksu niezbędne jest łączne spełnienie warunków:a) przedstawienie przez Wykonawcę dokumentu poświadczającego cenę sprzed wprowadzenia zmiany za przyjęcie odpadów według poszczególnych frakcji, pochodzących od Zamawiającego i przekazanych do instalacji w okresie obowiązywania umowy; dokument instalacji lub jej właściciela poświadczający cenę za przyjęcie odpadów będzie przedstawiony przez Wykonawcę również na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni;b) przedstawienie przez Wykonawcę dokumentu poświadczającego zmienioną i aktualną cenę za przyjęcie odpadów według poszczególnych frakcji, pochodzących od Zamawiającego i przekazanych do instalacji w okresie obowiązywania umowy; dokument instalacji lub jej właściciela poświadczający cenę odpadów będzie przedstawiony przez Wykonawcę również na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni;c) zmiana ceny za przyjęcie odpadów przez instalację musi być istotna tj. musi to być wzrost albo spadek ceny o co najmniej 10% stawki za przyjęcie odpadów poszczególnych frakcji do instalacji, liczony przez porównanie stawki zmienionej do stawki obowiązującej w chwili rozpoczęcia umowy;d) zmiana wynagrodzenia ustalonego zgodnie z ofertą przetargową i umową odbywa się tylko w granicach wzrostu albo spadku cen tj. nie może być inna niż wynikająca ze zmiany cen za przyjęcie odpadów przez instalację i może dotyczyć stawki za przyjęcie tylko tych frakcji, których cena uległa zmianie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Janowice Wielkie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnych - Wrocław
Lokalizacja zleceniadolnośląskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm do wykonania instalacji sanitarnych.
Inwestycja to budynek handlowy we Wrocławiu.
Termin wykonania styczeń 2025.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.