Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 19-29
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.k@osir.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa19d086-18cf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011811/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@osir.kalisz.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl
4. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0 d) włączona obsługa JavaScript e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8 g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
7. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania plików muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku.
8. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
10. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
12. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
Szczegółowe informacje zawiera punkt 12 oraz 15 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w punkcie 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSRiR-DKP.221.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231815,01 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115907,51 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów będących w administracji Ośrodka Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu usytuowanych w Kaliszu przy:
a) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala widowiskowo – sportowa z krytą pływalnią),
b) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala sportowa z bieżnią tartanową),
c) ul. Łódzkiej 19-29 (Stadion Miejski),
d) ul. Wał Matejki 2-4 (Stadion Sportowy),
e) ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 (Hala widowiskowo – sportowa Kalisz Arena),
f) ul. Graniczna 56-58 (Boisko sportowe „Orlik 2012”),
g) ul. Wał Piastowski 3,
h) ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”),
i) ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy)
2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego pojemników należących do Wykonawcy, których stan techniczny oraz ilość i wielkość zapewni możliwość prawidłowego świadczenia usług selektywnego zbierania i wywozu odpadów z:
a) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala widowiskowo – sportowa z krytą pływalnią):
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 2 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz co 2 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) wywóz co 2 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) wywóz co 2 tygodnie;
b) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala sportowa z bieżnią tartanową):
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 2 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01 wywóz co 2 tygodnie);
c) ul. Łódzkiej 19-29 (Stadion Miejski):
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 2 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz c o 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz co 4 tygodnie;
d) ul. Wał Matejki 2-4 (Stadion Sportowy):
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 1 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz co 2 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) ) wywóz co 2 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz raz na 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) wywóz co 2 tygodnie;
e) ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 (Hala widowiskowo – sportowa „Arena”:
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 2 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz 1 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) wywóz 1 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) w okresie od kwietnia do listopada wywóz 1 x na tydzień;
f) ul. Graniczna 56-58 (Boisko sportowe „Orlik 2012”)
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) w okresie od marca do listopada wywóz co dwa tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) w okresie od marca do listopada wywóz co dwa tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) w okresie od marca do listopada wywóz 1 x w tygodniu ;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) w okresie od marca do listopada wywóz co 4 tygodnie ;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) w okresie od kwietnia do października wywóz 1 x na tydzień;
g) ul. Wał Piastowski 3:
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 1 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) ) wywóz w okresie od kwietnia do listopada co dwa tygodnie;
pojemnik na popiół paleniskowy (kod 10 01 01) wywóz w okresie od października do kwietnia 1 x w tygodniu;
h) ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”):
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) wywóz 1 x w tygodniu;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39) wywóz co 2 tygodnie ;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02) wywóz co 4 tygodnie;
pojemnik na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01) wywóz co 2 tygodnie;
i) ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy):
pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) ) wywóz w okresie od maja do września 1 x w tygodniu;
UWAGA!!!
Wykonawca zapewnia ilość i wielkość pojemników na odpady zapewniającą prawidłowe wykonanie usługi.
Ilości odpadów podane przez Zamawiającego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SWZ są wartościami prognozowanymi, rozliczenie należności za świadczone usługi nastąpi na podstawie faktycznie wytworzonych ilości odpadów.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla obiektów, z których Zamawiający korzysta w innych godzinach, niż godziny pracy Wykonawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie klucze, celem umożliwienia realizacji przedmiotu zamówienia.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić w ramach wartości umowy dodatkowe wywozy:
zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 17 01 07);
odbiór zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych (kod 20 01 36);
odbiór odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07).
Zamawiający może zlecić oczyszczanie i sprzątanie terenu po imprezach organizowanych przez Zamawiającego na terenie Kalisza i powiatu kaliskiego, polegające na:
ustawieniu pojemników plastikowych mobilnych na 2 kółkach - do nieczystości stałych zmieszanych o pojemności około 0,11 m3 ;
ustawienie kontenera samochodowego o pojemności około 6 lub 9 m3; opróżnianie pojemników plastikowych o pojemności około 0,11 m3 z nieczystości stałych i gromadzenie odpadów w kontenerze samochodowym;
sprzątanie i oczyszczanie terenu, na którym odbywała się impreza z nieczystości zalegających poza pojemnikami;
wywozie kontenerów samochodowych z odpadami.
Wykonawca zobowiązany jest do:
nieodpłatnego dostarczenia pojemników do gromadzenia odpadów na czas realizacji umowy w ilości niezbędnej do prawidłowego świadczenia usługi;
zapewnienia ważenia pojazdów lub pojemników wykorzystanych do odbioru odpadów w każdym dniu świadczenia usługi przy użyciu legalizowanej wagi;
zapewnienia ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania;
utrzymania pojemników/kontenerów oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych stałych, papieru i tektury, szkła i tworzyw sztucznych we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym;
ponownego ustawienia pojemników/kontenerów po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji;
usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku.
Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297),
Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Kalisza.
W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w załączniku nr 5 do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę częstotliwości wywozu odpadów oraz wymiany użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb.
Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących usługę w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych oraz kierowców pojazdów jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 - 12 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminów i częstotliwości wywozu odpadów stosownie do bieżących potrzeb po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy (telefonicznie i mailem) pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia wartości umowy o więcej niż 10% lub jej zmniejszenia o więcej niż 35%
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
- posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych – Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 1297),
- posiadają (aktualne i opłacone) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 złotych.
- dysponują lub będą dysponować pojazdami, którymi realizowane będzie zamówienie tj. pojazdy ciężarowe – śmieciarki bezpylne z funkcją kompaktowania (minimum 2 sztuki), pojazd ciężarowy hakowiec (minimum 1 sztuka). Wszystkie ww. pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin minimum EURO 4.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych,
2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł,
3. Wykaz wyposażenia technicznego przewidzianego do wykonania zamówienia (wzór formularza stanowi załącznik do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w punktach 10.1. i 10.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy:
a) w przypadkach zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
b) zmianę w zakresie sposobu wykonywania zamówienia lub modyfikację przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
c) zmiany danych stron umowy,
d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - ryzyko wynikające ze zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zobowiązania podatkowego Wykonawcy w zakresie VAT rozkładane jest na obie strony w ten sposób, że w razie wzrostu stawki VAT obciążenie Wykonawcy wzrasta, a w razie zmniejszenia tej stawki – obciążenie Wykonawcy maleje.
e) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany średniorocznego wskaźnika cen i usług konsumpcyjnych ogółem podawanego w formie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego powyżej 10% w stosunku do roku ubiegłego stronom umowy przysługuje prawo do jednokrotnego wystąpienia z wnioskiem o waloryzację cen jednostkowych z oferty wykonawcy o nie więcej niż 5% w górę lub w dół jeśli zmiana wskaźnika ma wpływ na faktyczne koszty realizacji warunków umowy. Strony dopuszczają wystąpienie z wnioskiem o waloryzację cen w czasie trwania umowy, w pierwszym kwartale roku kalendarzowego z mocą obowiązującą od miesiąca w którym zostanie on złożony, o ile wpłynie do Zamawiającego /Wykonawcy na 7 dni przed zakończeniem miesiąca. Jeśli wpłynie w terminie późniejszym zmiana cen możliwa będzie od miesiąca następującego po złożeniu wniosku.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-03