Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów med

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-05
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010802
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 64

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 797 704 880

1.5.8.) Numer faksu: 825724170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a218809-775e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000133/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i utylizacja odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@spzoz.wlodawa.plDokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email przetargi@spzoz.wlodawa.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 1 do SWZ Klauzula Informacyjna RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 1 do SWZ Klauzula Informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 225000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych w ilości 30 Mg na rok3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 09 oraz odpadu o kodzie 15 01 10*, z terenu Szpitala w ilości ok. 30 Mg na rok2) Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów z terenu szpitala, odpowiednim środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych.3) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca użyczy 3 pojemniki o pojemności 600 l.4) Odbiór odpadów odbywa się na zasadzie wymiany pojemników.5) Obowiązek załadunku odpadów medycznych z magazynu Zamawiającego do środka transportu leży po stronie Wykonawcy.6) Każdy odbiór musi być potwierdzony „Kartą przekazania odpadu” zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797 z późn. zm.) w elektronicznym systemie ewidencji odpadów Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami7) Odbiór odpadów będzie prowadzony z zachowaniem zgodnego z prawem czasu przechowywania odpadów tj. nie rzadziej niż co72 godziny.8) Transport odpadów medycznych będzie odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych, spełniającymi wymagania zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych.9) Odpady medyczne będą unieszkodliwiane w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki i technologii poprzez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, posiadających wszelkie wymagane prawem pozwolenia i decyzje dopuszczające instalację do eksploatacji.10) Instalacja Wykonawcy musi posiadać wolne moce przerobowe umożliwiające unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego, w całym okresie obowiązywania umowy. 11) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości odbioru w okresie trwania umowy i gwarantuje wykonanie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość (odległość od miejsca wytworzenia odpadów do miejsca unieszkodliwienia odpadów) [O

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: (Dz.U. 2020 poz. 1219 ze zm.);oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797 z późn. zm.);2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.3) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia / wykształcenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencjału technicznego wykonawcy:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- dysponuje instalacją posiadającą wolne moce przerobowe umożliwiającą unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiającego, w całym okresie obowiązywania umowy.- dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych, spełniającym wymagania zawarte w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2020 poz. 154 z późn. zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zezwolenie do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. zbieranie, transport i unieszkodliwienie lub odpowiednio odzysk (gdy dozwolony) o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2019r poz. 701 ze zm)2) Wykaz środków transportu wg wzoru określonego w zał. 6 do SWZ 3) Oświadczenie, że instalacja w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne posiada wolne moce przerobowe wg wzoru określonego w zał. 6A do SWZ4) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. A ust. 2, składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt 1 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;2) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zostanie spełniony, jeżeli: nie dotyczy.3) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;4) w przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ;5) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane stosownym aneksem, z zastrzeżeniem ust. 5 zdanie ostatnie.2. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:1) w przypadku zmiany danych stron,2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,3) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany.3. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z przyczyn, o których mowa w ust. 2 pkt 3, ich dokonanie może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Każdorazowo przed wprowadzeniem tych zmian Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie wpływ zmian stawek podatku VAT na koszty wykonania przez niego zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym ust następują po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Obniżenie cen w związku z obniżeniem stawki podatku VAT na produkty stanowiące przedmiot umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć do dnia 05.03.2021 r. do godz. 10:00. 2. Ofertę należy złożyć za pomocą miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa produktów spożywczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Włodawa: Dostawa mięsa i wędlin oraz mrożonek do SPZOZ we Włodawie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: 1/2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI