Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ w Węgrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WĘGROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-wegrow.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wegrow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ w Węgrowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a16084-0676-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wegrow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wegrow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/OM/10/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje sukcesywny odbiór, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych oraz niebezpiecznych o kodach: 090107, 15 01 10*, 16 02 13*, 16 02 14, 16 06 04, 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09, celem ich unieszkodliwienia w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytwarzania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. „o odpadach” (tekst jedn. Dz. U. 2022 poz. 699).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną ilością odpadów został zawarty w Załączniku nr 2 – formularz cenowy do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże posiadanie aktualnego zezwolenia lub zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem dotyczącym odpadów medycznych o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z wpisem do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. 2022 poz. 699)
2. zdolności technicznej i zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i przedstawi wykaz, że dysponuje pojazdami wraz z wyposażeniem spełniającym wymogi Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 756) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i na potwierdzenie przedstawi listę osób, które będą kierować pojazdami, a które posiadają zaświadczenie ADR, zgodnie z Ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 756)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej zamawiający może żądać, przed podpisaniem umowy, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenie o aktualności, złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż przed 24 lutego 2022 roku, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub równoważnego zagranicznego;
3. Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzona nie wcześniej niż przed 24 lutego 2022 roku;
4. Aktualna informacja z rejestru akcjonariuszy, o którym mowa w art. 3281 Kodeksu spółek handlowych lub rejestru udziałów księgi udziałów, o której mowa w art. 188 Kodeksu spółek handlowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji publicznej na prowadzenie działalności związanej z odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów o kodach: 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09;
2. Zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji publicznej związany z odbiorem i transportem odpadów o kodzie 15 01 10*, 16 02 14 *,16 02 13*, 16 06 04;
3. Dowód wpisu do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 797)
4. Wykaz samochodów niezbędnych do realizacji w/w zamówienia;
5. Zaświadczenia ADR osób kierujących pojazdem, podanych w wykazie zgodnie z art. 20 Ustawy o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 756);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy.
2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę wymogu art. 20 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2011 r. (tekst jedn. Dz. U. 2022 poz. 699).
4. Oświadczenie, że spalarnia, w której będzie unieszkodliwiony przedmiot zamówienia posiada wolne moce przerobowe.
5. Pełnomocnictwo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w Rozdziale IX SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w Załączniku nr 5 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wegrow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę min. 2 pracowników wykonujących czynności związanych z odbiorem odpadów. Zatrudnienie pracowników następuje w formie umowy o pracę na zasadach określonych w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1320).