Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wytworzonych przez 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie wraz z dzierżawą kontenerów/ pojemników na odpady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dagmara.pukas@1wszk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wytworzonych przez 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie wraz z dzierżawą kontenerów/ pojemników na odpady
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-635eb8d3-6a07-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012034/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi komunalne - wywóz nieczystości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
1wszk.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1wszk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
przedmiotowym postępowaniu strony przekazują sobie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://1wszk.ezamawiajacy.pl w
zakładce „Korespondencja”. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa
dopuszczalny format podpisu elektronicznego oraz dopuszczalne formaty przesyłanych
danych.Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej określa szczegółowo Rozdział
XIII SWZ. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dotycząca rejestracji, logowania, procedury
przesyłania i wycofania dokumentów znajduje się na stronie internetowej:
https://1wszk.ezamawiajacy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w niniejszym postępowaniu
oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO
zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do
SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/73/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wytworzonych przez 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie wraz z dzierżawą kontenerów/ pojemników na odpady zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi Załączniki nr 1 i 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zlecenie wywozu odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: przez co rozumie się, iż posiadają uprawnienie do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia, w tym posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot postępowania zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 888 ze zm.) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.779 ze zm.).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada
opłaconą aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 209 000,00 zł (słownie: dwieście dziewięć tysięcy).
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę (trwającą nieprzerwalnie przez okres minimum 12 miesięcy) dot. świadczenia usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania selektywnie zgromadzonych odpadów komunalnych, w tym odpadów gabarytowych o wartości nie mniejszej niż 209 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługa ta została wykonana lub są wvkonywane należycie (np.referencje)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b. wpisu do rejestru działalności regulowanej w gminie Lublin w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wydany przez właściwy organ) dla odpadów stanowiących przedmiot postępowania zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (Dz.U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.) lub oświadczenia o zwolnieniu z obowiązku posiadania wpisu dla wybranych kodów odpadów ze wskazaniem podstawy prawnej zwolnienia (w przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełniać każdy z wykonawców, który będzie wykonywał czynności wymagające zezwolenia)
c. aktualnego zezwolenia/decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów stanowiących przedmiot postępowania- wydane przez właściwy organ (zgodnie z wytycznymi ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm) lub oświadczenia o zwolnieniu z obowiązku posiadania dla wybranych kodów odpadów zezwolenia/ decyzji, ze wskazaniem podstawy prawnej zwolnienia (w przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełniać każdy z wykonawców, który będzie wykonywał czynności wymagające zezwolenia)
d. Opłaconej polisy lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
e. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciąłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodow określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencie bądź inne dokumentv sporządzone pzez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskaó tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SWZ)
3.W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Załącznik nr 2 stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
5.Wypełniony formularz cenowy, według kosztów przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 3 do SWZ,zgodnie z dołączonym wzorem , wskazujące co najmniej na:
– nazwę przedmiotu zamówienia, zapotrzebowaną ilość, wartość netto/brutto oferty (zamówienia) ogółem, cenę jednostkową netto/brutto przedmiotu zamówienia,stawkę podatku VAT,
Załącznik nr 3 stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
6. Podpisany formularz opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
7. Dokumenty, potwierdzające posiadanie uprawnień/ do składania oferty/działania w imieniu Wykonawcy*, lub
8. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia składają jedną ofertę,
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli
ofertaWykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający zastrzega sobie
prawo żądania złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z § 11 projektowanych postanowień umowy przewiduje możliwość zmiany umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://1wszk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09