Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe na terenie Gminy Chociwel w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChociwel
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Chociwel
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia763131-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763131-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Gmina Chociwel: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe na terenie Gminy Chociwel w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chociwel, krajowy numer identyfikacyjny 52841600000000, ul. ul. Armii Krajowej  52 , 73-120  Chociwel, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 622 024, e-mail tkozan@chociwel.pl, faks 915 622 076.
Adres strony internetowej (URL): www.chociwel.pl - bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Inny sposób
Adres:
na adres Zamawiającego: ul. Armii Krajowej 52; 72-120 Chociwel

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe na terenie Gminy Chociwel w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r
Numer referencyjny: ZPU.PN.271.2.6.2020.TK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z podziałem na II okresy polegać będzie na : w okresie od 01 lipca 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. a) odbiorze z pojemników zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych Gminy Chociwel oraz transporcie ich do RZGO; b) odbiorze selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z punktów zbiórki rozstawionych na terenie gminy Chociwel oraz transporcie ich do RZGO z podziałem na frakcje: • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, zbierana w pojemnikach i workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „Papier” (kod 15 01 01, 20 01 01); • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, zbierana w pojemnikach i workach koloru zielonego oznaczonych napisem „Szkło” (15 01 07, 20 01 02); • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe zbierana w pojemnikach i workach koloru żółtego oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne” (15 01 02; 20 01 39); • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, zbierana w pojemnikach i workach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio”, tylko do 31 grudnia 2019r. ( kod 20 02 01, 20 01 08). c) odbiorze odpadów ulegających biodegradacji z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w pojemnikach i workach tylko na terenie miasta Chociwel (kody 20 01 08; 20 02 01) d) odbiorze odpadów budowlanych i rozbiórkowych w workach typu Big Bag z nieruchomości, oraz transporcie ich do PSZOK (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 01 80, ex 20 03 99); e) odbiorze odpadów z PSZOK tj.: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tektury (15 01 01 , 20 01 01), tworzywa sztuczne i opakowanie z tworzyw sztucznych (15 01 02, 20 01 39) , metale i opakowania z metali (15 01 04, 20 01 40), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (15 01 07, 20 01 02), zużyte opony (kod 16 01 03), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36), odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), odpady remontowe i rozbiórkowe (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 01 80, ex 20 03 99), zużyte baterie i akumulatory (kod 20 01 34), odpady zielone i ulegające biodegradacji ( kody 20 02 01, 20 01 08) oraz transporcie ich do RZGO; f) odbiorze odpadów z PSZOK tj.: chemikalia i opakowania po nich (kody 20 01 27*, 20 01 28*), przeterminowane leki oraz ich zagospodarowaniu; g) okolicznościowym odbiorze odpadów komunalnych (Święto Zmarłych) z terenu całej Gminy; h) przeprowadzeniu na terenie gminy Chociwel jesiennej 2019 mobilnej zbiórek odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 36), której termin zostanie ustalony w trakcie trwania umowy oraz transporcie tych odpadów do RZGO; w okresie od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. dodatkowo: h) odbiorze z pojemników i w workach selektywnie zbieranych odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych całej gminy Chociwel oraz transporcie ich do RZGO, z podziałem na frakcje: • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, zbierana w pojemnikach i workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „Papier” (kod 15 01 01, 20 01 01); • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, zbierana w pojemnikach i workach koloru zielonego oznaczonych napisem „Szkło” (15 01 07, 20 01 02); • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe zbierana w pojemnikach i workach koloru żółtego oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne” (15 01 02; 20 01 39); • frakcja odpadów, w skład której wchodzą odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, zbierana w pojemnikach i workach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio” ( kod 20 02 01, 20 01 08). • przeprowadzeniu na terenie gminy Chociwel wiosennej 2020 mobilnej zbiórek odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 36), której termin zostanie ustalony w trakcie trwania umowy oraz transporcie tych odpadów do RZGO; g) okolicznościowym odbiorze odpadów komunalnych (Święto Zmarłych) z terenu całej Gminy;

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90514000-3
90512000-9
90511000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.01.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wpisani są do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach prowadzonego przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie odbierania i transportu odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia;2) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wpisani są do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Chociwla, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez nich działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 600.000,00 (słownie: sześćset tysięcy) złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywali w sposób należyty usługę odbioru i przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych, przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 1000 Mg oraz odpadów selektywnie zebranych o łącznej masie minimum 200 Mg;2) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej dysponują lub będą dysponować:a) co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,c) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,d) bazą magazynowo – transportową;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale X pkt 2 Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;4) w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziałuw postępowaniu, o których mowa w Rozdziale X pkt 3 oraz, że podmioty trzecie, na zasobach których Wykonawca polega spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, na zasadach określonych w Rozdziale IX, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy,o którym mowa składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia,o których mowa w pkt 1 ppkt 3 oraz 4 niniejszego rozdziału potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4 niniejszego rozdziału.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, na potwierdzenie, że:1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w Rozdziale X pkt 2 ppkt 1, tj. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p., tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 p.z.p., tj. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 p.z.p., tj. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,5) Wykonawca spełnia warunki udziału niniejszego postępowania w zakresie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 ppkt 1 SIWZ, tj. aktualnego wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach prowadzonego przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie transportu i zbierania odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia;6) Wykonawca spełnia warunki udziału niniejszego postępowania w zakresie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 ppkt 2 SIWZ, tj. aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Chociwla;7) Wykonawca spełnia warunki udziału niniejszego postępowania w zakresie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 ppkt 3 SIWZ, tj. wykazu usług wykonanych, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;8) Wykonawca spełnia warunki udziału niniejszego postępowania w zakresie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 ppkt 4 SIWZ, tj. wykaz pojazdów którymi Wykonawca posługiwać się będzie przy wykonaniu ze wskazaniem rodzaju pojazdu (przystosowany do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, przystosowany do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5;9) Wykonawca spełnia warunki udziału niniejszego postępowania w zakresie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 ppkt 5 SIWZ, tj. dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 600.000,00 (słownie: sześćset tysięcy) złotych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oferta cenowa (załącznik nr 1) , 2) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika lub składania oferty wspólnej -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniuw oryginale bądź notarialnie potwierdzonej za zgodność kopii
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 15 grudnia 2020 r. do godziny 11:00.2. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment wpływu środków do Zamawiającego

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
europejski standard emisji spalin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy całych brygad ciesielsko zbrojarskich - Kołobrzeg
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy całych brygad ciesielsko zbrojarskich. Twój zakres obowiązków: wykonywanie szalunków, zarówno tradycyjnych, jak i systemowych. budowanie schodów betonowych, stropów oraz innych elementów zgodnie z rysunkiem technicznym. montaż konstrukcji systemowych na podstawie dokumentacji technicznej. obsługa narzędzi i maszyn niezbędnych do wykonywania prac Nasze wymagania: doświadczenie w pracach związanych z szalunkami, umiejętność czytania rysunków technicznych, znajomość różnych systemów szalunkowych (PERI, DOKA, ULMA), sumienność i zaangażowanie, pracowitość, kultura osobista; umiejętność pracy zespołowej, To oferujemy: atrakcyjną stawkę godzinową (27-35 zł/godz na rękę) uzależnioną od posiadanego doświadczenia umowę o pracę na pełny etat lub umowę zlecenie lub B2B w zależności od preferencji pracownika, możliwość długoletniej współpracy, bezpłatne, w pełni wyposażone mieszkanie (w tym dostęp do Internetu), odzież roboczą i ochronną, narzędzia pracy, premię za polecenie pracownika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI