Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.sekretariat@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a99b00-2f9e-401e-9a3b-6406625834ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044902/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/35wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/35wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 53/INFR/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w październiku,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
-utrzymaniu czystości terenów droga – obwodnica, droga dojazdowa do kompleksu,
w niżej wymienionym kompleksie wojskowym:
• Kłaj, Jednostka Wojskowa
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania w budynkach – 2 618,69;
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów zielonych – 197 341,00;
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów utwardzonych wewnętrznych – 57 847,00;
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów: droga - obwodnica, droga dojazdowa do kompleksu – 26 503,00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksie wojskowym
zlokalizowanego w miejscowości Niedźwiedź
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym droga – zewnętrzny pas wartowniczy
w niżej wymienionych kompleksie wojskowym:
• Niedźwiedź, Jednostka Wojskowa
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania w budynkach – 2 137,22;
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów utwardzonych wewnętrznych – 67 517,00;
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów: droga – zewnętrzny pas wartowniczy – 12 880,00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania czystości terenów i budynków na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego w miejscowości Wola Rzędzińska
Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od września do października
w niżej wymienionych kompleksie wojskowym:
• Wola Rzędzińska, Jednostka Wojskowa
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania w budynkach – 567,58;
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów zielonych –
4 302,00;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest usługa polegająca na:
- utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od września do października,
w niżej wymienionych kompleksie wojskowym:
Pasternik, koło Krakowa
Szacunkowa ilość powierzchni w m2 planowanej do sprzątania terenów zielonych – 99 500,00;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a. Posiadania zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia:
Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę dla niżej wskazanych części, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy
i doświadczenia, w kwocie:
dla części nr 1 - co najmniej 60 000,00 zł
dla części nr 2 - co najmniej 30 000,00 zł
dla części nr 3 - co najmniej 45 000,00 zł
dla części nr 4 - co najmniej 20 000,00 zł
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (wg załącznika nr 8 do SWZ). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy. Pod pojęciem jednej usługi Zamawiający rozumie usługę realizowaną w ramach jednej umowy.
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (zał. nr 6 do SWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wymaga złożenia wykazu sprzętu ani wykazu placówek.
Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zał. nr 5 do SWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp.
b) Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami w części od nr 1
do nr 4
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego sprzętu, środków chemicznych
i toaletowych w niezbędnych ilościach i na własny koszt, służących do systematycznego utrzymywania czystości i wykonywania usługi objętej niniejszym postępowaniem.
Ilość i rodzaj używanego sprzętu Wykonawca dostosuje tak aby zagwarantować nieprzerwaną realizację usługi.
Sprzęt do prac wykonywanych na zewnątrz budynków (do pielęgnacji zieleni, zamiatania itp.) winien posiadać napęd spalinowy.
Parametry sprzętu ujęte są w załączniku do SWZ „Szczegółowy opis wykonywania usług utrzymania czystości…”.
Ilość i rodzaj używanego sprzętu Wykonawca dostosuje tak aby zagwarantować nieprzerwaną realizację usługi.
Do wykonania przedmiotu zamówienia mają być kierowani pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w ilości etatów nie mniejszej niż określonej w załączniku do SWZ „Wymagana ilość etatów”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu JO – (zał. nr 7),
o których mowa w art 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykaz usług wraz z referencjami o którym mowa z Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. a – załącznik nr 5 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
2. Jeżeli Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części i Wykonawca składa ofertę na kilka części pełnomocnictwo musi jasno wskazywać jakich części dotyczy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Jednolite oświadczenie (JO) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w załączniku nr 3 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale VIII SWZ pkt 2 ppkt 2 lub 4.
5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/35wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ZATRUDNIENIE PRACOWNIKÓW NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
Część nr od nr 1 do nr 4
Czynności podczas realizacji usługi przy wykonywaniu, których Zamawiający żąda, aby były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, określone są
w Szczegółowym opisie wykonania usług utrzymania czystości zał. nr 13 do SWZ.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności:
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia otrzymania żądania potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie umów o pracę wskazanych przez Zamawiającego osób spośród objętych wykazem (zał. do umowy), potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:
Za nieprzedłożenie kserokopii umów na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapłaci karę
w wysokości minimalnego wynagrodzenia obowiązującego w danym miesiącu.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze w swojej siedzibie tj. 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Rząska, ul. Krakowska 1, 30-901 Kraków.
Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Przed podpisaniem umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że na czas realizacji umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia dla:
części nr 1 - co najmniej 118 000,00 zł
części nr 2 - co najmniej 55 000,00 zł
części nr 3 - co najmniej 90 000,00 zł
części nr 4 - co najmniej 34 000,00 zł
W przypadku wygaśnięcia przedmiotowego ubezpieczenia w trakcie trwania umowy, Wykonawca w terminie 2 dni przed zaistniałym faktem, zobowiązany jest każdorazowo do dostarczenia do siedziby Zamawiającego nowego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia.
Wraz z dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca przedłoży OW.
Ciągłość ważności ubezpieczenia Wykonawca musi utrzymać do zakończenia terminu realizacji umowy przedstawiając dokumenty Zamawiającemu potwierdzające ww. ciągłość.